Vinny gaat er keihard af tegen mvgquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:08 schreef BB-King het volgende:
Barney vs Vinny kan een mooie partij worden.
Mike vs Barney of Vinny kan een mooie partij worden.
Zelfde met Cadbyquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet zoveel uit, Van Gerwen vind ik ook niet sympathiek maar zie ik wel graag gooien.
Hernia gaat als een raketquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Val net in. Beaton gaat niet zo lekker of Vincent gaat te lekker?
Vincent schroeit.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Val net in. Beaton gaat niet zo lekker of Vincent gaat te lekker?
Szuraquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:08 schreef hafcfan het volgende:
Zijn er trouwens mensen die Beaton op winst hadden?
Hopelijk slaagt de boycot en krijgen we dorpsidioten in de gamma dugout er voor terug.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stond zelfs een bericht over in de VK, dat ze de adverteerders van VI oproepen om zich terug te trekken vanwege homofobie van Gijp. Dat ging echt nergens over.
Maar dit geheel terzijde.
Zeker wel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Niemand hier dan die Beaton graag ziet gooien?
Is er een sport waar mex wel verstand van heeft?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Szura
Le1390achim
Mexicanobakker
Ik niet. Kan me bijna geen legendarische pot herinneren van hemquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Mex staat boven ons (lol). Ben even de pool aan het bijwerken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is er een sport waar mex wel verstand van heeft?
Ron is een saai figuur
Heeft wel een prima stijl jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaat om de gemiddeldes. Beaton is niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |