Hi, op basis van je screenshots en beschijving kan ik je een refund/resend aanbieden; kun je laten weten waar je voorkeur naar uitgaat?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb je DM gestuurd, hopelijk werken de genoemde links.
Ja ik zat toch even in dat menuquote:Op donderdag 25 januari 2018 11:24 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik zie dat 'ie flink is uitgebreid; als jij daarvoor hebt gezorgd dan bij deze bedankt
Hoi, nog bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord!quote:Op maandag 22 januari 2018 10:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb inmiddels antwoord ontvangen: het pakketje zou in Nederland moeten zijn aangekomen volgens de vervoerder, maar meer kunnen ze niet zien. Ik stel voor dat we een paar dagen wachten, en als je dan nog niets hebt gehoord of ontvangen dan gaan we gewoon direct voor een oplossing in de vorm van een refund of resend, en beschouwen we de originele zending als verloren. Als je donderdag nog niets hebt ontvangen, kun je het me dan laten weten?
Hi, geen dankquote:Op donderdag 25 januari 2018 19:10 schreef dj__jg het volgende:
[..]
Hoi, nog bedankt voor je snelle en duidelijke antwoord!
Het is inmiddels donderdagavond en ik heb helaas nog niets ontvangen. Een resend zou voor mij de beste oplossing zijn indien mogelijk.
Was een moeilijke keuze, maar dan ga ik toch maar voor een refund.quote:Op donderdag 25 januari 2018 11:25 schreef Banggood het volgende:
Hi, op basis van je screenshots en beschijving kan ik je een refund/resend aanbieden; kun je laten weten waar je voorkeur naar uitgaat?
Top, heel erg bedankt!quote:Op vrijdag 26 januari 2018 10:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, geen dankVervelend dat je nog steeds niets hebt ontvangen: de lange wachttijd i.c.m. de tracking die niets duidelijks aangeeft is een goede reden voor een resend, dus dat ga ik voor je in orde laten maken. Mocht je de aankomende dagen alsnog iets horen dan hoor ik het graag van je!
Hi, we hebben je een refund gedaanquote:Op zaterdag 27 januari 2018 13:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Was een moeilijke keuze, maar dan ga ik toch maar voor een refund.
Hi, ik zie dat de status gisteren is gewijzigd in 'In transit'quote:Op dinsdag 30 januari 2018 19:16 schreef glsf het volgende:
@Banggood
Mijn order (via PDM) staat nu al een week op 2018-01-24 01:55 The item is pre-advised.
Zou toch allang een andere status moeten hebben?
Order Number : 43026970
Hi, op het moment dat de status 'Pre-advised' aangeeft is je bestelling hier al de deur uit, dus de voorraadstatus van het product dat je besteld hebt heeft verder geen invloed meer. Ik zie dat ook voor jouw bestelling de trackingstatus gisteren is gewijzigd in 'In transit'quote:Op woensdag 31 januari 2018 19:10 schreef Timminater het volgende:
@banggood
Mijn order #43071987 staat al sinds 24-01 op "The item is pre-advised."
Nu zie ik dat het artikel nu ondertussen "Under restocking" is. Enig idee wanneer deze wel verstuurd gaat worden? Als het te lang gaat duren moet ik namelijk snel een alternatief gaan zoeken.
Zie dat de resend inmiddels verzonden is volgens de website, super bedankt!quote:Op zaterdag 27 januari 2018 19:03 schreef dj__jg het volgende:
[..]
Top, heel erg bedankt!
Als ik toch nog iets binnen krijg laat ik je dat natuurlijk direct horen.
Superfijn dat er op deze manier nederlandstalige support beschikbaar is voor BG, dit maakt de keuze tussen jullie en de andere webshops een stuk makkelijker
Hi dat klopt en geen dank, laten we hopen dat deze wel gewoon aankomtquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:52 schreef dj__jg het volgende:
[..]
Zie dat de resend inmiddels verzonden is volgens de website, super bedankt!
Je bedoelt op een manier dat je gewoon belasting moet betalen, zoals het normaal hoort?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:54 schreef dimmak het volgende:
Is er ook een shipping manier bij deze dat hij normaal door de douane komt?
https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=CN
Met PDM betaal je daar toch al een bedrag voor zodat BG het afhandelt. Mijn vraag is of dat ook hier mogelijk is. Ik ben niet te beroerd om extra te betalen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je bedoelt op een manier dat je gewoon belasting moet betalen, zoals het normaal hoort?
Ja, los van hoe je het brengt is PDM natuurlijk ook gewoon een trucje waarmee je Banggood betaalt om jou te helpen met belastingontduiking. Begrijp me niet verkeerd hoor, mazen in de wet moet je gewoon gebruiken. Maar 'normaal' is het niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:30 schreef dimmak het volgende:
[..]
Met PDM betaal je daar toch al een bedrag voor zodat BG het afhandelt. Mijn vraag is of dat ook hier mogelijk is. Ik ben niet te beroerd om extra te betalen.
Hi, met verzendmethode European Direct Mail komen er geen extra kosten bij achteraf;)quote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:54 schreef dimmak het volgende:
Is er ook een shipping manier bij deze dat hij normaal door de douane komt?
https://www.banggood.com/(...)rch&cur_warehouse=CN
heb zelf contact opgenomen met banggood, ze hebben me al een oplossing gestuurdquote:Op vrijdag 9 februari 2018 16:37 schreef wiiguy het volgende:
en niet de Clear Brush Stand +Staineless Steel Bowl
Het is wel eens vaker een weekje stil van de kant van #Banggood maar het is nu inderdaad wel erg lang. Misschien door de vakantieperiode na het Chinese Nieuwjaar?quote:Op vrijdag 23 februari 2018 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Alweer een tijdje geen respons van Banggood. Is het voorbij met de webservice?
Ja inderdaad voor mij ookquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:39 schreef Horsemen het volgende:
Het is inderdaad erg jammer dat de support hier ineens gestopt is. Voor mij was het ook een reden om bij voorkeur via BG te bestellen. Ook raar dat er niet de moeite genomen is om dat hier even te melden. Jammer! BG komt de support nog terug?
Jammer was een leuke en goede gast die hier zatquote:Op maandag 19 maart 2018 08:01 schreef robinjoo1 het volgende:
banggood nederland op facebook :
Hoi Robin, het is wel de bedoeling dat we daar snel weer actief zijn, maar degene die dat tijdelijk over zou nemen blijkt dat niet te hebben gedaan. Omdat de achterstand op Facebook wel weer zo goed als weggewerkt is kun je met eventuele vragen of problemen in de tussentijd het beste hier terecht.
Aww, was inderdaad echt een aardige gozer! Deed veel moeite voor je. Zijn support was een van de hoofdredenen dat ik bij BG kocht.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:11 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Jammer was een leuke en goede gast die hier zat
Hoop ze vervanger het zelfde doet
Geen idee, maar hier zal je helaas geen oplossing meer krijgen. Lees maar even een stukje terug.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2018 13:41 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Geen idee, maar hier zal je helaas geen oplossing meer krijgen. Lees maar even een stukje terug.
Succes.
Oh dat is mooi kutquote:Op woensdag 25 april 2018 09:53 schreef Horsemen het volgende:
Onderstaande bericht kreeg ik via Facebook. Ook daar stopt de Nederlandse ondersteuning![]()
"Op 28 april stopt onze NL-talige klantenservice voor onbepaalde tijd. Lopende zaken worden tot die datum afgehandeld. Voor hulp bij nieuwe zaken verzoeken we je contact op te nemen met onze Engelstalige service via www.banggood.com/Contact-Us_hi111"
Graag gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:01 schreef RobbieT het volgende:
[..]gewoon compleet over het hoofd gezien. Thanks!
Geen idee. Ik heb die vraag wel gesteld maar geen reactie gekregen. Blijkbaar vinden ze de Nederlandse markt niet meer belangrijk genoeg. Voor mij was het echter een reden om in het verleden specifiek bij Banggood te bestellen en nu is die reden helaas weggevallen. Het blijft jammer want het was echt een meerwaarde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |