quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor de top2000 bekendmaking voor nu![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor de top2000 bekendmaking voor nu![]()
Have fun.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga jullie verlaten voor de top2000 bekendmaking in het café zelf voor nu![]()
springenquote:
Is elk jaar wel rond werk/schooltijd, ik kon toentertijd in Leiden ook rustig naar voren lopen, en het huis is ook wat groter dan normaal lijkt het.quote:
Dat maakt wel dat het iets rustiger lijkt ja.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:10 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Is elk jaar wel rond werk/schooltijd, ik kon toentertijd in Leiden ook rustig naar voren lopen, en het huis is ook wat groter dan normaal lijkt het.
Het is toch al jaren niet echt spontaan?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:15 schreef Kyran het volgende:
Al 18 uur bezig en nog niks spontaans gebeurd. Een grote scripted faalshow tot nu toe. Ik hou van SR en ik kijk ieder jaar, maar dit is echt te saai voor woorden tot nu toe. Ik hoop echt dat het bijtrekt of dat er iets verzonnen wordt, want dit is gewoon normale radio en geen SR tot nu toe.
Ja, true. In ieder geval wel beter scripted dan ... dit is echt zzzzZzzzquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is toch al jaren niet echt spontaan?
Laat ze eens wat Foos erin knallen dan.quote:
Black Fööss?quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Laat ze eens wat Foos erin knallen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |