Is wel een grappige reeks stukjes overigens:quote:'Gisteren', antwoordt hij afgemeten op de vraag wanneer hij geboren is. 'Maar meneer Van Vliet, u bent toch niet van gisteren?', zegt de jongen in ziekenhuisoutfit. 'Behandel me dan ook niet zo', zegt mijn vader triomfantelijk.
Zag het gisteren ook. Wat heeft Paternotte eigenlijk grote oren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef skysherrif het volgende:
Oef, Sylvana gister dom de finale gespeeld, maar was eigenlijk heel de uitzending beter dan Paternotte en Paul Jansen.
Haha niet zo opgelet. Vond het niveau gister sowieso vrij slecht, toch wel erg makkelijke vragen waar men niets over wist. Dat van Cohen was ook wel vrij beschamendquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zag het gisteren ook. Wat heeft Paternotte eigenlijk grote oren.
Dus daarom is het zo’n flapdrol.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zag het gisteren ook. Wat heeft Paternotte eigenlijk grote oren.
Dat de grootste debielen in het Leave-kamp zitten wisten we al ja.quote:
Die snapte ik echt niet... ze wisten niet eens zijn naam.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha niet zo opgelet. Vond het niveau gister sowieso vrij slecht, toch wel erg makkelijke vragen waar men niets over wist. Dat van Cohen was ook wel vrij beschamend
Mijn neefje gister ook op de vraag waar hij op getrakteerd had, “op school”quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef Kowloon het volgende:
Antwoord van een vader met psychiatrische problemen van een columnist in Trouw als bij opname gevraagd wordt naar de geboortedatum:
[..]
Is wel een grappige reeks stukjes overigens:
https://www.trouw.nl/trea-van-vliet~d5978a9170932ec15f04cc46c
Ligt het kapstertje er al uit?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef skysherrif het volgende:
Oef, Sylvana gister dom de finale gespeeld, maar was eigenlijk heel de uitzending beter dan Paternotte en Paul Jansen.
Bij die vraag had ik ook geen flauw idee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha niet zo opgelet. Vond het niveau gister sowieso vrij slecht, toch wel erg makkelijke vragen waar men niets over wist. Dat van Cohen was ook wel vrij beschamend
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die snapte ik echt niet... ze wisten niet eens zijn naam.
Kan me misschien ook nog wel voorstellen dat je geen beeld hebt van Cohen, maar dat je je daarna inderdaad stom voelt omdat zijn naam wel boekdelen spreekt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:19 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij die vraag had ik ook geen flauw idee.Later voelde ik mij wel een beetje dom.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef Kowloon het volgende:
Antwoord van een vader met psychiatrische problemen van een columnist in Trouw als bij opname gevraagd wordt naar de geboortedatum:
[..]
Is wel een grappige reeks stukjes overigens:
https://www.trouw.nl/trea-van-vliet~d5978a9170932ec15f04cc46c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |