Iedereen dood laten gaan genot.quote:
Ik mag hopen dat er nu grote schermen op de Copacabana hangen.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gooien de Brazilianen straks nu ook hun TV het raam uit als deze gast verliest, net zoals bij het voetbal?
In de kamer van de Braziliaanse biatlonploeg staat een streampje aan, heb ik vernomen.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nu grote schermen op de Copacabana hangen.
quote:
drie Ghanese stotenquote:Op donderdag 21 december 2017 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Sow die blonde heeft de zwarte band in pijpen, zagen jullie dat? Lekker zo’n zwart bandje om de keel.
Cocktailbar, sambadanseressen, alles gewoon.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er nu grote schermen op de Copacabana hangen.
Die houden van deepthroatquote:Op donderdag 21 december 2017 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Sow die blonde heeft de zwarte band in pijpen, zagen jullie dat? Lekker zo’n zwart bandje om de keel.
Ariane kan alles.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Niet gezienquote:Op donderdag 21 december 2017 23:07 schreef de_boswachter het volgende:
Sierd de Vos ter plaatsequote:Op donderdag 21 december 2017 23:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Cocktailbar, sambadanseressen, alles gewoon.
quote:Op donderdag 21 december 2017 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braziliaanse in zaal wordt helemaal nat
Ik schuif er af en toe eentje onder de deur naar de kelder door ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook van jouw Koopmans pannenkoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |