wel aardig ja maar ook niet bijzonderquote:
Ja hoor, en dan maar één keer in de 5/6 jaar een week vrij zeker.quote:
Soep aangebrandquote:Op woensdag 20 december 2017 15:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moeders werkt er, vandaag vrij, loopt meteen in de soep daar.
zijn de kinderen van Spokjuh als in beeld geweest ?quote:Op woensdag 20 december 2017 15:22 schreef houdjemond het volgende:
Volgens mij komen berichtjes met Fok weer niet in beeld
Ik weet niet hoe zijn kindjes eruit zienquote:Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef just me het volgende:
[..]
zijn de kinderen van Spokjuh als in beeld geweest ?
Ze gaan Zoetermeer vernoemen: Den Helder - Zuidquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zijn kindjes eruit zien
Stel je voor dat ze goede muziek gaan draaien, dat kan niet hoor.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja..kan je ook geld geven om een nummer niet te horen?
Vast al flink aangeschoten nu.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is Jon Bakker als je hem nodig hebt.
die zijn al uren bezig met de stormbaan en andere speeldingenquote:Op woensdag 20 december 2017 15:24 schreef just me het volgende:
[..]
zijn de kinderen van Spokjuh als in beeld geweest ?
Die komt niet, straks ziet ze pielemansen.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:31 schreef miieejj het volgende:
Dat ze nog niet geweest is joh.. die denkt dat ze overal moet zijn he.. muts .. maan
quote:Op woensdag 20 december 2017 15:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
die zijn al uren bezig met de stormbaan en andere speeldingenEn ze zoeken nu Buurman en Buurman om te roepen dat zij ook Buurman en Buurman zijn
![]()
hahaha jah! Wat een actiequote:Op woensdag 20 december 2017 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die komt niet, straks ziet ze pielemansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |