jawel, maar Domien heeft er telkens 8 uur tussen zitten, de andere 2 soms/vaak maar 4.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch gewoon 8 uur per dag radio en 16 uur vrij? Al ben je natuurlijk nooit echt vrij in het glazen huis
Morgen zelfs 12 uur.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:19 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
jawel, maar Domien heeft er telkens 8 uur tussen zitten, de andere 2 soms/vaak maar 4.
Heeft niks meer met muziek te maken.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:26 schreef Dagoduck het volgende:
Dat auto-tune komt me echt mijn strot uit
Ah joh, dat droogt wel weer.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:29 schreef houdjemond het volgende:
Achgut die zeikregen werkt ook niet mee
Interactie is wel het grootste punt deze editie inderdaadquote:Op woensdag 20 december 2017 13:27 schreef GM78 het volgende:
Ik volg SR al jaren, maar wat is het slecht dit jaar![]()
En dan heb ik het voornamelijk over de DJ's die compleet in hun eigen wereldje zitten. Er is totaal geen interactie met het publiek.
Als het plein vol staat, zie je ze alleen maar bezig zijn met de telefoon of met elkaar. En het publiek staat daar voor Jan met de korte achternaam. Om nog maar te zwijgen over de muziekkeuze.
Interactie met hun mobieltje ja.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Interactie is wel het grootste punt deze editie inderdaad
Dat. Volgend jaar maar geen mobieltjes of alleen als je vrij bent ofzo.quote:Op woensdag 20 december 2017 13:32 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Interactie met hun mobieltje ja.
Ze waren de support van MUSE toen en sindsdien vind ik ze wel erg leukquote:
Das wel een issue jaquote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 13:38 schreef spapaars het volgende:
Slechte zaak voor de potentiële klanten die iets willen aanvragen of kopen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |