volgende week bekijk ik de trailerquote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook jij mag de trailer bekijken.

quote:
quote:
https://www.instagram.com/p/BtDRliXgjde/quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ook jij mag de trailer bekijken.

Ja dat staat dus in laatste seconde van de trailer. 25 en 26 januari.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 16:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.instagram.com/p/BtDRliXgjde/

hmm ik ben benieuw hoe dat in verhouding staat met 13 weken.quote:

Ik ben verbaasd dat dit soort specials geen eigendom zijn van de bbc. Als ik lees dat zelfs de simpelste dingen niet meer mogen omdat de bbc het claimt.......quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:21 schreef Divje het volgende:
Toch weer ouderwets genieten zo'n special.

Ik denk niet dat de BBC eigenaar is van dat format, en dat het waarschijnlijk helemaal geen format is wat je kan claimen.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat dit soort specials geen eigendom zijn van de bbc. Als ik lees dat zelfs de simpelste dingen niet meer mogen omdat de bbc het claimt.......

Als je een uitspraak als "o cock"kunt claimen dan moet dit niet moeilijk zijn. de specials worden altijd via hetzelfde format bedacht.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de BBC eigenaar is van dat format, en dat het waarschijnlijk helemaal geen format is wat je kan claimen.

Denk dat het zelfs leuker is dan Top Gear omdat ze een hoop van die verplichte onderdelen als langdradige gasten er uit hebben gehaald en ik heb het idee dat ze meer budget hebben.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:08 schreef Lyzio_NL het volgende:
Sinds het ongeveer 24 uur per dag op Spike te zien is (Top Gear, that is) ben ik toch weer besmet geraakt met het Jezza/Hamster/May-virus. Is het de moeite waard om The Grand Tour te kijken of verschilt het allemaal veel te veel van Top Gear?

Okay, thanks!quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef LTVDK het volgende:
Was weer een vermakelijke specialAl blijft de Zuid-Amerika van Top Gear toch wel mijn favoriet
.
[..]
Denk dat het zelfs leuker is dan Top Gear omdat ze een hoop van die verplichte onderdelen als langdradige gasten er uit hebben gehaald en ik heb het idee dat ze meer budget hebben.

Jepquote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef LTVDK het volgende:
Was weer een vermakelijke specialAl blijft de Zuid-Amerika van Top Gear toch wel mijn favoriet
.
[..]
Denk dat het zelfs leuker is dan Top Gear omdat ze een hoop van die verplichte onderdelen als langdradige gasten er uit hebben gehaald en ik heb het idee dat ze meer budget hebben.

Huh? Ben je de gasten uit het eerste seizoen vergeten?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 21:28 schreef LTVDK het volgende:
.
[..]

In het eerste seizoen kwamen de gasten nooit levend aan in de studioquote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Huh? Ben je de gasten uit het eerste seizoen vergeten?

Die gingen toch op de meest gruwelijke manieren dood? Golden Earring ontplofte toch?quote:Op zaterdag 26 januari 2019 23:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Huh? Ben je de gasten uit het eerste seizoen vergeten?

Zoiets jaquote:Op zondag 27 januari 2019 00:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die gingen toch op de meest gruwelijke manieren dood? Golden Earring ontplofte toch?

Ohja, het tweede seizoen bedoel ikquote:Op zondag 27 januari 2019 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het eerste seizoen kwamen de gasten nooit levend aan in de studio. Tweede seizoen hebben ze wat geprobeerd met gasten maar dat lijken ze nu met het derde seizoen er gelukkig uitgeschrapt te hebben.

Helaas, niet meer..quote:

Volgens mij hoorde ik dat ook.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:08 schreef TjjWester het volgende:
Hoorde ik het goed dat de productie 6 gloednieuwe Toyotas heeft gesloopt in colombia?

Ik wil geen trailer, ik wil gewoon de aflevering.quote:

Spotnet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:28 schreef Nismo91 het volgende:
Kijken jullie dit op Amazon of downloaden jullie deze ?

Oké top, even pa vragen straks !quote:

Seizoen 23 is verschrikkelijk maar seizoen 24/25 zijn de moeite waarde, matt doet het goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:31 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Oké top, even pa vragen straks !
Heb nog niet 1 aflevering gezien![]()
De nieuwe top gear heb ik ook geboycot sinds die 3 mafkezen weg zijn.

Hij heeft het concept bedacht (met Andy).quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:26 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af waarom may en hammond gezamelijk onder clarkson staan bij de aftiteling.
Zou hij echt zo arrogant lul zijn die dat eist??
Verder is het natuurlijk een totaal onintressante gedachten.

Dat is bekend, maar of dat reden is om je vrienden te schofferen betwijfel ik. Zover ik trouwens lees hebben andy en jeremy alleen het nieuwe top gear samen bedacht. TGT zou door alle 4 ontwikkeld zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:43 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Hij heeft het concept bedacht (met Andy).

Ah sorry, dacht dat het om TG ging. Maar hij zit ook aan het hoofd van de tafel. Toch soort van de leider? Bij TG was ‘ie dat ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is bekend, maar of dat reden is om je vrienden te schofferen betwijfel ik. Zover ik trouwens lees hebben andy en jeremy alleen het nieuwe top gear samen bedacht. TGT zou door alle 4 ontwikkeld zijn.

quote:Op zondag 10 februari 2019 13:20 schreef pvdplanet het volgende:
Voor dat geld en een beetje koop je een Porsche GT3 en een Range Rover.
Urus: 280.000
GT3: 235.000
Velar: 80.000

Ja, was mooi jeugdsentiment.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:58 schreef Bluurgh het volgende:
Prachtig stuk over Jim Clark, wat een coureur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |