In de kamer van de Braziliaanse biatlonploeg staat een streampje aan, heb ik vernomen.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nu grote schermen op de Copacabana hangen.
quote:
drie Ghanese stotenquote:Op donderdag 21 december 2017 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Sow die blonde heeft de zwarte band in pijpen, zagen jullie dat? Lekker zo’n zwart bandje om de keel.
Cocktailbar, sambadanseressen, alles gewoon.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nu grote schermen op de Copacabana hangen.
Die houden van deepthroatquote:Op donderdag 21 december 2017 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Sow die blonde heeft de zwarte band in pijpen, zagen jullie dat? Lekker zo’n zwart bandje om de keel.
Ariane kan alles.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Niet gezienquote:Op donderdag 21 december 2017 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Sierd de Vos ter plaatsequote:Op donderdag 21 december 2017 23:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Cocktailbar, sambadanseressen, alles gewoon.
quote:Op donderdag 21 december 2017 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braziliaanse in zaal wordt helemaal nat
Ik schuif er af en toe eentje onder de deur naar de kelder door ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook van jouw Koopmans pannenkoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |