SPOILER: Buiten de top 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: jij?Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
die gaan het tournooi winnenquote:Op donderdag 21 december 2017 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
FC Aarlanderveen voor de beker
KNVB gebeuren toch?quote:Op donderdag 21 december 2017 01:44 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
die gaan het tournooi winnen
Hahaha.quote:
Eten slaap je wss nog eerder ookquote:Op donderdag 21 december 2017 02:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Fuck. Lig in bed. Morgen okm 6.30 opstaan maar heb honger. Tf moet ik doen. Slapen met honger of minder slapen zonder honger. Keuzes
mmmm ha leukquote:
Tsja.quote:Op donderdag 21 december 2017 03:08 schreef Edwin_Posse het volgende:
[..]
mmmm ha leukhip feestje
mmmmm ik word nooit uitgenodigd voor hippe feestjes(
quote:Op donderdag 21 december 2017 03:13 schreef Edwin_Posse het volgende:
[..]
dat klinkt als : ja vind je het gek,..
weer eens wat anders dan schaken tochhhquote:
ander tijdstip ookquote:Op donderdag 21 december 2017 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan schaken tochhh
ja precies, volgende keer doe ik er een over Billyquote:Op donderdag 21 december 2017 13:04 schreef DKUp het volgende:
Schattige beestjes verdienen een mooie TT
ja schaal ijs was om een uur of eenquote:
mij te vroegquote:Op donderdag 21 december 2017 13:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja schaal ijs was om een uur of een
van MJ>?quote:
s'nachts hequote:
Nee, dat is een monster.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja precies, volgende keer doe ik er een over Billy
ook erg goed trouwens ja.quote:
krijgen we mss nog meer UTO mensen.quote:
Dat wordt een doodvonnis als dat stoptquote:Op donderdag 21 december 2017 13:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
krijgen we mss nog meer UTO mensen.![]()
nu hebben we er drie dacht ik
Kan mooi zijnquote:Op donderdag 21 december 2017 13:07 schreef DKUp het volgende:
Ik hoor klassieke muziek boven mijn hoofd galmen
R.I.P. Fok!quote:Op donderdag 21 december 2017 13:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
krijgen we mss nog meer UTO mensen.![]()
nu hebben we er drie dacht ik
ja wie weet, misschien komt er een andere programma zoals dat, Gouden Kooi 2 zou mooi zijn.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt een doodvonnis als dat stopt
mehquote:Op donderdag 21 december 2017 13:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja wie weet, misschien komt er een andere programma zoals dat, Gouden Kooi 2 zou mooi zijn.
mijn buren hadden Syrische muziek opstaan, niet verkeerd, niet die IS muziek maar met instrumenten.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:07 schreef DKUp het volgende:
Ik hoor klassieke muziek boven mijn hoofd galmen
Beneden soft techno.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mijn buren hadden Syrische muziek opstaan, niet verkeerd, niet die IS muziek maar met instrumenten.
aii rare combi ja.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beneden soft techno.
Genieten in huis hoor
quote:Op donderdag 21 december 2017 13:09 schreef FlippingCoin het volgende:
nu maar even Kendrick Lamar opgezet
ach hip hop leer je nog wel eens waarderen als je met de jaren je hokjes kwijt bent.quote:
oh is die gestopt?quote:
ja tof hequote:Op donderdag 21 december 2017 13:17 schreef FlippingCoin het volgende:
ah oké
hadden jullie dit al gezien?
NWS / Groepsexecutie in Chinees sportstadion: duizenden toeschouwers
echt...
neequote:
ik vind douchen overdag of in de ochtend beter, voel ik mij schoner, bad is lekker in de avond.quote:
maar ja ik heb deze TT bedacht, zou dat niet al te serieus nemen.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik vind douchen overdag of in de ochtend beter, voel ik mij schoner, bad is lekker in de avond.
Ik kijk wel. Douche is wat sneller. Morgenochtend douchen in ieder geval.quote:Op donderdag 21 december 2017 13:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik vind douchen overdag of in de ochtend beter, voel ik mij schoner, bad is lekker in de avond.
quote:Op donderdag 21 december 2017 14:02 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Bijna nieuwe TT tijd.
quote:Op donderdag 21 december 2017 14:02 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Bijna nieuwe TT tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |