Met zulke darteritis daar nog zo lang in blijven (lol)quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens is Van der Voort met een zege vandaag weer terug in de top 32 en ligt Mark Webster voor het eerst sinds mensenheugenis daarbuiten.
Oh. Nouja, dan nog.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Aan de bar, Kees aan tafel. Maar misschien leggen ze Rico in hun nieuwe VI ondergoed op tafel als statement.
Tielemans keukens feliciteert Anne Drankquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:00 schreef Zipportal het volgende:
Keukenconcurrent wenst Beaton veel succes.
Dat heb ik niet heel erg gevolgd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu vergeet je nog de grootste rel. Sylvana en Sunny.
Selfie met de afzuigkap.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tielemans keukens feliciteert Anne Drank
Huurpontons.nl regelt de berging.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Misschien gaat hij straks wel door z'n rug, ligt hij zo op het podium.
Hij blijft liever als een 13-jarige op zijn tong bijten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Dan denk ik Vincent, je bent 41, scheer je die haarrand om je hoofd eens weg
Of zet een hoedje op. Of mag dat niet?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Snap niet dat z'n vrouw dat niet even doet voor hem ipv twitteren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
Stond zelfs een bericht over in de VKquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet heel erg gevolgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |