Zeker wel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Niemand hier dan die Beaton graag ziet gooien?
Is er een sport waar mex wel verstand van heeft?quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Szura
Le1390achim
Mexicanobakker
Ik niet. Kan me bijna geen legendarische pot herinneren van hemquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Mex staat boven ons (lol). Ben even de pool aan het bijwerken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is er een sport waar mex wel verstand van heeft?
Ron is een saai figuur
Heeft wel een prima stijl jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaat om de gemiddeldes. Beaton is niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Taylor v Beaton cumbek op de GSoD.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik niet. Kan me bijna geen legendarische pot herinneren van hem
JR stond ook boven onsquote:Op vrijdag 22 december 2017 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mex staat boven ons (lol). Ben even de pool aan het bijwerken.
Ik had Wright als speler met het hoogste gemiddelde maar had geen zin om dat bij te werken bij het nieuws over die galstenen (lol)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |