Gary Fomdeck was wel een epic prank. Geweldig nummer ook. Jammer dat je 'm nauwelijks nog op de radio hoort.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Hij heeft zelf veiling tv zo leuk gemaakt, en zijn playbacks, Patchup boy alarm, Gary Fomdeck, noem maar op.
qftquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Mwa, ik zou hem nu direct wel willen plaatsen in plaats van wie dan ook van de 3 die er nu in zitten. Maar je hebt gelijk, ook dat werd meer van hetzelfde. Maar toch zit daar meer eigen persoonlijkheid en inhoud in. Hij heeft zelf veiling tv zo leuk gemaakt, en zijn playbacks, Patchup boy alarm, Gary Fomdeck, noem maar op.
De 3 die er nu zitten zijn vooral bezig met gemaakt leuk doen, hun mobiel checken en dj zijn. Je mist een stukje persoonlijkheid en iets unieks vind ik. Maar hey, wie ben ik
Hoeveel paarden lopen er minder mee volgend jaar op Oerol hierdoor?quote:
Was natuurlijk teringslecht ingezongen (en ik vond het ook een doodsaaie productie)quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:46 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Gary Fomdeck was wel een epic prank. Geweldig nummer ook. Jammer dat je 'm nauwelijks nog op de radio hoort.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoeveel paarden lopen er minder mee volgend jaar op Oerol hierdoor?
Hier ben ik het ook wel weer mee eens.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:43 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Mwa, ik zou hem nu direct wel willen plaatsen in plaats van wie dan ook van de 3 die er nu in zitten. Maar je hebt gelijk, ook dat werd meer van hetzelfde. Maar toch zit daar meer eigen persoonlijkheid en inhoud in. Hij heeft zelf veiling tv zo leuk gemaakt, en zijn playbacks, Patchup boy alarm, Gary Fomdeck, noem maar op.
De 3 die er nu zitten zijn vooral bezig met gemaakt leuk doen, hun mobiel checken en dj zijn. Je mist een stukje persoonlijkheid en iets unieks vind ik. Maar hey, wie ben ik
Oneens!quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was natuurlijk teringslecht ingezongen (en ik vond het ook een doodsaaie productie)
Dat tweede kun je over discussiëren maar dat eerste lijkt me weinig discussie over mogelijkquote:
Ja belachelijk. En dat in 2017.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:48 schreef RipCity het volgende:
Eindelijk groot feest op het plein en 3fm zend het niet uit
Ik kijk nu ook podium-stream uiteraard.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:48 schreef RipCity het volgende:
Eindelijk groot feest op het plein en 3fm zend het niet uit
Eens, sowieso vond ik Frank echt een meevaller vorig jaar (deed het serieus best leuk vond ik, in ieder geval leuker dan dat ik had verwacht)quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder denk ik dat je inderdaad beter Frank kunt hebben dan Sander/Angelique, Domien is een goede basisfactor, beetje zoals Giel, doet zijn ding betrouwbaar maar kan niet het feest in zijn eentje dragen. Frank kan wel het publiek motiveren tot een feestje, ondanks dat veel mensen hem ook irritant vinden
Frank en in mindere mate Ramon kunnen dit. Frank past echter niet bij werkradio, die had het 7-9 slot moeten krijgen in den beginne en Ramon het 4-7 slot.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:47 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook wel weer mee eens.
3FM heeft nog wel een paar van zulke DJ's in huis met Frank, Ramon en Mark (al gaan die drie denk ik niet samen).
Huidige 3 DJ's in het glazen huis lijken me toffe mensen, maar ze hebben niets specifieks...
tnx geluid daar stond uitquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raybar180 gaat gooien, voor de geinteresseerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |