Die ene partij weet toch ook niet zomaar van te voren dat ze de enigste zullen zijn? Dus doen ze wel een beetje hun best lijkt me..quote:Op zondag 31 december 2017 15:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat is voor de rechter geweest. Maar één partij hebben betekent dat deze gewoon wint als aan de overige voorwaarden voldaan wordt.
Ja ja ja. Morgen gaat de zon weer op. Gratis.quote:
twitter:Roydecowboy twitterde op maandag 01-01-2018 om 14:42:38Nieuwe kleuren van de #NS ?? #4049 https://t.co/N8zGpqAoBc reageer retweet
Daar ben ik van af gestapt, dat soort onzin. Mijlen trappen om het mijlen trappenquote:Op maandag 1 januari 2018 14:28 schreef Bitlord het volgende:
Beste wensen allemaal!
Een goed voornemen dit jaar: meer treinkilometers maken.
Je wordt oud?quote:Op maandag 1 januari 2018 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik van af gestapt, dat soort onzin. Mijlen trappen om het mijlen trappen
Mijn huidive situatie is dat ik nauwelijks 100 km per maand haal, dat is wel erg weinig.quote:Op maandag 1 januari 2018 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ben ik van af gestapt, dat soort onzin. Mijlen trappen om het mijlen trappen
OUD EN ZUURquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |