hij leefde gelukkiger zonder die "zorg"quote:Op donderdag 21 december 2017 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is geen sprake van 'niet ontvangen zorg'. Mijn hemel, de hardnekkige stupiditeit...
Om een rekening te sturen wegens niet-geleverde zorg?quote:Op donderdag 21 december 2017 14:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik hoop het oprecht dat die zich dan hier bekent maakt.
Kunnen mijn nabestanden hem lekker aanklagen.
Had ie niet moeten gaan tweeten.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij leefde gelukkiger zonder die "zorg"
Misschien leeft ie nog wel veel gelukkiger zonder rare principes en gekke tweets.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
Mensen met principes gaan niet over zelfmoord zitten aandachtshoeren op Twitter, die doen het gewoon en hebben geen last meer van de rekening.quote:Op donderdag 21 december 2017 14:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Zoals ik het van hem begrijp is het vooral principe.
quote:Op donderdag 21 december 2017 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
aanklagen, ga lekker naar de VS. Oh wacht, daar mag je alles zelf betalen en laten ze je anders gewoon op straat liggen cq aan je touwtje hangen
Toch wilde hij toen zelfmoord plegen en nu niet meer.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
Hij wilde zich ophangen.... klinkt als het paradijs ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 15:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ken een beetje een vergelijkbare zaak, waarin iemand behandeld werd zonder dat hij daar toestemming voor had gegeven (omdat hij in coma lag). Hij heeft de factuur voor een deel ook succesvol aangevochten bij de rechter. Het deel dat hij alsnog moest betalen ging over het revalidatietraject na zijn ziekenhuisopname, waar hij wel 'toestemming' voor had gegeven. Toen lag hij immers niet meer in coma.quote:Op donderdag 21 december 2017 12:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
Dit is geen huiswerk. Ik ken iemand die soortgelijk heeft meegemaakt en vond deze casus op internet.
hij was al op gedachten veranderd voor de politie binnen kwamquote:Op donderdag 21 december 2017 15:12 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Toch wilde hij toen zelfmoord plegen en nu niet meer.
Dat maakt niet uit. Het gaat om het kenbaar maken zelf.of je dat nou tweet, via een telefoontje naar een vriend of schreeuwend uit je dakraam doet boeit niet.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Maar wettelijk hé. Twitter is een Amerikaans bedrijf.
En dus had hij ook zomaar weer van gedachten kunnen veranderen zo gauw ze weer weg waren, het zou de eerste niet zijn. Politie heeft goed gehandeld.quote:Op donderdag 21 december 2017 17:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
hij was al op gedachten veranderd voor de politie binnen kwam
Had ook 4 uur na dat die uit ziekenhuis kwam kunnen zijnquote:Op donderdag 21 december 2017 17:41 schreef Marialice het volgende:
[..]
En dus had hij ook zomaar weer van gedachten kunnen veranderen zo gauw ze weer weg waren, het zou de eerste niet zijn. Politie heeft goed gehandeld.
quote:Op donderdag 21 december 2017 17:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Maar wettelijk hé. Twitter is een Amerikaans bedrijf.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:35 schreef yvonne het volgende:
https://nl.hellolaw.com/j(...)g-na-zelfmoordpoging
Was deze link er al?
quote:Op donderdag 21 december 2017 12:18 schreef paardendokter het volgende:
Verzonnen casus uit 2011 hier gaan zitten herkauwen. Een dieptepunt voor dit forum...
Ja.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:35 schreef yvonne het volgende:
https://nl.hellolaw.com/j(...)g-na-zelfmoordpoging
Was deze link er al?
tuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 16:02 schreef shazaam het volgende:
Ik ken iemand die onverzekerd zelfmoord probeerde te plegen waarna er kanker geconstateerd werd, hij bleef continu de behandelingen weigeren (maar werd alsnog behandeld) genas van zijn kanker én kreeg een rekening van enkele tienduizenden euro's.
Hij heeft niet betaald én de zaak gewonnen.
Linkje naar de uitspraak?quote:Op vrijdag 22 december 2017 16:02 schreef shazaam het volgende:
Ik ken iemand die onverzekerd zelfmoord probeerde te plegen waarna er kanker geconstateerd werd, hij bleef continu de behandelingen weigeren (maar werd alsnog behandeld) genas van zijn kanker én kreeg een rekening van enkele tienduizenden euro's.
Hij heeft niet betaald én de zaak gewonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |