Beetje jammer ja, al was deze laatste wel te pruimen, want er zat genoeg afwisseling in.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:47 schreef TjjWester het volgende:
Dus we hebben de colombia special, de rv special en later nog de mongolie special.
Het kan niet op dit jaar.
Ik neem aan dat de presentatoren van dit programma alle mogelijke rijbewijzen hebben, van motor tot vrachtwagen en bus.quote:Op maandag 4 maart 2019 10:21 schreef TjjWester het volgende:
Voor dit soort rv's heb je toch een A rijbewijs nodig? Als het langer is dan 40 feet.
Hoezo jammer? Ik vind die specials juist altijd veruit de beste afleveringen in een seizoen, was bij Top Gear ook al zo.quote:Op maandag 4 maart 2019 11:14 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer ja, al was deze laatste wel te pruimen, want er zat genoeg afwisseling in.
Ik heb Colombia zelfs compleet over geslagenquote:Op maandag 4 maart 2019 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Ik vind die specials juist altijd veruit de beste afleveringen in een seizoen, was bij Top Gear ook al zo.
Is de aflevering beter dan aflevering 7 in schotland?? Ik twijfel welke ik vandaag ga kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
De tests van JeremyPuike aflevering weer.
Die van Schotland is voor mij wel een favoriet. Vanwege de auto's en de prachtige landschappen.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is de aflevering beter dan aflevering 7 in schotland?? Ik twijfel welke ik vandaag ga kijken.
QFTquote:
Vooral een 'alweer een Lancia aflevering'.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:27 schreef golfer het volgende:
Restjes aflevering met leuk item over de Porches van Le Mans.
Volgende week alweer de laatste van dit seizoen met/vanuit Mongolië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |