Ik had ergens een foto gezien hiervan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Odaiba het volgende:
De VS gaat over zijn eigen beleid, niet een meerderheid van de VN. Dit geldt voor ieder land.
Maar welke landen hebben nu voor en tegen gestemd dan, daar ben ik wel benieuwd naar, maar dat vermeld het nieuws nooit.
http://www.bbc.com/news/world-42450062quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Odaiba het volgende:
Maar welke landen hebben nu voor en tegen gestemd dan, daar ben ik wel benieuwd naar, maar dat vermeld het nieuws nooit.
Nee. Een hoofdstad niet erkennen is wat anders dan gewapende actie ondernemen zoals in Irak of Jemen. Met matig resultaat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Rutte3 stemde dus mee met de landen die de joden uit Israël willen verdrijven? Verrassend.![]()
Bijna elke medium meldt dat. En jij kan zelf ook onderzoek doen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Odaiba het volgende:
De VS gaat over zijn eigen beleid, niet een meerderheid van de VN. Dit geldt voor ieder land.
Dat doe ik door te vragen wijsneus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Bijna elke medium meldt dat. En jij kan zelf ook onderzoek doen.
Het zijn 128 landen niet de VN. Los daarvan maakt het besluit van die blonde gek in de VS de kansen op vrede er niet beter op. Maar dat is wellicht zijn doel ook niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Jerusalem was, is en zal altijd de hoofdstad van Israel zijn en blijven. Daar doet de VN niks aan.![]()
Zo dan denk je maak ik er maar een godwin van? Hoe moet ik anders deze mensen betitelen die alles wat de joodse staat (illegaal) doet maar heel normaal vinden?quote:
Dat laffe terugkrabbelen ook altijd. Als je een woord als jodenverdediger uit je toetsenbord krijgt ben je gewoon een antisemiet in hart en nieren, bespaar me je gejank over Israël.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo dan denk je maak ik er maar een godwin van? Hoe moet ik anders deze mensen betitelen die alles wat de joodse staat (illegaal) doet maar heel normaal vinden?
Kritiek hebben op het beleid van een regering die mogelijk corrupt en misdadig is moet gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat laffe terugkrabbelen ook altijd. Als je een woord als jodenverdediger uit je toetsenbord krijgt ben je gewoon een antisemiet in hart en nieren, bespaar me je gejank over Israël.
Want google geeft geen antwoord op die vraag.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:44 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat doe ik door te vragen wijsneus.
Zo word ik meteen dus als antisemiet weg gezet omdat ik het woord jodenverdedigers gebruik? Het wentelen in slachtofferrollen gaat zowel de joden als de Arabieren erg goed af. Stelletje huichelaars daar in die regio.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat laffe terugkrabbelen ook altijd. Als je een woord als jodenverdediger uit je toetsenbord krijgt ben je gewoon een antisemiet in hart en nieren, bespaar me je gejank over Israël.
Heb je een probleem, en wil je er wat aan doen. Kom dan!quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:40 schreef _--_ het volgende:
[..]
Want google geeft geen antwoord op die vraag.
De enige kans op vrede is als alle Joden vertrekken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het zijn 128 landen niet de VN. Los daarvan maakt het besluit van die blonde gek in de VS de kansen op vrede er niet beter op. Maar dat is wellicht zijn doel ook niet.
Streepjes meneer wilde laatst dat Israël werd weggevaagd. Toen na 5x vragen eindelijk wat redenen waarom kwamen waren die allemaal van toepassing op Turkije. Dat land wilde hij echter gek genoeg niet wegvagen. Maar zijn hoofdreden was geen jodenhaat hoor!quote:Op donderdag 21 december 2017 22:21 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Nee hoor. In beide gevallen is de achterliggende motivatie jodenhaat.
Nog een lid van de illustere moslim gemeenschap van fok. Je moet je schamen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:09 schreef Basp1 het volgende:
Wie van de jodenverdedigers hier gaat protesteren op het binnenhof dat wij ook tegen het Amerikaans voornemen hebben gestemd?
Hokjesmensen kunnen je al op basis van 1 woord indelen tegenwoordig. Komt door de technologie.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo word ik meteen dus als antisemiet weg gezet omdat ik het woord jodenverdedigers gebruik? Het wentelen in slachtofferrollen gaat zowel de joden als de Arabieren erg goed af. Stelletje huichelaars daar in die regio.
Ik had ooit de ijdele hoop dat door technologie velen juist ook de andere opinies zouden lezen en dus genuanceerder zouden worden. Helaas is het omgekeerde aan het plaats vinden lijkt het wel. Ik wordt zelfs al moslim genoemd in dit topic.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hokjesmensen kunnen je al op basis van 1 woord indelen tegenwoordig. Komt door de technologie.
Ik wordtquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik had ooit de ijdele hoop dat door technologie velen juist ook de andere opinies zouden lezen en dus genuanceerder zouden worden. Helaas is het omgekeerde aan het plaats vinden lijkt het wel. Ik wordt zelfs al moslim genoemd in dit topic.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |