Langetermijnvisie.quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:22 schreef b2py het volgende:
Lange termijn visie James, om het later beter te maken zal je nu offers moeten maken
twitter:puls4news twitterde op vrijdag 22-12-2017 om 19:16:40Ein Zugunglück ist in Kritzendorf in NÖ passiert. Kurz nach dem Bahnhof sind zwei Personenzüg zusammengekracht und... https://t.co/BSGv75os8p reageer retweet
Het zou ook niet de eerste keer zijn. Hebben we al vaker meegemaakt: de eerste trein die weer doorrijdt krijgt er weer een onder. Alsof ze in de rij staan...quote:
Heeft de reiziger aldaar niet genoeg offers gebracht?quote:Op vrijdag 22 december 2017 18:22 schreef b2py het volgende:
Lange termijn visie James, om het later beter te maken zal je nu offers moeten maken
Materieel is 1 ding, maar er moet ook ruimte zijn op het spoor. Ik vermoed dat er ruimte is voor of de testtrein of voor de Brusselaar en niet allebei tegelijk.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:11 schreef James1988 het volgende:
Ik snap dat er proefritten nodig zijn, en ook dat daar materieel voor nodig is.
Wat ik ook niet snap is waarom er niet voor wordt gekozen om alternatief materieel in te zetten (I6/I10?) om de Benelux tot Amsterdam te kunnen laten rijden.
Ook snap ik niet helemaal waarom er dan ritten van de IC Direct zouden moeten vervallen. Het lijkt mij dat het traject Rotterdam - Breda - Antwerpen het belangrijkste is voor het proefbedrijf? Lijkt mij dat je je testbedrijf dan zodanig inricht dat je normale reizigers er geen last van hebben.
Je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 23 december 2017 15:57 schreef dennistd het volgende:
Ja, dat snap ik ook niet. Ze mogen het niet eens van de concessie...
vermoedelijk een combinatie van niet genoeg materieel en niet genoeg locs. Bij mijn weten worden er ook nog regelmatig stammetjes van/naar Onnen gesleept voor diverse werkzaamheden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 14:11 schreef James1988 het volgende:
Ik snap dat er proefritten nodig zijn, en ook dat daar materieel voor nodig is.
Wat ik ook niet snap is waarom er niet voor wordt gekozen om alternatief materieel in te zetten (I6/I10?) om de Benelux tot Amsterdam te kunnen laten rijden.
Ook snap ik niet helemaal waarom er dan ritten van de IC Direct zouden moeten vervallen. Het lijkt mij dat het traject Rotterdam - Breda - Antwerpen het belangrijkste is voor het proefbedrijf? Lijkt mij dat je je testbedrijf dan zodanig inricht dat je normale reizigers er geen last van hebben.
Een heel lang 4K-treinenfilmpjequote:Op zaterdag 23 december 2017 19:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Er staan treinenfilmpjes in 4K op YouTube en laat ik nou net een nieuwe 4K TV in huis hebben <3
Zijn die Noorse routes er ook in 4K?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Er staan treinenfilmpjes in 4K op YouTube en laat ik nou net een nieuwe 4K TV in huis hebben <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |