VS zit bijna alle landen in de wereld te bedreigen. En jij steunt zo'n staat, beter gezegd zo'n regering?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:41 schreef bluemoon23 het volgende:
En waarom zou de VS zich hier iets van aan moeten trekken ?
Iets van 50 moslimlanden in de Verenigde Naties die sowieso Israel het liefst van de aardbodem willen vagen, en de rest van de landen wil de Arabieren niet tegenspreken omdat ze bang zijn voor een olieboycot.
Als je de OP had gelezen, dan had je geweten dat de VS hier degene was die financiële chantage pleegde. Zonder succes dus.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:41 schreef bluemoon23 het volgende:
Iets van 50 moslimlanden in de Verenigde Naties die sowieso Israel het liefst van de aardbodem willen vagen, en de rest van de landen wil de Arabieren niet tegenspreken omdat ze bang zijn voor een olieboycot.
Dit ja. De VS begint af te glijden naar niveau Rusland, waar de Russen plotseling beestjes op groente en fruit vinden en het gas afsluiten dreigt de VS met het intrekken van financiële bijdragen.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen, dan had je geweten dat de VS hier degene was die financiële chantage pleegde. Zonder succes dus.
Met dank aan meneer Trump die de tradities van zijn voorgangers nog sterker en duidelijker op volgt.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:47 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dit ja. De VS begint af te glijden naar niveau Rusland, waar de Russen plotseling beestjes op groente en fruit vinden en het gas afsluiten dreigt de VS met het intrekken van financiële bijdragen.
In ieder geval geen schoothondje meer van de VSquote:128 landen, waaronder Nederland, stemden voor de resolutie, negen tegen en 35 onthielden zich van stemming.
https://www.google.nl/amp(...)m-besluit-trump.html
Wel een schoothondje van de Arabieren.....quote:Op donderdag 21 december 2017 21:50 schreef _--_ het volgende:
In ieder geval geen schoothondje meer van de VS
Welke bedreiging ?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:44 schreef _--_ het volgende:
VS zit bijna alle landen in de wereld te bedreigen. En jij steunt zo'n staat, beter gezegd zo'n regering?
Is goed, ik zal opnieuw tellen.quote:
Ik heb het nog dikgedrukt en onderstreept in de OPquote:Op donderdag 21 december 2017 22:00 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Wel een schoothondje van de Arabieren.....
[..]
Welke bedreiging ?
[..]
Is goed, ik zal opnieuw tellen.
Volgens mij zijn er 49 landen met een moslimmeerderheid.
En er zijn 57 landen lid van The Organisation of Islamic Cooperation.
Heel West-Europa voor, en Slovenië, Slowakije en Bulgarije ook. Polen / Tsjechië / Hongarije / Kroatië neutraal - precies de landen die ook geen zin in de euro hebben. Toeval?quote:Op donderdag 21 december 2017 21:50 schreef _--_ het volgende:
[..]
Totdat men weer geld nodig heeft.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:50 schreef _--_ het volgende:
[..]
Nee, maar goed geprobeerd. Een goeie citaat kan immers uit ieder zijn mond komen.quote:
Dit is een resolutie richting Trump's erkenning. Niet algemeen Jeruzalen.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom doet de VN nu pas wat, terwijl de beslissing omtrent Jeruzalem al in de jaren 90 is gevallen?
Precies de landen die voor hun burgers opkomen en zich niet laten besodemieteren door de EU. Toeval ?quote:Op donderdag 21 december 2017 22:01 schreef Igen het volgende:
Heel West-Europa voor, en Slovenië, Slowakije en Bulgarije ook.
Polen / Tsjechië / Hongarije / Kroatië neutraal - precies de landen die ook geen zin in de euro hebben. Toeval?
Dit is letterlijk appels met Apple vergelijken.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:13 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Ach, in Duitsland is ooit ook besloten de joden uit te roeien. Was dat een goed besluit omdat er veel mensen achter stonden, of ligt dat toch iets ingewikkelder?
Onder andere Polen beschermt zn burgers tegen democratie. Echt gevaarlijk.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:16 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Precies de landen die voor hun burgers opkomen en zich niet laten besodemieteren door de EU. Toeval ?
Nee hoor. In beide gevallen is de achterliggende motivatie jodenhaat.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:17 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dit is letterlijk appels met Apple vergelijken.![]()
Geen enkele overeenkomst.
Nee.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:21 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Nee hoor. In beide gevallen is de achterliggende motivatie jodenhaat.
wat doet erdogan in die Op ?quote:
Dit dus. De onpartijdigheid van de VN is niet serieus te nemenquote:Op donderdag 21 december 2017 21:41 schreef bluemoon23 het volgende:
Oh werkelijk? Waarom stemmen de leden van de OIC dan altijd en masse tegen de joden? Sterker nog, waarom lijkt het raison d'etre van de VN niets anders te zijn dan het resoluties tegen Israel aan te nemen? Terwijl Israel op de lijst van schurkenstaten vermoedelijk ergens in de degradatieregionen verkeert.quote:
Ik vind het ook allemaal maar flauwekul.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
Eigenlijk is het voor mij een non-onderwerp. Het interesseert me echt geen reet.
Jouw redenering tot jodenhaat is gewoon onverklaarbaar.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:37 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Oh werkelijk? Waarom stemmen de leden van de OIC dan altijd en masse tegen de joden? Sterker nog, waarom lijkt het raison d'etre van de VN niets anders te zijn dan het resoluties tegen Israel aan te nemen? Terwijl Israel op de lijst van schurkenstaten vermoedelijk ergens in de degradatieregionen verkeert.
ik vroeg je iets: >> wat doet erdogan in die Op ?quote:Op donderdag 21 december 2017 22:38 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jouw redenering tot jodenhaat is gewoon onverklaarbaar.
Doet niet zo bijdehand. Als je de OP leest snap je het wel. Verder ga ik er niet op in.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:41 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik vroeg je iets: >> wat doet erdogan in die Op ?
Den naam Turkijke of Erdogan komt niet in het Ad artikel voorquote:Op donderdag 21 december 2017 22:42 schreef _--_ het volgende:
[..]
Doet niet zo bijdehand. Als je de OP leest snap je het wel. Verder ga ik er niet op in.
Wie zegt dan dat het bij het artikel van AD hoort? Hopeloos. Ditquote:Op donderdag 21 december 2017 22:43 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Den naam Turkijke of Erdogan komt niet in het Ad artikel voor
die foto is uit een tweet uit 2016 ?
https://twitter.com/mehmetdogramaci/status/778383468430516224
dus wat doet die foto in de OP ?
Die foto van Erdogan hoort helemaal niet bij het AD artikelquote:Op donderdag 21 december 2017 22:45 schreef _--_ het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat het bij het artikel van AD hoort? Hopeloos. Dit
Thank you captain obviousquote:Op donderdag 21 december 2017 22:46 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Die foto van Erdogan hoort helemaal niet bij het AD artikel
Dit was al besloten onder Clinton. Slap gelul dus.quote:Op donderdag 21 december 2017 22:11 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dit is een resolutie richting Trump's erkenning. Niet algemeen Jeruzalen.
Clinton heeft niets erkend op papier.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit was al besloten onder Clinton. Slap gelul dus.
Makkelijk scoren van de VN onder de Jodenhaters.
The Apprentice NATO Editionquote:Op donderdag 21 december 2017 23:21 schreef Toga het volgende:
Tijd om meteen door te pakken en Turkije uit de NAVO te knikkeren.
Ben moreel absoluut geen fan van die gast, maar ik vind dat het Palestina/Israel ge-emmer al veel te lang doorgaat, met constant doden als gevolg.quote:Op donderdag 21 december 2017 23:21 schreef Toga het volgende:
Oh wat hoop ik dat Trump zijn woord houdt en morgen nog de geldkraan dicht draait.
Tijd om meteen door te pakken en Turkije uit de NAVO te knikkeren.
twitter:leondewinter twitterde op donderdag 21-12-2017 om 11:26:44Der Spiegel: 'De islamitische gemeenschap heeft een gigantisch probleem met jodenhaat in de eigen groep.' Ofwel: het vuur vd jodenhaat is in Europa door moslims weer opgestookt. En de elites - zie OM en rechters bij de ruitenbreker in A'dam - kijken weg. https://t.co/hb1pGkHyf7 https://t.co/61CGPxGZ3S reageer retweet
Ik had ergens een foto gezien hiervan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Odaiba het volgende:
De VS gaat over zijn eigen beleid, niet een meerderheid van de VN. Dit geldt voor ieder land.
Maar welke landen hebben nu voor en tegen gestemd dan, daar ben ik wel benieuwd naar, maar dat vermeld het nieuws nooit.
http://www.bbc.com/news/world-42450062quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Odaiba het volgende:
Maar welke landen hebben nu voor en tegen gestemd dan, daar ben ik wel benieuwd naar, maar dat vermeld het nieuws nooit.
Nee. Een hoofdstad niet erkennen is wat anders dan gewapende actie ondernemen zoals in Irak of Jemen. Met matig resultaat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Rutte3 stemde dus mee met de landen die de joden uit Israël willen verdrijven? Verrassend.![]()
Bijna elke medium meldt dat. En jij kan zelf ook onderzoek doen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Odaiba het volgende:
De VS gaat over zijn eigen beleid, niet een meerderheid van de VN. Dit geldt voor ieder land.
Dat doe ik door te vragen wijsneus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:43 schreef _--_ het volgende:
[..]
Bijna elke medium meldt dat. En jij kan zelf ook onderzoek doen.
Het zijn 128 landen niet de VN. Los daarvan maakt het besluit van die blonde gek in de VS de kansen op vrede er niet beter op. Maar dat is wellicht zijn doel ook niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Jerusalem was, is en zal altijd de hoofdstad van Israel zijn en blijven. Daar doet de VN niks aan.![]()
Zo dan denk je maak ik er maar een godwin van? Hoe moet ik anders deze mensen betitelen die alles wat de joodse staat (illegaal) doet maar heel normaal vinden?quote:
Dat laffe terugkrabbelen ook altijd. Als je een woord als jodenverdediger uit je toetsenbord krijgt ben je gewoon een antisemiet in hart en nieren, bespaar me je gejank over Israël.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo dan denk je maak ik er maar een godwin van? Hoe moet ik anders deze mensen betitelen die alles wat de joodse staat (illegaal) doet maar heel normaal vinden?
Kritiek hebben op het beleid van een regering die mogelijk corrupt en misdadig is moet gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat laffe terugkrabbelen ook altijd. Als je een woord als jodenverdediger uit je toetsenbord krijgt ben je gewoon een antisemiet in hart en nieren, bespaar me je gejank over Israël.
Want google geeft geen antwoord op die vraag.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:44 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dat doe ik door te vragen wijsneus.
Zo word ik meteen dus als antisemiet weg gezet omdat ik het woord jodenverdedigers gebruik? Het wentelen in slachtofferrollen gaat zowel de joden als de Arabieren erg goed af. Stelletje huichelaars daar in die regio.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat laffe terugkrabbelen ook altijd. Als je een woord als jodenverdediger uit je toetsenbord krijgt ben je gewoon een antisemiet in hart en nieren, bespaar me je gejank over Israël.
Heb je een probleem, en wil je er wat aan doen. Kom dan!quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:40 schreef _--_ het volgende:
[..]
Want google geeft geen antwoord op die vraag.
De enige kans op vrede is als alle Joden vertrekken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het zijn 128 landen niet de VN. Los daarvan maakt het besluit van die blonde gek in de VS de kansen op vrede er niet beter op. Maar dat is wellicht zijn doel ook niet.
Streepjes meneer wilde laatst dat Israël werd weggevaagd. Toen na 5x vragen eindelijk wat redenen waarom kwamen waren die allemaal van toepassing op Turkije. Dat land wilde hij echter gek genoeg niet wegvagen. Maar zijn hoofdreden was geen jodenhaat hoor!quote:Op donderdag 21 december 2017 22:21 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Nee hoor. In beide gevallen is de achterliggende motivatie jodenhaat.
Nog een lid van de illustere moslim gemeenschap van fok. Je moet je schamen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:09 schreef Basp1 het volgende:
Wie van de jodenverdedigers hier gaat protesteren op het binnenhof dat wij ook tegen het Amerikaans voornemen hebben gestemd?
Hokjesmensen kunnen je al op basis van 1 woord indelen tegenwoordig. Komt door de technologie.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zo word ik meteen dus als antisemiet weg gezet omdat ik het woord jodenverdedigers gebruik? Het wentelen in slachtofferrollen gaat zowel de joden als de Arabieren erg goed af. Stelletje huichelaars daar in die regio.
Ik had ooit de ijdele hoop dat door technologie velen juist ook de andere opinies zouden lezen en dus genuanceerder zouden worden. Helaas is het omgekeerde aan het plaats vinden lijkt het wel. Ik wordt zelfs al moslim genoemd in dit topic.quote:Op vrijdag 22 december 2017 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hokjesmensen kunnen je al op basis van 1 woord indelen tegenwoordig. Komt door de technologie.
Ik wordtquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik had ooit de ijdele hoop dat door technologie velen juist ook de andere opinies zouden lezen en dus genuanceerder zouden worden. Helaas is het omgekeerde aan het plaats vinden lijkt het wel. Ik wordt zelfs al moslim genoemd in dit topic.![]()
Dat alle Joden vertrekken? Ik denk dat de Palestijnen ook wel weten dat dit een achterhaald expiriment is. Plus dat Israël over moderne atoomwapens beschikt en dus redelijk onaantastbaar is in dat opzicht.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De enige kans op vrede is als alle Joden vertrekken.
Dat hebben de Palestijnen de afgelopen 70 jaar meermaals duidelijk gemaakt. Ga nou niet de onwil van een volk afschuiven op iemand die de beslissing uit de jaren 90 erkent.
Wat natuurlijk ook internationaal gezien een raar verhaal is, een land wat het proliferatie verdrag nooit getekend heeft mag met stille goedkeuring van de vn nucleaire wapens bezitten, maar een Iran die wel dat verdrag getekend heeft mag er in principe van de VN-Veiligheidsraad nog niet eens over fantaseren. Het meten met tig maten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat alle Joden vertrekken? Ik denk dat de Palestijnen ook wel weten dat dit een achterhaald expiriment is. Plus dat Israël over moderne atoomwapens beschikt en dus redelijk onaantastbaar is in dat opzicht.
Dat Israël een paar stukken grond bezet na te zijn aangevallen is een probleem voor ze, waar bezetting van Noord Cyprus en de bezettting van de zuidelijke Sahara nooit genoemd is door diezelfde club.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook internationaal gezien een raar verhaal is, een land wat het proliferatie verdrag nooit getekend heeft mag met stille goedkeuring van de vn nucleaire wapens bezitten, maar een Iran die wel dat verdrag getekend heeft mag er in principe van de VN-Veiligheidsraad nog niet eens over fantaseren. Het meten met tig maten.
quote:Op donderdag 21 december 2017 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
Eigenlijk is het voor mij een non-onderwerp. Het interesseert me echt geen reet.
Is bij jou overduidelijk niet gelukt, als je termen zoals 'jodenverdediger' gebruikt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:58 schreef Basp1 het volgende:
Ik had ooit de ijdele hoop dat door technologie velen juist ook de andere opinies zouden lezen en dus genuanceerder zouden worden.
Het is het non-proliferatieverdrag. En wat heeft ondertekening daarvan te maken met het hebben van kernwapens? India en Pakistan hebben het ook niet ondertekend en bezitten ook kernwapens. Was je even vergeten, zeker? Of meet je met 2 maten?quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook internationaal gezien een raar verhaal is, een land wat het proliferatie verdrag nooit getekend heeft mag met stille goedkeuring van de vn nucleaire wapens bezitten, maar een Iran die wel dat verdrag getekend heeft mag er in principe van de VN-Veiligheidsraad nog niet eens over fantaseren. Het meten met tig maten.
Als ik pro joden geschreven had was het dan wel nog net goed geweest voor de lange tenen van die groep? Het gaat hier nergens over als je in een discussie al niets meer mag benoemen en dan meteen door de zwart wit denkers in de anti groep geplaatst wordt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:43 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is bij jou overduidelijk niet gelukt, als je termen zoals 'jodenverdediger' gebruikt.
Een heldere conclusie die ik al in eerdere reacties ook als zodanig verwoordde.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat alle Joden vertrekken? Ik denk dat de Palestijnen ook wel weten dat dit een achterhaald expiriment is. Plus dat Israël over moderne atoomwapens beschikt en dus redelijk onaantastbaar is in dat opzicht.
En dan ook nog proberen je eigen zwart-wit denken recht te lullen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:52 schreef Basp1 het volgende:
Als ik pro joden geschreven had was het dan wel nog net goed geweest voor de lange tenen van die groep? Het gaat hier nergens over als je in een discussie al niets meer mag benoemen en dan meteen door de zwart wit denkers in de anti groep geplaatst wordt.
Ik ben noord Korea ook nog vergeten meet ik nu met 4 maten.quote:Op zaterdag 23 december 2017 09:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is het non-proliferatieverdrag. En wat heeft ondertekening daarvan te maken met het hebben van kernwapens? India en Pakistan hebben het ook niet ondertekend en bezitten ook kernwapens. Was je even vergeten, zeker? Of meet je met 2 maten?
Bezetting van Cyprus is een officieel toegestane proces volgens het verdrag van Zürich en Londenquote:Op zaterdag 23 december 2017 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat Israël een paar stukken grond bezet na te zijn aangevallen is een probleem voor ze, waar bezetting van Noord Cyprus en de bezettting van de zuidelijke Sahara nooit genoemd is door diezelfde club.
Beetje meten met 2 maten.
https://nl.m.wikipedia.or(...)n_Cyprus?wprov=sfla1quote:Op grond van artikel 4 van het Verdrag van Zürich en Londen vielen Turkse troepen in juli 1974 Cyprus binnen
Ik weet dat je het lastig vindt om kritisch te kijken naar Turkije, maar heb je je eigen link helemaal gelezen?quote:Op zaterdag 23 december 2017 11:39 schreef _--_ het volgende:
[..]
Bezetting van Cyprus is een officieel toegestane proces volgens het verdrag van Zürich en Londen
[..]
https://nl.m.wikipedia.or(...)n_Cyprus?wprov=sfla1
Leuk hoor dat stukje dat zegt dat de internationale gemeenschap Cyprus niet erkend onder druk van de VSquote:Op zaterdag 23 december 2017 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat je het lastig vindt om kritisch te kijken naar Turkije, maar heb je je eigen link helemaal gelezen?
Zo nee, lees het einde nog even.
En de reden voor het ingrijpen is het feit dat er een coup door cyprioten gepleegd zou worden en dat ze Cyprus daarna zouden willen laten annexeren door Griekenland.quote:ARTICLE 3
In the event of any breach of the provisions of the present Treaty, Greece, the United Kingdom, and Turkey undertake to consult together, with a view to making representations, or taking the necessary steps to ensure observance of those provisions. In so far as common or concerted action may prove impossible, each of the three guaranteeing Powers reserves the right to take action with the sole aim Of re-establishing the state of affairs established by the present Treaty.
http://www.kypros.org/Constitution/treaty.htm#C
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Noord-Cyprus?wprov=sfla1quote:In het verleden erkenden ook Bangladesh en Pakistan al heel snel de Turkse Republiek Noord-Cyprus, maar onder internationale druk van vooral de Verenigde Staten en een resolutie van de VN Veiligheidsraad moesten ze hun erkenning weer intrekken.
Dit. Ik ben absoluut geen fan van Erdogan, maar die uitspraak begrijp ik zeker wel.quote:Op donderdag 21 december 2017 21:37 schreef Yreal het volgende:
Een zinnig citaat van erdolf. Goed topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |