Is dat nog een vraag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*daalt naar 9kquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:51 schreef Patroon het volgende:
Haha zullen vast veel weakhands op 11k hebben verkocht
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Is dat nog een vraag?ja die kan ik nu nog niet kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ico was wel precies op tijd klaar zo
bijna op de piek van BTC die erin gestopt
Ik heb je toch gewaarschuwd gisteren?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:51 schreef poebz het volgende:
[..]
Waarom heb je niet even gewaarschuwd dan als je precies wist dat het deze dagen ging gebeuren?
Dat is de afgelopen dagen tig keer langs gekomen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:51 schreef poebz het volgende:
[..]
Waarom heb je niet even gewaarschuwd dan als je precies wist dat het deze dagen ging gebeuren?
Hahaha, goeie ja. Of de rijen bij de kassa in de supermarkt. Je bent gewoon altijd de klos.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:51 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik stond net in de file en moest aan crypto denken. Je staat stil op de ene rijbaan, gokt dat de andere rijbaan sneller gaat, gaat daarheen en ziet vervolgens je oorspronkelijke rijbaan rijden terwijl jij nog stil staat. Dikke FOMO dan en uiteindelijk besluit je toch maar terug te gaan naar de oorspronkelijke rijbaan om te zien dat de andere rij waar je net uit komt weer gaat rijden.
Ja, dit dus.. het was al even duidelijk dat dit ging gebeuren, alleen niemand weet wanneer. Nu zitten we weer in een gezonde marktquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wie deze correctie niet al mijlenver zag aankomen verdient ook wel een kleine hartaanval.
Het minimum voor kopen is ¤1000quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:42 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scamonic
Dan ben je echt domquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:55 schreef VeX- het volgende:
Ik schat dat menig mensen hun kerst finaal is verpest door crypto.
Dan gaat er iets niet goed.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:55 schreef VeX- het volgende:
Als je niet een aardige buffer aan winst hebt gehaald en de afgelopen tijd bent ingestapt moet je wel aardig veel vertrouwen hebben om niet te verkopen. Ik schat dat menig mensen hun kerst finaal is verpest door crypto.
Ik heb niets verkocht. 2018 gaat nog een stuk gekker worden dan ditquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:55 schreef VeX- het volgende:
Als je niet een aardige buffer aan winst hebt gehaald en de afgelopen tijd bent ingestapt moet je wel aardig veel vertrouwen hebben gehad om niet te verkopen. Ik schat dat menig mensen hun kerst finaal is verpest door crypto. Geen goeie reclame.
Precies dit dus jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan gaat er iets niet goed.
Ik zat net mijn blockfolio effe te checken en zag een tijd terug ook een dip van in totaal 80% ofzo. Als je vertrouwen hebt in de coins die je koopt kun je makkelijk hier doorheen bijten. Als je echter gewoon maar wat gedaan hebt ''omdat Henk 10k heeft gepakt met coin X'', dan gaat het inderdaad lastig worden het allemaal vast te houden.
Ja dit ja. Als je portfolio vol staat met shit als Bitconnect, Doge, Gulden en Geertcoin dan snap ik wel dat het kut voelt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan gaat er iets niet goed.
Ik zat net mijn blockfolio effe te checken en zag een tijd terug ook een dip van in totaal 80% ofzo. Als je vertrouwen hebt in de coins die je koopt kun je makkelijk hier doorheen bijten. Als je echter gewoon maar wat gedaan hebt ''omdat Henk 10k heeft gepakt met coin X'', dan gaat het inderdaad lastig worden het allemaal vast te houden.
ik was de enige die jullie gewaarschuwd hadquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:53 schreef ITrade het volgende:
Klaas heeft zeker al wel 2x ingekocht op 10k om vervolgens te verkopen op 12k en zo'n 40% rendement te pakken op één dag?
In zijn geval goed voor waarschijnlijk 10 jaar+ beurshandel.
Want klaas voorziet alles
Ik quote deze even voor overmorgen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik was de enige die jullie gewaarschuwd had
Ik denk dat het misschien jaren kan duren voordat ooit weer 15000 plus gehaald gaat worden
de bodem is nog lang niet gehaald
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien jaren kan duren voordat ooit weer 15000 plus gehaald gaat worden
[..]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:51 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik stond net in de file en moest aan crypto denken. Je staat stil op de ene rijbaan, gokt dat de andere rijbaan sneller gaat, gaat daarheen en ziet vervolgens je oorspronkelijke rijbaan rijden terwijl jij nog stil staat. Dikke FOMO dan en uiteindelijk besluit je toch maar terug te gaan naar de oorspronkelijke rijbaan om te zien dat de andere rij waar je net uit komt weer gaat rijden.
[..]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:58 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik quote deze even voor overmorgen.
stop die handel niet tijdens de kerstdagen dan.....quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:58 schreef CPS2000 het volgende:
Kan je users ook muten? Asking for a friend
Inderdaad zal wel een troll zijn. Ik negeer hem verder maar weer. manmanmanquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]nu al de beste troll van dit topic, nog beter dan xminator
Volgens mij als je een abbo hebt welquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:58 schreef CPS2000 het volgende:
Kan je users ook muten? Asking for a friend
Mooi.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
stop die handel niet tijdens de kerstdagen dan.....
oke als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten.
is goedquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:01 schreef vigen98 het volgende:
[..]Bitcoin is morgen waarschijnlijk al boven de 15k
Kun je dit onderbouwen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is goed
ben benieuwd
ik voorspel bodem van onder de 5 k
In de supermarkt heb je dat ook.quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:51 schreef Waterdrinker het volgende:
Jaaaaquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
stop die handel niet tijdens de kerstdagen dan.....
oke als bitcoin ooit weer boven de 15 k komt binnen 2 weken kom ik hier nooit meer posten.
Welcome to westwood.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
In de supermarkt heb je dat ook.
Cryptos zijn de metafoor van het leven.
weet ik wel zekeroquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat dacht men in 2013 ook... we weten het gewoon niet.
maar bitcoin heeft wel veel problemen nu. Enorm hoge fees, weken wachten op je transactie. Kan best dat een alt-coin uiteindelijk gaat winnen als DE crypto currency.
paniekquote:
Ja. Daarom heb ik Ripple. De beste crash resistente crypto.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:02 schreef descon het volgende:
Zijn er ook mensen die verder kijken als een dag ?
Natuurlijk, daarom heb je niets verkocht als je voor de long term zit. Zoals ikquote:Op vrijdag 22 december 2017 17:02 schreef descon het volgende:
Ja, 2 dagen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:02 schreef descon het volgende:
Ja maar kan je ook onderbouwen waarom onder de 5k euro, met wat preciezere analyses?/ Want het is heel erg onwaarschijnlijk wat je zegt namelijk. Of houd je je analyse bij 1 woord?quote:
Euro of dollar?quote:Op vrijdag 22 december 2017 17:04 schreef LXIV het volgende:
Ik durf wel 5000 euro te wedden eind van het jaar onder 10k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |