Er zitten er al drie in het huis volgens mij + een snackmuur.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:15 schreef KingRadler het volgende:
Gaan ze nog een 2de brievenbus plaatsen
nieuwste singlequote:Op dinsdag 19 december 2017 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ken dit nummer niet van ze maar Franz Ferdinand
dat zou ondertussen wel een beetje triest zijn. ooit gebeurde dat echt uit noodzaak, omdat het gewoon drukker was dan gedacht. Jaren daarna werd dat zo'n gespeeld trucje. want "oh wat is het druk, DONEER NU". Je weet dat het druk wordt rondom het huis, plaats gewoon vooraf een stel van die brievenbussen...quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:15 schreef KingRadler het volgende:
Gaan ze nog een 2de brievenbus plaatsen?
Op welke dag gebeurde dat
NIET LIKKENquote:
Ik wil dat knulletje sowieso nergens mee aanraken. Laat staan met mijn tong.quote:
Wij komen altijd samenquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten ook weer samen komen
Dat is niet helemaal hetero vriendelijk, maar inderdaadquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten ook weer samen komen
Ik krijg ook stilletjes weer een beetje hoop.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
rockabyepumped up kicks
ik vind de muziek eigenlijk best oke met een paar missers tussendoor
Ze moeten die sap even afdekken.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:30 schreef Qunix het volgende:
Die cam in de koelkast vind ik wel leuk
quote:
Rob Geus ziet ook liever nog een datum wanneer het gemaakt is.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze moeten die sap even afdekken.
fotoquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
Er staan hier bijna naakte, zwaar getatoeëerde, mensen te dansen op het podium. Ik ben fan van deze jongens
LOLquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:34 schreef Qunix het volgende:
Is Apeldoorn nog een beetje wakker?
*niets*
Deze?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:33 schreef Spockjuh_ het volgende:
Er staan hier bijna naakte, zwaar getatoeëerde, mensen te dansen op het podium. Ik ben fan van deze jongens
echt hequote:Op dinsdag 19 december 2017 21:34 schreef bakfietsmoeder het volgende:
"Is Apeldoorn nog wakker!!?" - volledige stilte.
Iddquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:34 schreef Qunix het volgende:
Is Apeldoorn nog een beetje wakker?
*niets*
Eigenlijk niet echt... Ze moeten met wat nieuws komen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
Maar wel leuk dat ze Veiling TV weer doen.
Veiling TV was natuurlijk wel een prima item en zonde dat ze dat 2 jaar lang weg hebben gedaanquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt... Ze moeten met wat nieuws komen.
Blijft leuk, maar ook dat is lang niet zo leuk zonder ekdom en/of veenstra...quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veiling TV was natuurlijk wel een prima item en zonde dat ze dat 2 jaar lang weg hebben gedaan
Daar moeten mensen zich eens overheen zetten. Het trucje van Ekdom was ook gewoon uitgewerkt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:38 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Blijft leuk, maar ook dat is lang niet zo leuk zonder ekdom en/of veenstra...
“ Ja ze moeten het naar de voedselbank doen als het geld.”..blablablaaaaquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt... Ze moeten met wat nieuws komen.
Volledig mee eensquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moeten mensen zich eens overheen zetten. Het trucje van Ekdom was ook gewoon uitgewerkt.
Eens...quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moeten mensen zich eens overheen zetten. Het trucje van Ekdom was ook gewoon uitgewerkt.
Mwa, ik zou hem nu direct wel willen plaatsen in plaats van wie dan ook van de 3 die er nu in zitten. Maar je hebt gelijk, ook dat werd meer van hetzelfde. Maar toch zit daar meer eigen persoonlijkheid en inhoud in. Hij heeft zelf veiling tv zo leuk gemaakt, en zijn playbacks, Patchup boy alarm, Gary Fomdeck, noem maar op.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ahh cool!!quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
André Hazes is trouwens een verre achterneef van de vrouw van een verre achterneef van mij
quote:
Gary Fomdeck was wel een epic prank. Geweldig nummer ook. Jammer dat je 'm nauwelijks nog op de radio hoort.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Hij heeft zelf veiling tv zo leuk gemaakt, en zijn playbacks, Patchup boy alarm, Gary Fomdeck, noem maar op.
qftquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Mwa, ik zou hem nu direct wel willen plaatsen in plaats van wie dan ook van de 3 die er nu in zitten. Maar je hebt gelijk, ook dat werd meer van hetzelfde. Maar toch zit daar meer eigen persoonlijkheid en inhoud in. Hij heeft zelf veiling tv zo leuk gemaakt, en zijn playbacks, Patchup boy alarm, Gary Fomdeck, noem maar op.
De 3 die er nu zitten zijn vooral bezig met gemaakt leuk doen, hun mobiel checken en dj zijn. Je mist een stukje persoonlijkheid en iets unieks vind ik. Maar hey, wie ben ik
Hoeveel paarden lopen er minder mee volgend jaar op Oerol hierdoor?quote:
Was natuurlijk teringslecht ingezongen (en ik vond het ook een doodsaaie productie)quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Gary Fomdeck was wel een epic prank. Geweldig nummer ook. Jammer dat je 'm nauwelijks nog op de radio hoort.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoeveel paarden lopen er minder mee volgend jaar op Oerol hierdoor?
Hier ben ik het ook wel weer mee eens.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Mwa, ik zou hem nu direct wel willen plaatsen in plaats van wie dan ook van de 3 die er nu in zitten. Maar je hebt gelijk, ook dat werd meer van hetzelfde. Maar toch zit daar meer eigen persoonlijkheid en inhoud in. Hij heeft zelf veiling tv zo leuk gemaakt, en zijn playbacks, Patchup boy alarm, Gary Fomdeck, noem maar op.
De 3 die er nu zitten zijn vooral bezig met gemaakt leuk doen, hun mobiel checken en dj zijn. Je mist een stukje persoonlijkheid en iets unieks vind ik. Maar hey, wie ben ik
Oneens!quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was natuurlijk teringslecht ingezongen (en ik vond het ook een doodsaaie productie)
Dat tweede kun je over discussiëren maar dat eerste lijkt me weinig discussie over mogelijkquote:
Ja belachelijk. En dat in 2017.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:48 schreef RipCity het volgende:
Eindelijk groot feest op het plein en 3fm zend het niet uit
Ik kijk nu ook podium-stream uiteraard.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:48 schreef RipCity het volgende:
Eindelijk groot feest op het plein en 3fm zend het niet uit
Eens, sowieso vond ik Frank echt een meevaller vorig jaar (deed het serieus best leuk vond ik, in ieder geval leuker dan dat ik had verwacht)quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder denk ik dat je inderdaad beter Frank kunt hebben dan Sander/Angelique, Domien is een goede basisfactor, beetje zoals Giel, doet zijn ding betrouwbaar maar kan niet het feest in zijn eentje dragen. Frank kan wel het publiek motiveren tot een feestje, ondanks dat veel mensen hem ook irritant vinden
Frank en in mindere mate Ramon kunnen dit. Frank past echter niet bij werkradio, die had het 7-9 slot moeten krijgen in den beginne en Ramon het 4-7 slot.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook wel weer mee eens.
3FM heeft nog wel een paar van zulke DJ's in huis met Frank, Ramon en Mark (al gaan die drie denk ik niet samen).
Huidige 3 DJ's in het glazen huis lijken me toffe mensen, maar ze hebben niets specifieks...
tnx geluid daar stond uitquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raybar180 gaat gooien, voor de geinteresseerden.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
Groot feest hier nu, Apeldoorn komt eindelijk los![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stukken beterquote:
Zekerquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:54 schreef RipCity het volgende:
Dit is beter dan Tiesto en Arminvan Buuren bij elkaar voor ons 80/90's kids.
Je vindt mijn huidige UI niet mooi omdat mijn sneeuwvlokjes teveel op die van jouw lijken?quote:
90's kids worden echt wel warmer van Tiesto zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:54 schreef RipCity het volgende:
Dit is beter dan Tiesto en Arminvan Buuren bij elkaar voor ons 80/90's kids.
Nou fietsen dan!quote:
Zou mooi zijn want ik kan het niet zien.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:56 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand dit aub in z'n geheel uploaden op youtubeDank!
Mwach nee hoor ik heb nog een anderequote:Op dinsdag 19 december 2017 21:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je vindt mijn huidige UI niet mooi omdat mijn sneeuwvlokjes teveel op die van jouw lijken?
Graag!!!quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:56 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand dit aub in z'n geheel uploaden op youtubeDank!
quote:
Val nu al bijna om, zo moe ben ik. Dus dat is echt geen optiequote:
Watje.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Val nu al bijna om, zo moe ben ik. Dus dat is echt geen optie
Dit samen met darten en dan slapen, helaas.
Morgen weer een kansquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
Val nu al bijna om, zo moe ben ik. Dus dat is echt geen optie
Dit samen met darten en dan slapen, helaas.
2 zelfs. Goeie ook. Direct hits.quote:
Year of Summer was al een kneiter van een hit paar jaartjes terugquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:01 schreef houdjemond het volgende:
Gaat (happy) hardcore tóch een comeback maken?![]()
Absoluut maar doelde meer op deze helden/grondleggers met nieuw materiaalquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:02 schreef asco het volgende:
[..]
Is gewoon al 25 jaar lekker op zijn tijd.
Toen was op de radio en niet op stream toch?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ooit zaten tijdens het hakkuh-half uur de topics binnen vijf minuten dicht.
TV / [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
Ja, Paul Gabbering draaide toen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Toen was op de radio en niet op stream toch?
Bieber luisteren is pas gekquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga niet naar de podiumstream en hoor Bieber dus vind jullie posts gek
Dan ist logisch dan luisteren meerquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, Paul Gabbering draaide toen.
Wou net zeggenquote:
SER/SR-forum bestaat sinds 2011.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan ist logisch dan luisteren meer
Ow zie nu dat t wel SR was.. dacht gewone 3fm aangezien t in TV stond en niet sr
Slipknot blijft daar wel koning in, als je niet zit komt Corey Taylor je nog net niet een schop verkopenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wou net zeggenmaar sfeer zit er wel lekker in verder daar!
1985quote:
Dan had je je maar niet moeten voortplantenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dochter slaapt dus ik kan niet meer
Corey MF Taylor mag alles met mij doenquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Slipknot blijft daar wel koning in, als je niet zit komt Corey Taylor je nog net niet een schop verkopen
Wissik ook wel. Alleen lette niett op ☺quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
SER/SR-forum bestaat sinds 2011.
Dacht ik ook.quote:
Tudududududududududududududududududududududududududududududududuquote:
Handjessssquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tudududududududududududududududududududududududududududududududu
GVD, nou wou ik echt dat ik ff gegaan was.quote:
Snap het ook niet, hier moet je het juist van hebben lijkt me..quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:11 schreef RipCity het volgende:
Waarom doen ze op radio nu net alsof er niks speelt op het podium? of mogen ze niks ervan uitzenden ofzo?
Ja, echt vaag.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Snap het ook niet, hier moet je het juist van hebben lijkt me..
Als ze symbolisch 5 euro toegang hadden gevraagd bij wijze van, reken maar uit...quote:
Dat doen ze dus in België en daar mogen de artiesten bepalen naar welk goede doelquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als ze symbolisch 5 euro toegang hadden gevraagd bij wijze van, reken maar uit...
¤917k.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:16 schreef InFrA-WiZ het volgende:
zo, dat was de kerstborrel van t werk. een tussenstand gemist las ik onderweg ergens?
Staat in de OPquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:17 schreef MemphisTN het volgende:
Was het vorig jaar ook niet rond de 1 miljoen op Dinsdag?
Klopt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:17 schreef MemphisTN het volgende:
Was het vorig jaar ook niet rond de 1 miljoen op Dinsdag?
acclimatiserenquote:
Geen probleem. Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:
Volgende keer ga je gewoon hoor! Op zn minst voor ons.quote:
De zolderkamervariant.quote:
Radio nuquote:
Lijkt op dat vrouwtje uit koefnoen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:21 schreef Qunix het volgende:
Vrouwtje is niet blij... Wat doet ze daar als ze het niet leuk vindt?
[ afbeelding ]
Heb nu ook al echt spijt, haha.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Volgende keer ga je gewoon hoor! Op zn minst voor ons.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:21 schreef Qunix het volgende:
Vrouwtje is niet blij... Wat doet ze daar als ze het niet leuk vindt?
[ afbeelding ]
TOPSHOWquote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:15 schreef MemphisTN het volgende:
Oh wat fijn geen voedselbank 40.000 hollandse kinderen gemiep hier.
Domiengodquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:23 schreef Qunix het volgende:
Domien wilt ze in het huis hebben voor een after party!
DOEN!
quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:23 schreef Qunix het volgende:
Domien wilt ze in het huis hebben voor een after party!
DOEN!
Nog niet voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:25 schreef miieejj het volgende:
is er al een dagtop3muziek lijstje ding ofzoiets?
Een dingesquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:25 schreef miieejj het volgende:
is er al een dagtop3muziek lijstje ding ofzoiets?
Dan is de vraag of dat positief isquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:26 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
ha, jou ken ik ook nog van vorig jaar
Sneller met die handjesquote:
Nee je was niet erg genoegquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:28 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
lol, volgensmij wel? of heb je me notes aangesmeerd?
Mooie afsluiter zou dat zijn jaquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dan hebben we dat hopelijk nog tegoed!
Hoppaaaaaquote:Op dinsdag 19 december 2017 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh dan hebben we dat hopelijk nog tegoed!
Hahahaquote:
Nee je stond nog gequotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |