Der Toni is best lekker bezig de laatste maanden, met een kwart en halve finale op een PC en een acceptabel niveau op de PC Finals.quote:Op maandag 18 december 2017 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alcinas is toch niets, joh. Alleen benieuwd hoe Wright voor de dag komt, tee bee haa.
Die mogen -geroyeerd- worden.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:17 schreef Tagliano het volgende:
Al die mensen trouwens die het wel geloofden en zijn gaan pitten
Voorzichtig door Target gesponsorde tweet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 00:26:35WoW !! So much respect for the Legend that Paul Lim is !! Take a bow people https://t.co/jlGCRe74lg reageer retweet
Targetpijlen zijn cheatpijlenquote:Op dinsdag 19 december 2017 00:52 schreef Szura het volgende:
Lim was net zo trefzeker als de radiatorfolie van Tonzon
Slaat nergens op idd.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Zelfs nu nog een reclame ertussen proppen.
Ik post vaak minder tijdens de wedstrijden zelf omdat ik liever naar de partij kijk, zeker als de topics zo snel lopen als tijdens een WK.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom post jij nooit mee, tijdens de wedstrijd?
Beetje mosterd na de maaltijd dit.
twitter:JJNieuwlaat twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 01:53:34Ff kort nachtje, straks te gast bij @QmusicNL vanaf 7:30 uur#RTL7darts #MasterCaller reageer retweet
Heb ik ook wel tijdens de echt mooie potjes. Zeker verderop in het toernooiquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik post vaak minder tijdens de wedstrijden zelf omdat ik liever naar de partij kijk, zeker als de topics zo snel lopen als tijdens een WK.
Zitten de cafe's in Den Haag dan ook vol of war das einmahl ?quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
vanavond tijd voor BARNEY ARMY
Jij gaat ook maar wat graag tegen de algemene tendens in als die algemene tendens een beetje overdreven is.quote:
STAMPENSVOL!!quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zitten de cafe's in Den Haag dan ook vol of war das einmahl ?
Ik vraag mij echt af hoe jij darts kijkt, serieus. Zie jij overal gifjes in en noteer jij dat dan meteen op een notitieblok? Ben jij een stille of een harde genieter? Dat soort vragen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:09 schreef wimderon het volgende:
Ik post vaak minder tijdens de wedstrijden zelf omdat ik liever naar de partij kijk, zeker als de topics zo snel lopen als tijdens een WK.
ik stel mij zo voor dat hij alle gifjes netjes geordend heeft en getagd, zodat hij met precies de juiste op de proppen kan komen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe jij darts kijkt, serieus. Zie jij overal gifjes in en noteer jij dat dan meteen op een notitieblok? Ben jij een stille of een harde genieter? Dat soort vragen.
Dit niet uit je hoofd weten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:56 schreef hafcfan het volgende:
Wat is eigenlijk het record aantal geplaatste spelers die er in ronde 1 uitvlogen?
Niemand weet hetquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit niet uit je hoofd weten.
Post jij maar even niet meer hier, eerst even inlezen, pik.
Ronny is een lieve man.quote:
Heb jij de eerste ronde partijen van de World Matchplay van 1996 ook nog in Excel staan?quote:
Owja nu je het zegtquote:Op dinsdag 19 december 2017 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ovens gaf na de eerste set op om een rugblessure.
13 in 2006.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
In 2016 vlogen er tien seeds uit.
In 2009 12
In 2006 volgde ik nog geen PDC, sorry.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen zat 422 nog op de basisschool en had hij nog nooit met een computer gewerkt.
Allemachtig wat een inteeltkoppen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/Superchin180/status/942908819654545409
Superchin Junior.
Grote kin, inteelthoofd, top class baby.quote:Op dinsdag 19 december 2017 11:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Allemachtig wat een inteeltkoppen.
Wat gaat daar voor kind uit komen joh.
Stijngodquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
In 2016 vlogen er tien seeds uit.
In 2009 12
Ik ga niet mee in de idioterie van het juichen voor alles wat NEDERLANDS is, dat klopt. Voor de rest valt het wel mee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gaat ook maar wat graag tegen de algemene tendens in als die algemene tendens een beetje overdreven is.
Met Wimderon kan ik praten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in de idioterie van het juichen voor alles wat NEDERLANDS is, dat klopt. Voor de rest valt het wel mee.
Laten we Oreshkin niet overschatten, maar ik denk dat Smith en Whitlock de enigen zijn die er echt uit kunnen vliegen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:56 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie Smith, Withlock, Lewis en Huybrechts er nog wel uit flikkeren als geplaatste spelers. Rest zie ik wel winnen omdat ze gewoon in een aardig vorm zijn of geen tegenstand hebben.
Dat snap ik dan weer wel, maar als ik een Nederlander echt kut vind juich ik er niet voor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 12:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in de idioterie van het juichen voor alles wat NEDERLANDS is, dat klopt. Voor de rest valt het wel mee.
Ik kies dan eerder voor de middelmatig leuke Brit dan voor de Nederlander. Dat enge volksmennergedrag in dit topic als een willekeurige Nederlander het podium betreedt, bezorgt me enge gevoelens.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer wel, maar als ik een Nederlander echt kut vind juich ik er niet voor.
Maar een gewone middelmatig leuke Nederlander mag van mij best winnen van een gewone middelmatig leuke Brit.
Ach ik vind het wel leuk om samen te kunnen juichen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kies dan eerder voor de middelmatig leuke Brit dan voor de Nederlander. Dat enge volksmennergedrag in dit topic als een willekeurige Nederlander het podium betreedt, bezorgt me enge gevoelens.
Qua individuele sporten boeit mij het absoluut geen reet. Teamsporten zoals voetbal zijn wat meer gerechtvaardigd omdat daar veel meer van afhangt, veel meer belangen, veel meer dit, veel meer dat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leuk om samen te kunnen juichen.
Ik hoop dat Smith in vorm is. Echt een genot spelerquote:Op dinsdag 19 december 2017 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we Oreshkin niet overschatten, maar ik denk dat Smith en Whitlock de enigen zijn die er echt uit kunnen vliegen.
Moesten alleen eens 25 KG van die vetklep af.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Smith in vorm is. Echt een genot speler
Alleen al in z'n hoofdquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moesten alleen eens 25 KG van die vetklep af.
Dat moet bij bijna elke darter.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moesten alleen eens 25 KG van die vetklep af.
Hoeveel kilogram aan hersenen zou daar in zitten?quote:
Moet ook wel, anders plakt Lennon hem achter de vangrails.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Smith in vorm is. Echt een genot speler
Cross-Smith kan wel echt een legendarisch potje worden als ze allebei hun A game halenquote:Op dinsdag 19 december 2017 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ook wel, anders plakt Lennon hem achter de vangrails.
Zeker, en de winnaar daarvan tegen Gurney 😂.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cross-Smith kan wel echt een legendarisch potje worden als ze allebei hun A game halen
Doet niet mee.quote:Op dinsdag 19 december 2017 14:58 schreef Smoofie het volgende:
Heeft ricky evans al gespeeld dit WK? Doet hij uberhaupt wel eme>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |