twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 22:05:01Dat je je het hele jaar het leplazarus hebt getraind, van alles gewonnen of verloren, de hele wereld tien keer over… https://t.co/zKkkmkGfjO reageer retweet
Die laatste twee zijn minstens even grote sporten als bijvoorbeeld het hink-stap-springen, het gewichtheffen of het bmx'en.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, want er kijken op dit moment allerlei proleten naar darts en roepen vervolgens dat het een sport is. Aan de andere kant heb je mensen die Noordse combinatie en langlaufen een sport vinden.
Sunfieldgodquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 22:05:01Dat je je het hele jaar het leplazarus hebt getraind, van alles gewonnen of verloren, de hele wereld tien keer over… https://t.co/zKkkmkGfjO reageer retweet
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 22:07:24Daar zou ík nou spontaan inspanningsastma van krijgen. reageer retweet
Noordse Combinatie of Biatlon met Darts vergelijken, dan ben je pas echt een proleetquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn minstens even grote sporten als bijvoorbeeld het hink-stap-springen, het gewichtheffen of het bmx'en.
In Duitsland, toch wel het grootste sportland van Europa, wint een beoefenaar van de Noordse Combinatie zelfs de titel van sportman het jaar.
Vind je curling ook een sport?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn minstens even grote sporten als bijvoorbeeld het hink-stap-springen, het gewichtheffen of het bmx'en.
In Duitsland, toch wel het grootste sportland van Europa, wint een beoefenaar van de Noordse Combinatie zelfs de titel van sportman het jaar.
Dat is een heel logische opmerking die ik daar maak, het is namelijk alle drie geen sport.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Noordse Combinatie of Biatlon met Darts vergelijken, dan ben je pas echt een proleet
Dat hopen we van jou ook altijd, maar helaas blijf je posten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:16 schreef superniger het volgende:
Thijs moet zijn heroďne smoel dicht houden.
heb je wel eens een biatlon of Noordse combinatie wedstrijd gekekenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is een heel logische opmerking die ik daar maak, het is namelijk alle drie geen sport.
het wordt een mooi jaar.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ThijsGOD gaat het hele jaar astmagrapjes maken. Zin in.
Dat argument hoor ik ook altijd over Formule 1, eveneens geen sport.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
heb je wel eens een biatlon of Noordse combinatie wedstrijd gekekenDie hebben een duurvermogen waar de gemiddelde wielrenner bang van wordt
en er zijnvrouwelijke biatletes te over
Amore & Vita, de dopingploeg van de paus.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
het wordt een mooi jaar.
[ afbeelding ]
welk argument heb jijquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat argument hoor ik ook altijd over Formule 1, eveneens geen sport.
Gewoon negeren.quote:
Als ik nu in mijn auto stap, ben ik toch ook niet aan het sporten?quote:
Niet zo boos doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koffieplanter heeft weer eens teveel CERA gebruikt.
en wat heeft dat met biatlon of Noordse combinatie te maken?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ik nu in mijn auto stap, ben ik toch ook niet aan het sporten?
Ik ben een beetje hyperactief vanavond.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Amore & Vita, de dopingploeg van de paus.
O, ik geef gewoon even aan waarom Formule 1 geen sport is, vond ik leuk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
en wat heeft dat met biatlon of Noordse combinatie te maken?
Moeten we vrezen voor een meltdown?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben een beetje hyperactief vanavond.
behalve dat je het daar helemaal niet over had en omdat je geen argumenten hebt het maar over een andere sport ging hebben.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
O, ik geef gewoon even aan waarom Formule 1 geen sport is, vond ik leuk.
Nee, ik verkeer in een opperbeste bui.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moeten we vrezen voor een meltdown?
Omdat Krek niet gewonnen heeft en Tom wel?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik verkeer in een opperbeste bui.
Zou dat het zijn? Het is geen sport omdat ik het zeg. Argument genoeg.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
behalve dat je het daar helemaal niet over had en omdat je geen argumenten hebt het maar over een andere sport ging hebben.
Zullen we het anders even over Israel gaan hebben?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik verkeer in een opperbeste bui.
Ik voel een tweeweekse ban aankomen tijdens de OWS, wat zal dat heerlijk rustig zijnquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Het is geen sport omdat ik het zeg. Argument genoeg.
O je dacht dat ik daadwerkelijk mijn tijd ging verdoen door naar het verspringen of het schaatsen te kijken? Ik kijk naar sport, niet naar Finse folklore.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik voel een tweeweekse ban aankomen tijdens de OWS, wat zal dat heerlijk rustig zijn
Ik heb vernomen dat we dan eerst die troll uit het dopingtopic moeten uitnodigen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zullen we het anders even over Israel gaan hebben?
er zal in die weken wel ergens een gedopete wedstrijd met Colombiaantjes zijn waar je wat over denkt te moeten zeggenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
O je dacht dat ik daadwerkelijk mijn tijd ging verdoen door naar het verspringen of het schaatsen te kijken? Ik kijk naar sport, niet naar Finse folklore.
ga je de Giro verslaan als ze weer terug zijn in Italië?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat we dan eerst die troll uit het dopingtopic moeten uitnodigen.
Oja want ik kijk ook altijd naar die Colombiaanse motorrijder, wat trouwens ook geen sport is. Op de een of andere manier komen die grappen van jou er niet helemaal uit haha.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
er zal in die weken wel ergens een gedopete wedstrijd met Colombiaantjes zijn waar je wat over denkt te moeten zeggen
Zit mobiel, dus kan er even geen google translate overheen gooien.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Heb je dit stukje propaganda al gelezen, waarde RR? https://as.com/ciclismo/2(...)13688444_980110.html
alle frustraties van het gala moeten eruit bij bepaalde usersquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:34 schreef Redefine het volgende:
Het niveau in dit topic ligt net zo laag als die van het sportgala.
Ligt eraan of ik dan genoeg tijd heb.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ga je de Giro verslaan als ze weer terug zijn in Italië?
Ik moet iets nu mijn vaste gesprekspartners zich in het door mij te vermijden DRT forum bevinden.quote:
Wat zet je jezelf weer voor aap. Aap.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oja want ik kijk ook altijd naar die Colombiaanse motorrijder, wat trouwens ook geen sport is. Op de een of andere manier komen die grappen van jou er niet helemaal uit haha.
Heb je weer een oproep van Slob gehad om naar dit topic te rennen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zet je jezelf weer voor aap. Aap.
Overmorgen Spaanse avond. Niet vergeten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik moet iets nu mijn vaste gesprekspartners zich in het door mij te vermijden DRT forum bevinden.
Je leest dus gewoon mee. Ik wist het.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je weer een oproep van Slob gehad om naar dit topic te rennen?
Nee hoor, FOK! is gewoon een eng ons-kent-ons forumpje geworden. Dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je leest dus gewoon mee. Ik wist het.
Hij verveelt zich echt de pleuris. Blijkbaar is er geen reet te doen in dat 3de wereldland.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:37 schreef Columbiafan het volgende:
Deze act van Koffieplanter is bijna net zo vervelend als die omtrent Lenny K. van R_R tijdens het afgelopen WK beloften.
Ik heb Lenny toen wel geďnspireerd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:37 schreef Columbiafan het volgende:
Deze act van Koffieplanter is bijna net zo vervelend als die omtrent Lenny K. van R_R tijdens het afgelopen WK beloften.
Ik ga dit vergeten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Overmorgen Spaanse avond. Niet vergeten.
Donderdag verwachten we je ook tijdens de Spaanse kraker.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik moet iets nu mijn vaste gesprekspartners zich in het door mij te vermijden DRT forum bevinden.
hij wil het niet toegeven maar hij is een grote fan van het Duitse biatlonteamquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:37 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zal er proberen te zijn. Als het niet lukt, niet mijn schuld, dat wil ik wel even duidelijk gemaakt hebben bij dezen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Donderdag verwachten we je ook tijdens de Spaanse kraker.
Je bent er gewoon.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zal er proberen te zijn. Als het niet lukt, niet mijn schuld, dat wil ik wel even duidelijk gemaakt hebben bij dezen.
Dat wisten we al.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb thuis niet de broek aan.
Tot donderdag.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ik er niet ben, je weet wie je de schuld moet geven.
die moeten iets van ruzie hebben gehad jaquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[ afbeelding ]
die vrouw van Tom was wel echt MAD
WK 200m worden...alsof het niks is...quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Wacht... hoe de fuck is Schippers sportvrouw van het jaar geworden?
Zeg t maarquote:Op dinsdag 19 december 2017 23:18 schreef Aguero het volgende:
Wat een gezellig topic, zullen we het ook nog even over politiek hebben?
Vergeleken met wat die andere twee bereikt hebben is het vrij weinig ja. Dat ze hard kan rennen wisten we al, we gaan Dumoulin ook niet ieder jaar tot winnaar uitroepen als hij weer een grote ronde wint.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK 200m worden...alsof het niks is...
Atletiek sprint staat hoger aangeschreven dan wielrennen en zeilen...logisch dus dat Schippers deze verkiezing wint.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met wat die andere twee bereikt hebben is het vrij weinig ja. Dat ze hard kan rennen wisten we al, we gaan Dumoulin ook niet ieder jaar tot winnaar uitroepen als hij weer een grote ronde wint.
Nee, elke sport dient gewoon behandeld te worden als elke andere bij zo'n prijs. Iemand die heeft laten zien nog op het niveau van 2 jaar terug te zitten, staat onder iemand die uit het niets alles en iedereen dik verslaat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Atletiek sprint staat hoger aangeschreven dan wielrennen en zeilen...logisch dus dat Schippers deze verkiezing wint.
Btw, als Dumoulin volgend jaar een grote ronde wint, dan wordt hij weer Sportman van het jaar.
Was zo iemand genomineerd dan, behalve Jeroen Kampschreur?quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, elke sport dient gewoon behandeld te worden als elke andere bij zo'n prijs. Iemand die heeft laten zien nog op het niveau van 2 jaar terug te zitten, staat onder iemand die uit het niets alles en iedereen dik verslaat.
Was een hyperbool.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was zo iemand genomineerd dan, behalve Jeroen Kampschreur?
Ze wordt er niet sympathieker op, en ze heeft betere jaren gehad. Maar alsnog zijn haar prestaties van grote klasse. Dus zo vreemd is het allemaal niet. In elk land had men het vrij normaal gevonden als de wereldkampioene op de 200 meter de sportvrouw wordt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Wacht... hoe de fuck is Schippers sportvrouw van het jaar geworden?
Het is ook vrij normaal. Alle drie de keuzes bij de vrouwen zouden op zich wel acceptabel zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze wordt er niet sympathieker op, en ze heeft betere jaren gehad. Maar alsnog zijn haar prestaties van grote klasse. Dus zo vreemd is het allemaal niet. In elk land had men het vrij normaal gevonden als de wereldkampioene op de 200 meter de sportvrouw wordt.
En dan vind ik weer dat je ook moet kijken naar prestaties in het verleden. Iemand die in 2016 wereldkampioen was en in 2017 derde werd, heeft eigenlijk wat ingeleverd. De prestatie is er niet minder om, maar dan zie ik toch liever een nieuw figuur. En het is nou niet zo dat er geen goede concurrenten waren.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze wordt er niet sympathieker op, en ze heeft betere jaren gehad. Maar alsnog zijn haar prestaties van grote klasse. Dus zo vreemd is het allemaal niet. In elk land had men het vrij normaal gevonden als de wereldkampioene op de 200 meter de sportvrouw wordt.
Ja. Ik vond het ook de categorie die het moeilijkste te voorspellen was. En ook de categorie waar het meeste te leven was met wie dan ook als winnares. Bouwmeester die niet te stoppen is, Van der Breggen die het hele jaar overal en nergens won. Hadden het alle drie kunnen zijn. Eigenlijk had Anna nog de pech dat ze bij het WK geen goud won. Met een titel daar, was ze denk ik wel sportvrouw geweest.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is ook vrij normaal. Alle drie de keuzes bij de vrouwen zouden op zich wel acceptabel zijn geweest.
Wie werd er in 2016 wereldkampioen en dit jaar derde?quote:Op woensdag 20 december 2017 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan vind ik weer dat je ook moet kijken naar prestaties in het verleden. Iemand die in 2016 wereldkampioen was en in 2017 derde werd, heeft eigenlijk wat ingeleverd. De prestatie is er niet minder om, maar dan zie ik toch liever een nieuw figuur. En het is nou niet zo dat er geen goede concurrenten waren.
Is alweer 2015 zie ik nu... tijd vliegtquote:Op woensdag 20 december 2017 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie werd er in 2016 wereldkampioen en dit jaar derde?
Als het daadwerkelijk een mindere prestatie was, dan had je een punt gehad. Sterker nog, het werd vorig jaar bevestigd met de keuze voor Wevers als sportvrouw en niet Schippers. Maar qua prestatie heeft Schippers zich juist verbeterd t.o.v. 2016. Dus je vergelijking gaat gewoon mank.
De Tour is dan ook een factor groter dan de Giroquote:Op woensdag 20 december 2017 00:09 schreef Evertjan het volgende:
Als Tom volgend jaar de Tour wint dan is hij gewoon weer sportman v/h jaar. Ook al zo Kramer 3 keer goud winnen tijdens de OS
Goh verrassend, dat nota bene jij zo'n vergissing maakt. #Nattekrant.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is alweer 2015 zie ik nu... tijd vliegt
Toch had ik liever een nieuw figuur gezien
quote:Op woensdag 20 december 2017 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Goh verrassend, dat nota bene jij zo'n vergissing maakt. #Nattekrant.
Topic pointers. Never forget.quote:
quote:
Twee weken waarin Columbiafan, Faraday01 en ik eens niet als enigen volop mee zitten te leven met het rodelen en de noordse combinatiequote:Op woensdag 20 december 2017 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]Ruim twee weken met zijn allen volledig ondergedompeld zitten in de sport.
Wat een onzin....quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, elke sport dient gewoon behandeld te worden als elke andere bij zo'n prijs.
Dat zijn voor mij de enige twee weken in al die jaren dat ik zelf daadwerkelijk te tijd heb om het te volgen. Nu zie ik ook weleens wat wedstrijden, maar te weinig om er echt in te komen. Maar de sporten kan ik in ieder geval waarderen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee weken waarin Columbiafan, Faraday01 en ik eens niet als enigen volop mee zitten te leven met het rodelen en de noordse combinatie
Mwah, volgens mij is het gewoon niet zo'n lachebekje en heeft ze een hekel aan de publiciteit. Maar iets meer lachen mocht wel ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:09 schreef franklop het volgende:
[..]
die moeten iets van ruzie hebben gehad ja
Nee, ze had net zoals Tom op een ongelukkig moment een enorme aandrang, maar ze mocht tijdens de uitzending niet naar de WC. Daardoor keek ze zo moeilijk.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij is het gewoon niet zo'n lachebekje en heeft ze een hekel aan de publiciteit. Maar iets meer lachen mocht wel ja.
ik zal er weinig van zienquote:Op woensdag 20 december 2017 00:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Twee weken waarin Columbiafan, Faraday01 en ik eens niet als enigen volop mee zitten te leven met het rodelen en de noordse combinatie
Het is wat.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:23 schreef Wuwwa het volgende:
Heb het begin gemist en net nog even teruggekeken. Maar Dielan die als wielrenner niet Tom maar Kramer kiestgooi jezelf toch weg man.
Hij richtte niet voor niets zijn grootste dank richting haar (goedmakertje). Hij zal wel weer een elleboogje hebben uitgedeeld.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:09 schreef franklop het volgende:
[..]
die moeten iets van ruzie hebben gehad ja
Goedmakertje nog hoop ik:quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dafne heeft op Sven gestemd.
quote:1st. Peter Sagan (Road Cycling) 3rd time world champion in a row, reach this year also the 100 professional wins. Slovak Athlete of the year for the 3rd time
2nd. Petra Vlhová (Alpine Skiing) Team Event world championship silver medalist, 4th in slalom WCh, 8th in Giant Slalom WCh, 10th in Overall world cup standing and 5t in Slalom world cup standing, won the last seasons slalom world cup final in Aspen, this season won the World Cup slalom in Levi and in the next 2 races finished 2 times second
3rd Veronika Velez-Zuzulová (Alpine Skiing) Team Event world Championship silver medalist, last season in the World Cup finished 5 times on podium, won the World Cup slalom in Zagreb.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4th Ján Volko (Athletics) 60m Indoor European silver medalist, U23 European 200m champion, World Championships 200m semifinalist.
5th Magdaléna Rybáriková (Tennis) Best careers season, from 453rd place in WTA she jumped during last season to the top 20. Wimbledon´s Grand Slam singles semifinalist, Lienz WTA finalist and winner of 4 ITF tournaments in 2017
6th Marek Ham¨ík (Football) Last season he passed the milestone of 100 National Team caps, This season in Napoli he reached the 115 scored goals mark. He was the leader of our team in the great pursuit for the World Cup qualifiers play-offs, unfortunately even with all his work we missed the play-offs just because we were the 9th runner-up
7th Alexander Slafkovský (Canoe Slalom) 2017 European Champion from Tacen in Slovenia, 2017 World Championships silver medalist from Pau in France in C1 category, finished 3rd overall in the last season World Cup, 2017 World ranking C1 leader. World Champion in C1 teams for 7th time in a row.
8th Peter Hámor (Mountaineering) in May 2017 he became the first ever Slovak to climb and complete all 14 Himalayan eight-thousanders summits
9th Peter Gelle/Adam Botek (Canoe Sprint) the 2017 World Championships K2-1000m silver medalists
10th Ladislav ¦kantár/Peter ¦kantár (Canoe Slalom) 2017 World Championships silver medalists and Teams C2 bronze medalists, C2 2017 world ranking winners
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |