Met volle bak op een podium zijn ze nóg beterquote:Op woensdag 20 december 2017 01:27 schreef houdjemond het volgende:
Ik word hier echt heel vrolijk van
En allemaal meezingen dan natuurlijk! Prachtigquote:Op woensdag 20 december 2017 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Met volle bak op een podium zijn ze nóg beter
Jup!quote:Op woensdag 20 december 2017 01:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En allemaal meezingen dan natuurlijk! Prachtig
Maar dit is wel een goed nummer.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
Alweer Kendrick Lamar, die is wel popiejopie hè.
Alle andere meisjes en vrouwen voor je zijn al weggedreven hoor, maak je geen zorgen.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik ga het hier toegeven.. Ik vind Andre Hazes (junior) best wel knap.
Meneer Q in de uitzending zometeen, ik hoor het al.quote:
Maar ik vind hem alleen leuk als hij niet zingt, zoals nu.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alle andere meisjes en vrouwen voor je zijn al weggedreven hoor, maak je geen zorgen.
Die gozer net in beeld was ook knap of niet.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik vind hem alleen leuk als hij niet zingt, zoals nu.
Welke?quote:Op woensdag 20 december 2017 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die gozer net in beeld was ook knap of niet.
Nerdje wat buiten stond.quote:
Slaapdienst en de gebruikelijke slaapproblemenquote:Op woensdag 20 december 2017 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen is naar bed? Ik ga ook maar even tanden poetsen.
Dat doen die dj's ook zelf af en toe.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Is André tegenwoordig ook cameraman?
Ik lig inmiddels wel jaquote:Op woensdag 20 december 2017 01:39 schreef Dagoduck het volgende:
Iedereen is naar bed? Ik ga ook maar even tanden poetsen.
Neuh.quote:Op woensdag 20 december 2017 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meneer Q in de uitzending zometeen, ik hoor het al.
Jammer.quote:
From Russia Meatloaf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |