+1, Edwin.. +1!!!!!!!!!quote:
quote:
Altijd lekker!quote:
Ook toevallig, ik kijk hier even en dit wordt net bij 'Nooit meer slapen' gedraaidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 21-12-2017 01:43:35 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:
quote:Op donderdag 21 december 2017 01:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ook toevallig, ik kijk hier even en dit wordt net bij 'Nooit meer slapen' gedraaid![]()
Ha wat grappig! Tijdens het luisteren naar Moby had ik steeds dát nr in mijn hoofd, maar ik was te lui om het op te zoeken. Deze versie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:
Oooojaaaquote:
quote:
quote:
quote:
Riverside Records was an American jazz record company and label. Founded by Orrin Keepnews and Bill Grauer under his firm Bill Grauer Productions in 1953, the label played an important role in the jazz record industry for a decade.[1] Riverside headquarters were located in New York City, at 553 West 51st Street.quote:
Fijne muziekquote:Op donderdag 21 december 2017 11:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Riverside Records was an American jazz record company and label. Founded by Orrin Keepnews and Bill Grauer under his firm Bill Grauer Productions in 1953, the label played an important role in the jazz record industry for a decade.[1] Riverside headquarters were located in New York City, at 553 West 51st Street.
Oh echt?quote:Op donderdag 21 december 2017 11:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die had ik ook gepost vanmorgen![]()
Fijn nummer
Oh ik las vanmorgen ook al iets in een ander topicquote:Op donderdag 21 december 2017 12:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ja heerlijk nummer en ik ben ook in zo'n bui. Een bui voor boze muziek
Thanksquote:Op donderdag 21 december 2017 12:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ik las vanmorgen ook al iets in een ander topic![]()
Knuf
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |