Wat is nou DE bitcoin prijs? Of is die er gewoon niet en heeft elke exchange iets anders? Op GDAX is het 12500 ong.quote:
Oke mooi nog 2 weken maximaal deze onzin aanhorenquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
oke als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten.
Waar buy en sell elkaar ontmoeten, 12187usd nuquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is nou DE bitcoin prijs? Of is die er gewoon niet en heeft elke exchange iets anders? Op GDAX is het 12500 ong.
Even geduld nogquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:37 schreef IPA35 het volgende:
Is dit niet juist het moment om te kopen?
Het kopen wordt onmogelijk gemaakt. Litebit 0 voorraad, Bitonic minimum aankoopbedrag 1000quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:37 schreef IPA35 het volgende:
Ligt eraan wat Klaas zegtquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:37 schreef IPA35 het volgende:
ja natuurlijk. dat is al even bekend van litebit.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:39 schreef alilami het volgende:
[..]
Het kopen wordt onmogelijk gemaakt. Litebit 0 voorraad, Bitonic minimum aankoopbedrag 1000
Dit ja, hier stem ik mijn buy op afquote:
Shitbit heeft alleen voorraad als de prijs stijgt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:39 schreef alilami het volgende:
[..]
Het kopen wordt onmogelijk gemaakt. Litebit 0 voorraad, Bitonic minimum aankoopbedrag 1000
Er is nu voorraadquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:39 schreef alilami het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee is geen gok
is goed over nagedacht door mij
als je naar de grafiek van bitcoin op langere termijn kijkt en zeker dit jaar dan is 5 K het meest stabiele getal in de grafiek
Alles wat daarna is gekomen is pure hype
hype verdwijnt koers zal weer stabiele positie innemen.
En dat terwijl blijkbaar iedereen aan het dumpen is? Ehhh...quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:39 schreef alilami het volgende:
[..]
Met vrienden als Klaas heb je geen vijanden nodig.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:58 schreef CPS2000 het volgende:
Kan je users ook muten? Asking for a friend
Ja goed he, binnen een paar dagen is hij de betere troll, xminator heeft het nakijken.quote:
What else is new?quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:13 schreef RobinaHoed het volgende:
wat een shitkerst gaan het worden dit jaar
Die zitten ongeveer aan de lunch ja.quote:
Dat zal McDonalds zijn vandaagquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:53 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Die zitten al bijna aan de lunch joh
quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat zal McDonalds zijn vandaag
Lange rijen voor de voedselbank denk ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Soep denk ik.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Weer naar 0, maar heb dankzij jouw tip nog snel een paar honderd XRP's kunnen bemachtigen. Thanksquote:
De Telegraaf shillt Bitcoin Cash hahaquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:29 schreef Roellie80 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/video/1467542/de-bitcoin-is-nu-al-passe
Het is mij net gelukt om Verge te kopen op Litebit. Wat een slechte koers trouwens op litebit. Het is vooral gemak.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:39 schreef alilami het volgende:
[..]
5 jaar geleden had echt niemand hier iets van begrepen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:55 schreef IkbendeSjaak het volgende:
Ik heb net rechtstreeks 0,25 zcash gestuurd naar mijn wallet op cryptopia vanaf anycoin. Iemand ervaring met hoelang het duurt voordat het dan op mijn balans staat? En is dat uberhaupt verstandig, rechtstreeks sturen?
Zou geen probleem moeten zijn als je het naar de juiste wallet van zcash hebt gestuurd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:55 schreef IkbendeSjaak het volgende:
Ik heb net rechtstreeks 0,25 zcash gestuurd naar mijn wallet op cryptopia vanaf anycoin. Iemand ervaring met hoelang het duurt voordat het dan op mijn balans staat? En is dat uberhaupt verstandig, rechtstreeks sturen?
Ja maar interexchange versturen is nooit handig omdat je de privatekey niet bezit.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:04 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Zou geen probleem moeten zijn als je het naar de juiste wallet van zcash hebt gestuurd.
Ik wacht zelf altijd wel hoor, als die tijden naderen met dit soort grafiekswings.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:06 schreef Typisch het volgende:
Geloof aub niet in die 'Azië/Amerika wordt wakker: nu gebeurt er dit!!''. Dat is echt onzin in een 24/7 markt als dit.
Wachten waarop?quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik wacht zelf altijd wel hoor, als die tijden naderen met dit soort grafiekswings.
Tot de tijd dat ze wakker worden, want vaaak zie je het wel, een extra kracht in de up of in de down.quote:
En dan? Handel je daarnaar? Of denk je het alleen zo te zien?quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tot de tijd dat ze wakker worden, want vaaak zie je het wel, een extra kracht in de up of in de down.
In zo'n geval als dit, zou ik idd niet kopen om 14:00, ik zou even wachten tot 16:00 ja. Grappig genoeg ligt hier ook het dieptepunt op 15:00quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan? Handel je daarnaar? Of denk je het alleen zo te zien?
Oke maar dat is toch nodig om op een exchange te handelen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar interexchange versturen is nooit handig omdat je de privatekey niet bezit.
Goed, OCL vrij stabiel toch, in deze periode van dikke correctie.
Heb je die waves shill weerquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:08 schreef MaGNeT het volgende:
Waves AG has been registered. We are officialy a Swiss company now.
waves heeft tog een apart topic?quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je die waves shill weer
Waves NG zou toch twee weken geleden uitkomen? Wanneer gaan ze nou iets opleveren?
wordt vandaag geactiveerd hoorquote:Op vrijdag 22 december 2017 18:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je die waves shill weer
Waves NG zou toch twee weken geleden uitkomen? Wanneer gaan ze nou iets opleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |