Jaquote:Op woensdag 20 december 2017 02:01 schreef rubbereend het volgende:
Lelystad Airportik kan me daar zo boos over maken
Het is 2u geweest, ik zou boos op mij worden omdat ik nog niet slaapquote:Op woensdag 20 december 2017 02:01 schreef rubbereend het volgende:
Lelystad Airportik kan me daar zo boos over maken
omdat het een bizar plan is wat het halve oosten met enorme overlast opzadelt, wat nergens voor nodig is. Zonder dat er fatsoenlijke inspraak is geweest.quote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is 2u geweest, ik zou boos op mij worden omdat ik nog niet slaap
Ik lees ze toch niet hoor.quote:
Is ook weer zo maar wat moeten ze anders?quote:Op woensdag 20 december 2017 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat het een bizar plan is wat het halve oosten met enorme overlast opzadelt, wat nergens voor nodig is. Zonder dat er fatsoenlijke inspraak is geweest.
Ditquote:Op woensdag 20 december 2017 02:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is 2u geweest, ik zou boos op mij worden omdat ik nog niet slaap
Zag laatst een Twitterbericht van een half uur oud (hij had het over een nummer van een half uur terug ofzo).quote:
We gaan het zien.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zag laatst een Twitterbericht van een half uur oud (hij had het over een nummer van een half uur terug ofzo).
Gelukkig heb ik dat vandaag niet gezegdquote:Op woensdag 20 december 2017 02:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ditmet mijn "ik ga optijd naar bed"
er zijn op het kleine gebied dat Nederland is, al 5 volwaardige vliegvelden, je hebt zo ongeveer altijd een vliegveld binnen een uur rijden. Rondom Nederland liggen nog eens een vliegveld of 5 vlak over de grens. En dan gaan we er middenin nog eentje proppen. Waarbij alle aanvliegroutes heel laag moeten worden omdat ze andere vliegvelden niet mogen verstoren waardoor de overlast oneveredig groot wordt.quote:Op woensdag 20 december 2017 02:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is ook weer zo maar wat moeten ze anders?
neeeee, dit is geen koffietijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |