Volgens mij een soort schets/preview. Kwam op Twitter voorbij. Ik zie wel die ronde rand op de voorgrond heel vaag, die aparte ronde cat walk. Dus volgens mij klopt ie wel. Zal zo even terugzoeken.quote:
Ik denk het ja? Zou je nog niet zeggen als je het zo zietquote:Op vrijdag 13 april 2018 22:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die laatste foto zijn duidelijk die hele spectaculaire lampen, de "Wall of Death" heette het toch?
Ik denk eerder dat het bijvoorbeeld voor de puntentelling gebruikt gaat worden. Dat ze dan daar boven op staan oid.quote:
Volgens mij las ik op die blog dat een paar landen dit gaan gebruikenquote:Op maandag 16 april 2018 22:42 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het bijvoorbeeld voor de puntentelling gebruikt gaat worden. Dat ze dan daar boven op staan oid.
Volgens mij zijn er meer lampen geïnstalleerd dan ooit tevoren. Dus als Hans Pannecouke uit wil pakken met een lichtshow, dan is dit het moment hahaquote:Op woensdag 18 april 2018 09:27 schreef Greys het volgende:
Potver zeg. Portugal gaat het gewoon nailen. Ook zonder LED.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |