Ik heb ook geen tg meer gekeken sinds ze weg zijn, ik keek tg voor deze 3 grumpy old men, niet voor de auto’s ofzoquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:31 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Oké top, even pa vragen straks !
Heb nog niet 1 aflevering gezien![]()
De nieuwe top gear heb ik ook geboycot sinds die 3 mafkezen weg zijn.
En enquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tg meer gekeken sinds ze weg zijn, ik keek tg voor deze 3 grumpy old men, niet voor de auto’s ofzo
Ik had ook wel verwacht dat ze daar ook wel beelden van geschoten zouden hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jammer dat alleen het bordje in beeld kwam. Het is best een bijzondere formatie.
[ afbeelding ]
Helaas niet. Laptop heb ik via de hdmi aansluiting op de tv aangesloten.quote:Op zondag 17 februari 2019 17:47 schreef GM78 het volgende:
Zat er aan te denken om een gratis proefabonnement af te sluiten van een maand bij Prime video.
Even flink bingewatchen, en ik heb alle afleveringen gezien![]()
Maar weet iemand toevallig ook of Prime video ook chromecast ondersteund?
Dat is wel heel slecht van zo'n grote streamingsdienstquote:Op zondag 17 februari 2019 19:10 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Helaas niet. Laptop heb ik via de hdmi aansluiting op de tv aangesloten.
Bij mij was mijn smarttv na een paar jaar niet zo smart meer. Door een gebrek aan updates waren er steeds minder apps die nog functioneerde. Het was toen een stuk goedkoper om even een Chromecast te kopen dat een compleet nieuwe smarttv.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Volgens mij gaat Google straks ook geen Chromecasts meer uitbrengen.
Elke tv is zo'n beetje een smarttv ook. Hedde gij nog een klassieke 'beeldbuis' dan?
Mijn tv uit 2013 doet het prima, maar smart is de tv inderdaad niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2019 22:13 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Bij mij was mijn smarttv na een paar ja niet zo smart meer. Door een gebrek aan updates waren er steeds minder apps die nog functioneerde. Het was toen een stuk goedkoper om even een Chromecast te kopen dat een compleet nieuwe smarttv.
Ik vond het ook een leuke aflevering. Schotland is echt prachtig zeg. De NC500 wilde ik al graag een keer doen. Maar na het zien van de beelden moet ik misschien maar de PENIS 287 doenquote:Op zondag 24 februari 2019 17:57 schreef pvdplanet het volgende:
Leuke aflevering, mooi om eens een Alpina te zien.
Die roadtrip was prachtig, de auto's werden eens een keer niet gesloopt. Waarschijnlijk wisten May en Clarkson al lang dat ze de wagens gingen houden, en terecht
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:22 schreef qu63 het volgende:
Ah, we gaan we campers racen en campers (ver)bouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |