twitter:JJNieuwlaat twitterde op dinsdag 19-12-2017 om 01:53:34Ff kort nachtje, straks te gast bij @QmusicNL vanaf 7:30 uur#RTL7darts #MasterCaller reageer retweet
Heb ik ook wel tijdens de echt mooie potjes. Zeker verderop in het toernooiquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik post vaak minder tijdens de wedstrijden zelf omdat ik liever naar de partij kijk, zeker als de topics zo snel lopen als tijdens een WK.
Zitten de cafe's in Den Haag dan ook vol of war das einmahl ?quote:Op dinsdag 19 december 2017 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
vanavond tijd voor BARNEY ARMY
Jij gaat ook maar wat graag tegen de algemene tendens in als die algemene tendens een beetje overdreven is.quote:
STAMPENSVOL!!quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zitten de cafe's in Den Haag dan ook vol of war das einmahl ?
Ik vraag mij echt af hoe jij darts kijkt, serieus. Zie jij overal gifjes in en noteer jij dat dan meteen op een notitieblok? Ben jij een stille of een harde genieter? Dat soort vragen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 01:09 schreef wimderon het volgende:
Ik post vaak minder tijdens de wedstrijden zelf omdat ik liever naar de partij kijk, zeker als de topics zo snel lopen als tijdens een WK.
ik stel mij zo voor dat hij alle gifjes netjes geordend heeft en getagd, zodat hij met precies de juiste op de proppen kan komen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe jij darts kijkt, serieus. Zie jij overal gifjes in en noteer jij dat dan meteen op een notitieblok? Ben jij een stille of een harde genieter? Dat soort vragen.
Dit niet uit je hoofd weten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:56 schreef hafcfan het volgende:
Wat is eigenlijk het record aantal geplaatste spelers die er in ronde 1 uitvlogen?
Niemand weet hetquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit niet uit je hoofd weten.
Post jij maar even niet meer hier, eerst even inlezen, pik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |