abonnement Unibet Coolblue
pi_175823339
Welkom in het Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat- topic.
Wanneer je net begint met proberen zwanger te worden zonder medische poespas ben je van harte welkom in het "wachten op het 2e streepje" - topic.

Handige Linkjes
Freya
IVF
PCOS

Vitamine info (van Isla)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
------------------------------------------------------------------

Wie posten er mee en hoe zit het ook al weer?

Ronderotonde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mrs.Peel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whoopje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
deadly_kiss
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BobbyMcGee
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peacefulll
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arja
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kirb
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B.ertha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wolken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-------------------------------------------------------------

Belangrijke data

11-1: B.ertha - echo voor IUI
18-1: Mrs. Peel - uitgangsecho 3e icsi poging
18-1: Arja - echo voor cryo tp
20-1: Peacefull - NOD na IUI
22-1: MaJo - NOD na cryo TP
23-1: Wolken - hysteroscopie
24-1: Kirb - NOD na IUI

[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 10-01-2018 12:04:31 ]
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175823373
En nog even mijn laatste post:

RR, ik heb gehoord dat ze vergelijken de pijn met een pittige menstruatie als je het met pillen opwekt. De curettage heb ik helemaal geen last van gehad. Ik vind het zo erg voor je en wens je veel sterkte met het maken van deze beslissing.

MaJo, ik blijf ook nog steeds voor je duimen.

Kirb, heel raar dat het nu opeens niet goed genoeg is. Een griepje oid kan weken erna nog doorwerken op kwaliteit toch?

Nog een paar nachtjes slapen en dan weten wij meer. Sommige momenten zie ik het helemaal niet meer zitten en andere momenten denk ik dat we best nog wel een goede kans maken op het krijgen van een kindje. Maar bah, wat zijn er momenteel veel baby-zwangerschaps-bevalling-speelgoed reclames op tv :r

Na lang twijfelen ben ik begonnen met een blog. Ik zou het graag meer bespreekbaar willen maken en omdat Asherman zo zeldzaam is is er gewoon erg weinig over te vinden. Mijn familie en vrienden ook gelijk wat er aan de hand is en dan krijg ik niet weer zo een opmerking als van de week: ''Moeten jij en vriendlief ook niet eens een keertje aan kinderen beginnen? o|O

Ik merk dat veel mensen er meer moeite mee hebben om met mij erover te praten dan dat ik dat heb.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Moderator maandag 18 december 2017 @ 22:17:05 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175823477
Wolken wat goed dat je begonnen bent met een blog! Altijd goed om meer aandacht voor dit soort onderwerpen te krijgen :Y Ben er wel benieuwd naar, zou ik een linkje mogen in een DM? Als je dat liever niet wil snap ik dat uiteraard ook :*

Die reclames momenteel hebben niet echt mee nee -O- Ik ben zo benieuwd naar je afspraak! Krijg je donderdag ook nog uitslagen of worden dan de opties besproken?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175823627
Oh wolken, dat moet eenzaam voelen als je er zelf wel over wilt praten maar mensen er niet ovet durven te beginnen.

Kun je er goed over praten met je man?

Erg spannend ook jouw afspraak. Wat hangt er veel van af.

Mrs Peel ik snap dat het vooruitzicht op een vierde poging je rust geeft en minder druk. Succes met de derde!

Ik heb donderdag een echo om te kijken of mijn vroege mk wel helemaal over is. Voor mijn gevoel heb ik echt te weinig gebloed en geen krampen gehad.

En daarna weer even rust. Als het goed is, starten we 8-1 weer met progynova voor een cryo tp. We hebben er nog 2 (als ze goed ontdooien) en daarna is het einde oefening.
pi_175823837
(mag ik weer in OP? Had de tekst in een van mn laatste posts gezet... Thnx :* )
Warempel, een drempel.
pi_175823935
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:17 schreef MaJo het volgende:


Die reclames momenteel hebben niet echt mee nee -O-
Net als die zorgverzekeringsreclame met je 'plannen' voor komend jaar: "ga je op de kleintjes letten? Of krijg je een kleintje?"
Daar moet ik nu telkens van slikken omdat ik met die overweging wel een hele dag aan het puzzelen geweest ben met zorgverzekering 2018, maar misschien heb je t helemaal niet nodig allemaal.... :'(
Warempel, een drempel.
pi_175824228
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 22:13 schreef Wolken het volgende:
En nog even mijn laatste post:

RR, ik heb gehoord dat ze vergelijken de pijn met een pittige menstruatie als je het met pillen opwekt. De curettage heb ik helemaal geen last van gehad. Ik vind het zo erg voor je en wens je veel sterkte met het maken van deze beslissing.

MaJo, ik blijf ook nog steeds voor je duimen.

Kirb, heel raar dat het nu opeens niet goed genoeg is. Een griepje oid kan weken erna nog doorwerken op kwaliteit toch?

Nog een paar nachtjes slapen en dan weten wij meer. Sommige momenten zie ik het helemaal niet meer zitten en andere momenten denk ik dat we best nog wel een goede kans maken op het krijgen van een kindje. Maar bah, wat zijn er momenteel veel baby-zwangerschaps-bevalling-speelgoed reclames op tv :r

Na lang twijfelen ben ik begonnen met een blog. Ik zou het graag meer bespreekbaar willen maken en omdat Asherman zo zeldzaam is is er gewoon erg weinig over te vinden. Mijn familie en vrienden ook gelijk wat er aan de hand is en dan krijg ik niet weer zo een opmerking als van de week: ''Moeten jij en vriendlief ook niet eens een keertje aan kinderen beginnen? o|O

Ik merk dat veel mensen er meer moeite mee hebben om met mij erover te praten dan dat ik dat heb.
Wat ontzettend dapper van je! Heel knap dat je je gevoelens zo kunt delen en er misschien ook anderen mee kunt helpen ^O^
pi_175824290
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 22:30 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Net als die zorgverzekeringsreclame met je 'plannen' voor komend jaar: "ga je op de kleintjes letten? Of krijg je een kleintje?"
Daar moet ik nu telkens van slikken omdat ik met die overweging wel een hele dag aan het puzzelen geweest ben met zorgverzekering 2018, maar misschien heb je t helemaal niet nodig allemaal.... :'(
Helaas is het voor heel veel kwetsende zaken zo dat ze erg makkelijk gezegd zijn zonder erbij na te denken als niet bekend bent met hoeveel pijn het kan doen :{
pi_175825168
MaJo, gestuurd!

Je staat weer in de OP RR

Arja, ik kan er niet heel goed met mijn vriend over praten. Dat komt ook door zijn ADHD en dat hij nogal last heeft van concentratieproblemen. Verder geen probleem maar echte diepe gesprekken duren dan max 5 minuten :') :') . Daarom gaat mijn moeder komende donderdag ook mee voor de zekerheid.

Welke verzekering heb jij nu Ms Peel? Ik ben aan het kijken naar ONVZ voor ¤ 180 per maand maar met 4 IVF pogingen. Maar vriendlief zei heel verstandig dat we eerst donderdag maar af moeten wachten voordat ik ga overstappen want misschien is IVF ook niet van toepassing. Dan hoef ik niet ook niet zo een dure verzekering af te sluiten.

De man die van de week vroeg of het voor ons geen tijd was voor kinderen heb ik ook uitgelegd dat zo een vraag heel pijnlijk kan zijn en hij deze dan ook niet moet stellen. Hij schrok er best wel van en had er ook verder niet over nagedacht.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175826204
Bij UMC, die hebben geen medische acceptatie, en kost ruim 140 euro per maand. Waarom kijk je naar ONVZ? Doe is veel duurder! En ik denk dat je niet in 1 jaar al 3 ivf pogingen doorloopt, dus als je nog een jaar kunt wachten met zo'n dure verzekering zou ik dat doen!

Jammer dat je er met je vriend niet goed over kunt praten, ik herken dat wel. Een blog is een goed idee! Houd je het privé/op uitnodiging, of wordt het een openbaar blog?

Ik hoop heel erg dat je donderdag een goed toekomstperspectief krijgt voor wat betreft jullie kinderwens :*

Arja, hopelijk is je baarmoeder goed leeg en kunnen jullie verder met de cryo's. Ik duim voor een goede echo en alvast goed ontdooien.

MaJo, hoe gaat het nu met je?
pi_175831677
Wolken, ik vind het ook heel dapper dat je een blog bent begonnen. Ik zou ook graag een linkje krijgen als dat oke is.

Arja hopelijk kunnen jullie verder, ik vroeg me van de week al af of het achter de rug was voor jullie. Ik hoop dat 1 van de 2 cryo's een broertje of zusje mag worden!

Mrs.Peel ook weer verder! Dat 2018 maar een succesjaar mag worden voor iedereen.

MaJo hoe gaat ie?

Om nog terug te komen op jullie vragen: ze hebben de voorkeur om niet te insemineren omdat het eigenlijk echt kansloos was, telde dan niet mee als poging. Het mocht wel als we dat zelf wilden. We hebben hier niet voor gekozen om even onze rust te pakken tijdens de feestdagen, geen utro te gebruiken e.d.. Onder andere om deze reden ook zelf niet geprobeerd (naast dat ik me lichamelijk echt ziek voelde gister). Ik verwacht dat we dan begin januari weer voor een volgende poging kunnen gaan. Dat voelt beter.
We hebben nu 4 analyses gehad en twee keer was het heel slecht, en twee keer wel ok. Geen idee meer hoe dit nu komt.. We kijken wel even de volgende keer. Als het dan weer heel slecht is gaan we in gesprek met de gynaecoloog om te kijken of we hier wel mee door moeten gaan.
Ik heb trouwens sinds gister wat last van wat bruinverlies. Dit zal wel met de eisprong te maken hebben. Heeft een van jullie hier ook wel eens last van?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 19 december 2017 @ 14:23:30 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175837916
Hier gaat alles nog goed, morgen d-day! Nog steeds geen bloed en allerlei symptomen dus wie weet ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175838200
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 23:38 schreef Mrs.Peel het volgende:
Bij UMC, die hebben geen medische acceptatie, en kost ruim 140 euro per maand. Waarom kijk je naar ONVZ? Doe is veel duurder! En ik denk dat je niet in 1 jaar al 3 ivf pogingen doorloopt, dus als je nog een jaar kunt wachten met zo'n dure verzekering zou ik dat doen!

Je moet dan alleen wel werkzaam zijn bij het UMC om voor die verzekering in aanmerking te komen. Volgens mij is ONVZ de enige die niet aan een bepaalde werkgever gekoppeld is en als zelfstandige heb ik dan minder keuze. 140 euro per maand is idd wel financieel prettiger. Als ik donderdag meer weet zal ik er nog een keertje in duiken om te kijken of er nog andere opties zijn.

Hebben er verder dames nog datums die in de OP kunnen? Met mijn geheugen als een zeef vind ik het wel erg prettig want ik leef echt wel met iedereen hier mee.

Het zou toch wel even een vervroegd kerstcadeau zijn Majo!

Verstandig besluit Kirb. Kan het door de medicatie zijn dat je je niet lekker voelt? Ik heb zelf gene ervaring met bruinverlies ivm een eisprong.

Ik ben geen ervaren schrijfster hoor! Ik pen gewoon mijn ervaring en gevoelens op en als er dan 1 iemand is die zich iets minder ellendig en eenzaam zal voelen omdat ze weet dat ze er niet alleen voor staat heb ik mijn doel al bereikt.En het is een goede manier van verwerken om alles van je af te schrijven.

blogje
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175838333
Bij UMC hoef je niet perse werkzaam te zijn hoor ;) .
pi_175838347
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:35 schreef Wolken het volgende:

[..]

Je moet dan alleen wel werkzaam zijn bij het UMC om voor die verzekering in aanmerking te komen. Volgens mij is ONVZ de enige die niet aan een bepaalde werkgever gekoppeld is en als zelfstandige heb ik dan minder keuze. 140 euro per maand is idd wel financieel prettiger. Als ik donderdag meer weet zal ik er nog een keertje in duiken om te kijken of er nog andere opties zijn.
:?

Dat is niet zo! Ik ben niet werkzaam bij een UMC en ik kan me gewoon verzekeren bij hen!
pi_175838467
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:44 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

:?

Dat is niet zo! Ik ben niet werkzaam bij een UMC en ik kan me gewoon verzekeren bij hen!
Wat raar, volgens mij had ik dat echt ergens gelezen. Nou, ik ga daar met kerst even goed naar kijken.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175839036
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:50 schreef Wolken het volgende:

[..]

Wat raar, volgens mij had ik dat echt ergens gelezen. Nou, ik ga daar met kerst even goed naar kijken.
https://www.umczorgverzekering.nl/zorgverzekering/individueel
pi_175839490
Majo wanneer heb je voor het laatst nog getest?

Wolken bij mij mag in de op: 9 januari uitgangsecho en vermoedelijke start met progynova voor cryo tp
pi_175839571
Ja MaJo, hoe gaat het met je?

Wil je mij ook in de OP zetten?

18-1-18: uitgangsecho 3e icsi poging
  Moderator dinsdag 19 december 2017 @ 16:21:27 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175840753
Zaterdag voor het laatst getest. Ik ben niet meer zo testziek tegenwoordig ;) ik ga er gewoon vanuit dat het niks is, dan kan het alleen maar meevallen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175842705
Goed van je majo. En spannend zo!
pi_175842879
Arja en Mrs. Peel, ik heb jullie in de OP gezet

Je hebt duidelijk meer zelfbeheersing dan ik heb Majo :@
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175844400
Mooi blog Wolken.... duidelijk en zo puur....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_175848690
Ontzettend spannend MaJo. Geen bloed is echt een goed teken!

Ik sta morgenochtend acht uur in het ziekenhuis voor definitieve conclusie en dan medicatie om de miskraam op te wekken. Ben wel zenuwachtig maar kijk er ook een soort van naar uit, omdat ik deze ronde gewoon heel graag af wil sluiten en door wil naar de volgende poging..
Warempel, een drempel.
  Moderator dinsdag 19 december 2017 @ 21:08:50 #25
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175848725
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 18:08 schreef Wolken het volgende:
Arja en Mrs. Peel, ik heb jullie in de OP gezet

Je hebt duidelijk meer zelfbeheersing dan ik heb Majo :@
Ook niet altijd hoor ;) Ik wil gewoon eigenlijk nooit meer een negatieve test zien... Morgen test ik puur omdat het moet en ga er dan ook vanuit dat het niet raak is. Ik wil mezelf gewoon niet meer opnaaien. Symptomen zeggen ook geen bal want ik heb ze allemaal gehad.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175852915
MaJo, ik duim nog steeds! En ik herken jouw redenering 100%, zelfbescherming+++.

RR, veel succes morgen :*
pi_175858026
Majo, ik ben benieuwd wat vandaag brengt!

RR sterkte!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 09:15:56 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175858848
Het wordt rood vlees eten en een wijntje drinken met kerst! Het is niet erg, ik had het al vermoed.

Nu de menstruatie afwachten en door met de volgende poging :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175858959
Wat ontzettend jammer MaJo :( :*

RR veel succes vandaag.

Peacefull hoe gaat het?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 09:24:32 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175858982
RondeRotonde heel veel sterkte vandaag!

Wolken morgen een spannend dagje. Hoe laat heb je de afspraak?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 20 december 2017 @ 09:32:43 #31
269689 crew  Viv
pi_175860333
Ah majo wat jammer.
Je hebt er nu nog 3 toch?

RR heel veel sterkte
pi_175860499
Ach Majo, ondanks je vermoeden toch heel jammer ;( :*
pi_175860699
Majo :*
pi_175861192
Heel erg jammer MaJo :*
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 13:22:02 #36
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175863919
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:43 schreef Arja het volgende:
Ah majo wat jammer.
Je hebt er nu nog 3 toch?

RR heel veel sterkte
Nog 3 inderdaad :Y dus zodra ik ongesteld word gaan we meteen weer door.

Thanks lieve meiden :* ik voel me er vreemd genoeg heel relaxed onder.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 20 december 2017 @ 13:33:51 #37
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175864185
Balen Majo! :*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175864310
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nog 3 inderdaad :Y dus zodra ik ongesteld word gaan we meteen weer door.

Thanks lieve meiden :* ik voel me er vreemd genoeg heel relaxed onder.
heb ik soms ook als ik al eerder een huilbui heb gehad en het even allemaal niet meer zag zitten. Volgens mij weet ik van binnen dan al dat die poging mislukt is en rouw ik daar al eerder om.

Fijne feestdagen met biefstuk en wijn gewenst dan maar
pi_175864493
Even zonder bijlezen: klote Majo :'( Snap je gevoel wel. Ik voel ook altijd ruim van te voren of ik ongesteld ga worden. Je bent er dan toch al op voorbereid en het rouwen om de mislukte poging is dan al (deels) gedaan of zo.
pi_175864666
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 10:50 schreef B.ertha het volgende:
Ach Majo, ondanks je vermoeden toch heel jammer ;( :*
Precies dit. :*
Ik vond eigenlijk dat dit nog op de valreep jouw jaar zou worden. Mweh.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_175864727
Majo :*

Ik lig intussen op bed met forse buikpijn, bloeden is begonnen maar nog niet genoeg, misschien komt het nog en anders morgen de tweede dosis. De arts zag dat het weefsel al vrij los leek en verwachtte wel dat dit succesvol zou zijn. Let's hope so...
Warempel, een drempel.
pi_175865794
Sterkte RR, hopelijk komt het goed los straks.
pi_175874203
Oh MaJo wat klote :'( Ik heb zo met je te doen. :*

Rotonde sterkte :*

Peace hoe is het met jou? Houd je het wachten nog vol?

Kirb wat een kutbericht ook :{ Ik hoop dat het de volgende ronde beter uitpakt!
Dit, dat, alles.
pi_175874841
Majo, wat stom zeg. Fijn dat het niet zo rauw op je dak valt. Bizar hoe dat per maand kan verschillen hè. Gelukkig leent kerst zich goed voor wijn en rood vlees.

Kirb wat een tegenvaller. Raar dat dat zo per maand kan wisselen. Hopelijk meer succes volgende ronde.

RR lastig hè dat het dan niet doorzet. Ik had het ook met mijn miskraam. Zet het inmiddels al door?

En Wolken en Arja, succes morgen allebei. Ik duim voor goede uitkomsten.

En ik hoop in 2018 wat meer mee te praten want ik haak vaak maar kort aan.
Maar IUI duurt nu niet lang meer. Dus dan ga ik jullie het hemd van het lijf vragen. *O*
pi_175876652
De pillen hebben een hoop bloed op gang gebracht, wat een drama als je alleen maandverband mag gebruiken! Vanmiddag heb ik echt anderhalf uur 'weeënstorm' gehad dat ik bijna knock-out ging, maar gelukkig heb ik dat overleefd. Desondanks nog niet genoeg weefsel verloren naar mijn idee. Morgen wordt denk ik nog zwaarder dan vandaag, met de tweede dosis, maar hoop dat ik dan wel alles mag verliezen (en de pijn overleef, pfffffff)
Warempel, een drempel.
pi_175876839
Och Rotonde, wat heftig zeg. Ik hoop dat het snel achter de rug is en dat jullie weer met de IUI kunnen starten. Maar voor nu eerst de pijn overleven, sterkte :*

Wolken, Ik ben ook erg benieuwd naar jouw blog. Mag ik eventueel ook een linkje? Lastig is dat he? Dat mensen in je omgeving er minder over willen praten dan jij. Ik heb gelukkig veel familie en vrienden met wie we het er goed over kunnen hebben en die enorm meeleven. Maar ook vrienden die het doodzwijgen. Dat vind ik erg moeilijk.

Kirb en Philo: hier gaat het best goed. Vandaag een mindere dag, met name op het werk (iedereen is aan vakantie toe denk ik ;)). Ik blijf het bijzonder vinden dat mijn lichaam zo mega duidelijk is: vandaag beginnende drukkende hoofdpijn, rugpijn en buiten mijn baarmoeder (ja, hoe dan? Geen idee) beginnende krampen. Als ik hier vanuit ga zal ik maandag in de avond/ dinsdagochtend ongesteld moeten worden. Vaste prik: 5/6 dagen van te voren voel ik een soort PMS opkomen :'( Ik heb het ook bij de arts aangegeven dat ik het zo vreemd vond. Als ik het al zo vroeg merk, kan het dan iets met een (eventueel prille) zwangerschap doen? Dus ze prikken me op progesteron de komende dagen om te zien wat er gebeurt. Is het niks, dan is het niks. Maar ik wil het in ieder geval uitgesloten hebben.
pi_175877137
Oi RR dat klinkt wel echt heel naar ;(. Zet ‘m op en sterkte :*.

Peace da’s wel gek inderdaad, kan in elk geval geen kwaad om een keertje extra op te prikken. Ik vind zelf PMSachtige symptomen lastig te onderscheiden van de algehele spanning die het met zich mee brengt. Ik duim heel erg dat het bij jou ook spanning is.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175877197
En bedankt voor jullie lieve berichtjes trouwens. We gaan gewoon voor een succesvolle nieuwe ronde begin januari! Aan alternatieven ga ik gewoon nog even niet denken tot het echt zover is. Stap voor stap zegmaar.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175877386
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:11 schreef Ronderotonde het volgende:
De pillen hebben een hoop bloed op gang gebracht, wat een drama als je alleen maandverband mag gebruiken! Vanmiddag heb ik echt anderhalf uur 'weeënstorm' gehad dat ik bijna knock-out ging, maar gelukkig heb ik dat overleefd. Desondanks nog niet genoeg weefsel verloren naar mijn idee. Morgen wordt denk ik nog zwaarder dan vandaag, met de tweede dosis, maar hoop dat ik dan wel alles mag verliezen (en de pijn overleef, pfffffff)
Bij mij was de tweede dosis stukken minder pijnlijk dan de eerste. Nou moet ik erbij zeggen dat ik ook toen niet alles kwijt was. (Dit ben ik overigens wel later vanzelf en pijnloos verloren.) Dus het hoeft niet nog meer pijn te betekenen. :s)
pi_175877912
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:25 schreef Kirb het volgende:
Oi RR dat klinkt wel echt heel naar ;(. Zet ‘m op en sterkte :*.

Peace da’s wel gek inderdaad, kan in elk geval geen kwaad om een keertje extra op te prikken. Ik vind zelf PMSachtige symptomen lastig te onderscheiden van de algehele spanning die het met zich mee brengt. Ik duim heel erg dat het bij jou ook spanning is.
Ik heb juist weinig last van spanningen eigenlijk. Het gekke is dat ik echt de klok er op gelijk kan zetten. Ik ben niet zo'n symptomenzoeker gelukkig ;)

Groot gelijk dat je even niet aan de vervolgstappen denkt. Stap voor stap. Ben je nu al wat van de teleurstelling bekomen?
pi_175878206
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:47 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik heb juist weinig last van spanningen eigenlijk. Het gekke is dat ik echt de klok er op gelijk kan zetten. Ik ben niet zo'n symptomenzoeker gelukkig ;)

Groot gelijk dat je even niet aan de vervolgstappen denkt. Stap voor stap. Ben je nu al wat van de teleurstelling bekomen?
Ik ben ook niet zo’n symptomenzoeker (meer), bij mij bestaat PMS ook meer uit sombere gedachten I guess. Zijn je progesteronwaarden nooit eerder geprikt trouwens?
Nog niet helemaal van de teleurstelling bekomen hier. We dachten de oplossing te hebben en nu werkt het niet, da’s beangstigend. Als de waarden zo blijven zou het gelijk ICSI worden denk ik. Maar wie weet is het de volgende keer weer beter, daar probeer ik nu op te focussen.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 21 december 2017 @ 00:37:51 #52
269689 crew  Viv
pi_175883626
RR hopelijk heb je lichamelijk gezien het ergste al achter de rug nu, sterkte nog. :*

Heel veel succes straks Wolken, ik duim voor je!
pi_175885028
Wolken succes vandaag! Ik hoop dat jullie een fijn gesprek hebben en een antwoord krijgen op al jullie vragen :*
pi_175885315
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:32 schreef Gigil het volgende:

[..]

Bij mij was de tweede dosis stukken minder pijnlijk dan de eerste. Nou moet ik erbij zeggen dat ik ook toen niet alles kwijt was. (Dit ben ik overigens wel later vanzelf en pijnloos verloren.) Dus het hoeft niet nog meer pijn te betekenen. :s)
Dat bericht geeft weer moed, dankjewel!! Ik ga zo wat ontbijten, zodat ik pijnstillers kan nemen en dan de tweede dosis inbrengen...
Warempel, een drempel.
pi_175885732
Wolken ook ik denk aan je, veel succes.

RR hopelijk valt het nu verder mee. Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175886835
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:54 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo’n symptomenzoeker (meer), bij mij bestaat PMS ook meer uit sombere gedachten I guess. Zijn je progesteronwaarden nooit eerder geprikt trouwens?
Nog niet helemaal van de teleurstelling bekomen hier. We dachten de oplossing te hebben en nu werkt het niet, da’s beangstigend. Als de waarden zo blijven zou het gelijk ICSI worden denk ik. Maar wie weet is het de volgende keer weer beter, daar probeer ik nu op te focussen.
Toch knap van je Kirb, focussen op de volgende keer en niet teveel vooruit kijken :* Ondanks de angst. Die angst snappen en herkennen wij hier allemaal heel goed volgens mij.

Ik ben momenteel even een beetje aan het rouwen geloof ik. Moe, kort lontje, drukkende hoofdpijn, zere rug, rommelende buik = voor mijn gevoel al game over. En dus afscheid nemen van deze poging en plannen hoe de volgende poging zou gaan lopen. Man, zo optimistisch en happy als ik normaal ben, zo pessimistisch ben ik vandaag. En dat met mijn NOD nog 5 dagen weg.. zucht :'(

En.. ik heb ook nog een man met de mannengriep terwijl we vrijdag en zaterdag een nachtje weg hadden gepland voor mijn verjaardag. Lion King kijken en overnachten aan zee!
pi_175886943
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:00 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

En.. ik heb ook nog een man met de mannengriep terwijl we vrijdag en zaterdag een nachtje weg hadden gepland voor mijn verjaardag. Lion King kijken en overnachten aan zee!
Leuk!! ik zal naar je zwaaien! :W

Dames.. Ik heb een dilemma..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175887155
Wolken ik denk ook aan je!

Rr klinkt heftig. Hopelijk is het snel over.

Kirb herkenbaar maar ik hoop dat je er naast zit.

Ik heb net echo gehad en het ziet er schoon uit gelukkig.

Barrel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175888986
Peacefull, het is al vaker gezegd, bij een aantal vrouwen voelt het begin van een zwangerschap net als een naderende menstruatie. Dus volgens mij kan het nog alle kanten op! Laat onverlet dat ik je stemming helemaal begrijp en herken. Een knuffel voor jou :*

Fijn dat alles schoon is, Arja!

Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 24% gewijzigd door Mrs.Peel op 21-12-2017 17:39:55 ]
pi_175891998
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175893580
Wat een pokkedag. De tweede dosis lijkt niet te zijn aangeslagen en er gebeurt dan ook vrij weinig. Ik heb totaal niet het idee dat alles eruit is nu. Morgen bellen voor controle afspraak die ik hopelijk op woensdag kan zetten, maar ik vrees dat ik oudjaarsweekend nog een keer mag :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warempel, een drempel.
pi_175893720
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:11 schreef Ronderotonde het volgende:
De pillen hebben een hoop bloed op gang gebracht, wat een drama als je alleen maandverband mag gebruiken! Vanmiddag heb ik echt anderhalf uur 'weeënstorm' gehad dat ik bijna knock-out ging, maar gelukkig heb ik dat overleefd. Desondanks nog niet genoeg weefsel verloren naar mijn idee. Morgen wordt denk ik nog zwaarder dan vandaag, met de tweede dosis, maar hoop dat ik dan wel alles mag verliezen (en de pijn overleef, pfffffff)
Herkenbaar. Maar waarom moet je een tweede dosis?

Sterkte trouwens.
pi_175893799
:* :* voor iedereen hier wat is het allemaal toch oneerlijk! Hopelijk word 2018 echt het jaar van jullie! :* :*
pi_175893804
Misschien eens praten of de vraag voorleggen aan een seksuoloog? Je vindt ze zelfs online als persoonlijk contact een drempel is.

quote:
Hier nog geen dip in het seksleven. Meerdere malen per dag seks (gehad), maar dat zal vast veranderen als de kinderen komen. Of niet? O+
pi_175894253
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:02 schreef elamanilo het volgende:
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een fijne en goeie tips O+.

Peace een :* voor jou. Ik hoop dat je morgen toch een fijne dag met je vriend hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
Misschien eens praten of de vraag voorleggen aan een seksuoloog? Je vindt ze zelfs online als persoonlijk contact een drempel is.

Hier nog geen dip in het seksleven. Meerdere malen per dag seks (gehad), maar dat zal vast veranderen als de kinderen komen. Of niet? O+

Je tip van een seksuoloog vind ik een goeie. Voor de rest lijkt het me logisch dat je geen probleem met je seksleven hebt naar aanleiding van een lang medisch traject, want je was heel snel zwanger toch? Voegt m.i. weinig toe hier. Ik hoop dat het gauw weer raak is voor je.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175894420
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:29 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Herkenbaar. Maar waarom moet je een tweede dosis?

Sterkte trouwens.
Thnx! Dit is standaard voor cytotec, twee dagen achter elkaar vier tabletten inbrengen.
Warempel, een drempel.
pi_175894439
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:51 schreef Kirb het volgende:

[..]

Wat een fijne en goeie tips O+.

Peace een :* voor jou. Ik hoop dat je morgen toch een fijne dag met je vriend hebt.

[..]

Je tip van een seksuoloog vind ik een goeie. Voor de rest lijkt het me logisch dat je geen probleem met je seksleven hebt naar aanleiding van een lang medisch traject, want je was heel snel zwanger toch? Voegt m.i. weinig toe hier. Ik hoop dat het gauw weer raak is voor je.
Ja, gewoon doen als het echt niet meer gaat.

Ja, heel snel. Ik hoop eerlijk gezegd dat jullie me allemaal voor gaan. Ik volg jullie daarna wel. Zullen we dat maar afspreken?
pi_175894491
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:59 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Thnx! Dit is standaard voor cytotec, twee dagen achter elkaar vier tabletten inbrengen.
Vreemd. Ik heb ook cytotec gehad om mijn miskraam op te wekken. Ik heb 4 tabletten ingebracht en dat was het. Gynaecoloog zei dat als ik binnen 24 uur niet zou bloeden, ik pas weer 4 tabletten moest inbrengen. Dat was niet nodig, want binnen een halve dag begon het te bloeden.

Ik denk dat ze allemaal een ander methode hanteren.
  donderdag 21 december 2017 @ 16:40:46 #69
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_175895352
quote:
1s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:59 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Thnx! Dit is standaard voor cytotec, twee dagen achter elkaar vier tabletten inbrengen.
Hoe is het nu?
Mijn ervaring is weer anders. Eerst een pil Mifegyne. Daarmee wordt de aanmaak van progesteron onmiddellijk gestopt, zodat je lichaam weet dat het niet meer zwanger is. En de dag erna moest ik 4 tabletten cytotec inbrengen. Een halve dag daarna kwam alles los. Vrijwel geen kramp of pijn wel in een x heel veel bloed. Daarna was alles snel over.

Sterkte!
pi_175895793
Dank jullie wel allemaal voor de reacties! :*

en ella _O_ ik ga dit zeker oppakken..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175916434
Wolken hoe was het gesprek? Hopelijk ligt er een mooi plan van aanpak..
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175917496
Ik ben ook benieuwd naar je Wolken.

Rotonde, hoe is het nu?

En thnx voor alle lieve reacties. Ik heb gewoon even een dip merk ik.

En over sex laat ik me maar even niet uit :') Wij worstelen er nu ook een beetje mee.
pi_175927270
Welke seks? :') Het is dat mijn vriend zijn behoeftes nog heeft, van mij hoeft het echt niet en ook fysiek is het onprettig, ik denk door het littekenweefsel.

Peace, ik ga mee met de rest, ik blijf nog hoop houden voor je.

RR, hoe gaat het nu?

Mooi dat alles schoon is Arja.

Ik had gisterochtend het intakegesprek met Dr. Emanuel. En het is net de oudere broer van Youp van het Hek en nu moet ik de hele tijd aan Youp denken als hij praat :') . Maar hij is optimistisch en heeft een plan van aanpak gemaakt. Helaas zijn de foto's die tijdens de vorige hysteroscopie niet doorgestuurd naar Utrecht dus heeft hij het alleen gelezen wat de andere dokter heeft gezien. Hij bleef het ook over het losknippen van verklevingen hebben terwijl op de scopie goed te zien was dat ik geen verklevingen heb, alleen littekenweefsel. Maar ik krijg nu 23 januari weer een hysteroscopie ( joepie... ) en dan gaat hij proberen het zwangerschapsrestant weg te halen en dus verklevingen die ik niet heb. Hij heeft wel ook gelijk een operatie ingepland mocht het niet lukken tijdens de hysteroscopie, waar ik eigenlijk wel vanuit ga. De POS heb ik ook gelijk 23 januari. Het is dus weer een maand wachten, dan weten we meer. Ik ben er wel van overtuigd dat als iemand het op kan lossen, dat hij dat is. En dat denkt hij ook over zichzelf _O- . Maar hij heeft ongeveer 2000 gevallen van Asherman behandeld dus ervaring genoeg.

hope for the best, prepare for the worst is momenteel mijn spreuk.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175927306
Wolken, klinkt als perspectief!
Ik duim voor je
pi_175927337
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 10:05 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Leuk!! ik zal naar je zwaaien! :W

Dames.. Ik heb een dilemma..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pauzes inlassen om aan jullie te werken.
Als je vergeet waar het uiteindelijk om gaat heb je misschien aan het eind van de rit niks over.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175928921
Wolken dat klinkt alsof je een klik hebt met je arts en heel fijn dat hij het redelijk positief inziet. Heel goed dat er een concreet plan van aanpak is, ik ga heel hard duimen voor de beste uitkomst!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175929006
Wat fijn Wolken, dat je dit consult hebt gehad. Hysteroscopie is niet prettig maar hopelijk gaat het je een positieve uitkomst geven. Wel grappig, je youp van 't hek associatie :')

Met mij gaat het mwoah. Emotioneel wel ok, alleen ik heb vandaag weer meer buikpijn dan gisteren gehad. Helaas niet veel bloedverlies. Ik ben er zelf om die reden van overtuigd dat de miskraam nog niet achter de rug is, ik hoop dat het dit weekend voor de kerst alsnog komt. Die pijn is wel frustrerend. Woensdag heb ik in de ochtend een controle afspraak staan.
Warempel, een drempel.
pi_175929341
Wat stom RR dat het niet door zet. Ik kan me zo voorstellen dat je het achter de rug wil hebben. Zeker voor de feestdagen.
Goed dat je al wel een echo hebt staan. Wie weet blijk je dan toch al schoon.
  vrijdag 22 december 2017 @ 19:44:22 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_175929428
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:23 schreef Ronderotonde het volgende:
Wat fijn Wolken, dat je dit consult hebt gehad. Hysteroscopie is niet prettig maar hopelijk gaat het je een positieve uitkomst geven. Wel grappig, je youp van 't hek associatie :')

Met mij gaat het mwoah. Emotioneel wel ok, alleen ik heb vandaag weer meer buikpijn dan gisteren gehad. Helaas niet veel bloedverlies. Ik ben er zelf om die reden van overtuigd dat de miskraam nog niet achter de rug is, ik hoop dat het dit weekend voor de kerst alsnog komt. Die pijn is wel frustrerend. Woensdag heb ik in de ochtend een controle afspraak staan.
ik heb destijds met die pillen ook maar een paar uur echt hevig gebloed, dat hoeft niks te zeggen. De hoeveelheid pijn en bloed zegt niet persé iets over het succes. Ik hoop dat je "schoon" bent :*
disclaimer
pi_175929857
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik heb destijds met die pillen ook maar een paar uur echt hevig gebloed, dat hoeft niks te zeggen. De hoeveelheid pijn en bloed zegt niet persé iets over het succes. Ik hoop dat je "schoon" bent :*
Het feit dat het nu nog steeds erg pijnlijk is lijkt mij ook een teken dat het nog niet schoon is? Wanneer werd bij jou de pijn minder?
Warempel, een drempel.
  vrijdag 22 december 2017 @ 20:23:31 #81
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_175930241
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 20:05 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Het feit dat het nu nog steeds erg pijnlijk is lijkt mij ook een teken dat het nog niet schoon is? Wanneer werd bij jou de pijn minder?
Mijn buik deed ook nog best een tijdje pijn na een curretage en alles was schoon. Duurde echt wel een week. Heb er zelfs nog over gebeld maar het was normaal.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_175942225
Terwijl ik dus helemaal geen pijn heb gehad na de curettage. Zo zie je maar, ieder lijf is weer verschillend.

Weet iemand of je gewoon foto's op kunt vragen bij het ziekenhuis die gemaakt zijn? Ik weet dat er foto's zijn gemaakt tijdens de hysteroscopie en die wil ik graag doorsturen naar Utrecht zodat mijn dokter van tevoren al wat kan zien wat hij aan gaat treffen. Kan ik MC Kinderwens dan gewoon een email sturen? Bij de doorverwijzing zaten ze dus niet bij.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_175945054
Je hebt sowieso recht op je dossier. Vaak zitten daar geen foto's of labwaarden in maar alleen de samenvatting/interpretatie/diagnose. Soms bewaren ze foto's niet eens, als ze niet digitaal zijn (zoals de echofoto, bij mij worden de waarden altijd overgetypt van een printje dat daarna weg gaat. Wel geloof ik dat ze hem moeten vrijgegeven als ze hem hebben bewaard. Alles wat ze bewaren is namelijk onderdeel van je dossier.
pi_175955250
Wolken, ik heb geen idee wat er wel doorgestuurd wordt en wat niet. Lijkt mij logisch dat ze alles doorsturen, maar zo logisch is dat blijkbaar niet.
Toen ik ooit voor een beugel op ging moesten er ook nieuwe foto's gemaakt worden terwijl er net een paar weken terug foto's bij de tandarts gemaakt waren. Wat bleek: tandarts was niet zo happig op het doorsturen. Gevolg: ik moest voor 2x betalen... :') Beetje jammer.

Ik heb zo'n drang ineens om te testen. Vooral om die negatieve test te zien en dat mijn gevoel bevestigd wordt of zo. Dan kan ik in alle rust ongesteld worden. Stom gedoe.
(Helpt niet mee dat ik opvallend veel last heb van geurtjes om mij heen en er soms ook naar van wordt. En *poef*: there goes your mind; zal het??? Lichaam: *kramp* nee tuurlijk niet. *zucht*)
  zaterdag 23 december 2017 @ 20:42:31 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_175955360
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 20:05 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Het feit dat het nu nog steeds erg pijnlijk is lijkt mij ook een teken dat het nog niet schoon is? Wanneer werd bij jou de pijn minder?
nou, het ís geen menstruatie he, ook al wordt daar soms wel zo over gedaan. Er zit toch een wond in je baarmoeder en die moet genezen. Dat duurt even.
Ik heb niet veel pijn gehad maar ik heb sowieso geen zenuwbanen daar volgens mij. Maar ik had bijvoorbeeld wel een paar dagen ná de miskraam ineens heftig bloedverlies na het poepen. Dat was wel een teken dat er echt wel een wond zit die moet genezen. :*
disclaimer
  Moderator zondag 24 december 2017 @ 00:01:49 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175962575
Ik kruip weer even van onder mijn steen vandaan :@ waar ik woensdag er nog heel relaxed onder was was ik donderdag en vrijdag erg chagrijnig en down. Vandaag mega ongesteld geworden dus weer begonnen met progynova en gaan we er maar weer met goede moed tegenaan.

Wolken, dat klinkt als een goed gesprek! Fijn dat je nu in ieder geval op de juiste plek terecht bent gekomen. Ik ga duimen dat de hysteroscopie en eventuele operatie ervoor gaan zorgen dat je weer een kans maakt. Heeft hij ook iets gezegd over kansen?

Qua seksleven: nu wij zo ontzettend medisch zijn is het er alleen maar beter op geworden. Geen seks omdat het moet maar omdat we er zelf zin in hebben :9 tuurlijk gebeurt het minder tijdens gebruik van utro en als mijn buik en borsten strak staan door de hormonen, maar wij zijn sowieso meer van de kwaliteit dan de kwantiteit :)

Ik wil alvast iedereen hele fijne dagen wensen. Laten we hopen dat 2018 écht ons jaar wordt O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_175966338
Het gaat hier nog steeds niet lekker, wat een ellende zeg. Elke ochtend en avond veel buikpijn, maar weinig bloed. Ik kan als het niet gaat beteren de kerst beter afzeggen, ik weet me gewoon geen raad meer met mezelf....
Warempel, een drempel.
  zondag 24 december 2017 @ 10:30:30 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175966491
Balen RR.. heb je geen pijnstilling gekregen? Mij werd verteld dat als het (ooit .
eindelijk) doorbreekt dat ik dan aleve feminax als pijnstilling mag gebruiken.. misschien is dat een optie? (Ik weet alleen niet hoe dat werkt in combinatie met de medicijnen die je gekregen hebt om de MK op te wekken...)

Misschien dat je in het "miskraam " topic wat meer bijluister vind.. daar zitten wel iets meer ervaringsdeskundigen dan hier...

Hier wacht ik nog geduldig af.. :{ ;( :'( volgens het verloop duurt het nu nog zo'n 4 weken.. -O- dan is mn lief weer thuis dus kan ie mooi voor me zorgen.. :P en dan daarna eens zelf checken of je echt makkelijker zwanger wordt na een MK O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_175966730
Barrel, ik zit al sinds woensdag aan de zwaarste vrij verkrijgbare pijnstilling. Aleve 550, en als ik t dan nog niet trek paracetamol erbij, s avonds ibuprofen... T komt er gewoon doorheen.

Welk topic bedoel je trouwens precies?
Warempel, een drempel.
pi_175966842
quote:
7s.gif Op zondag 24 december 2017 10:30 schreef Barreltje het volgende: en dan daarna eens zelf checken of je echt makkelijker zwanger wordt na een MK O-)
Laten we dat dan samen maar eens gaan bewijzen ;)
Warempel, een drempel.
  zondag 24 december 2017 @ 11:11:05 #91
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_175967156
Het " Zwanger... en dan gaat het mis " topic.. ook ergens in OUD..
Ik krijg het mobiel niet voor elkaar om er een link van te maken.. :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 24 december 2017 @ 11:17:06 #92
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_175967276
Ik kom even langs om jullie allemaal een dikke knuffel te geven :* :*

Want kerst en oud op nieuw, vond/vind ik altijd zo beladen..

Dus lieve meisjes er word hier aan jullie gedacht :* :*
Be happy with the little things in life
pi_175967384
Een dikke knuffel voor jullie allemaal, Vanaf mijn (meestal) stille plekje wordt er aan jullie gedacht.
S. 2014
J. 2016
pi_175967427
Als dat waar is van dat sneller zwanger na een mk dan komt er een hele zwangergolf hier in oud aan O+

Dv lief van je. Ik denk ook aan jou
pi_175973669
Geldt dat ook nog na een aantal maanden? Of is het dan uitgewerkt? :P

Balen Majo. Succes met de goeie moed.

RR wat een vervelende nasleep zo zeg.

En feestdagen, blegh. Slechte timing met mn NOD pas in januari. Dus kan niet eens m'n ellende in wijn verzuipen. -O-
  maandag 25 december 2017 @ 07:34:11 #96
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_175985774
Ik ontlurk ook voor een warme kerstknuffel :* Hopelijk kunnen jullie nog wel genieten van de mooie dagen. Dat dit topic volgend jaar maar helemaal leeg mag stromen! :*
pi_175987432
Ik wens ook iedereen een fijne, warme kerst :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_175988198
Peacefull, hoe is het nu? Heb je getest?

RR, ik hoop dat de pijn is afgezakt!

Gigil, je kunt nu, voor je NOD best wat alcohol drinken, hoor!
pi_175990553
Fijne dagen allemaal! Ook aan de lurkers die ons hier regelmatig een hart onder de riem komen steken :*

Peel, heb getest ja. Helaas :'( Geen bijzondere, mega mooie Kerst, verjaardag en oud&nieuw voor mij.
Op naar 2018. Een jaar waarin we de IUI pogingen af gaan ronden en eventueel verder gaan met IVF. En dat vind ik wel een beetje eng nu.

RR ik hoop dat de pijn inmiddels is afgezakt. Wat een narigheid toch!

Majo :* :* naar dat je zo mega ongesteld bent geworden. Zakt het nu weer af? Dat je weer start met de progynova betekent dat dat jullie weer verder gaan voor een nieuwe terugplaatsing?
  Moderator maandag 25 december 2017 @ 12:58:38 #100
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_175991433
Balen peace :'( dan gaan we samen voor een positieve test in 2018!

Progynova houdt inderdaad in dat we dan weer snel voor een cryo TP gaan. De eerste echo is de eerste week van januari en met een beetje geluk zou een paar dagen later dan de TP zijn :)

Fijne kerst allemaal! Ik lig al 2 dagen ziek op bed met buikgriep dus mijn kerst gaat helaas niet heel bijzonder worden ;(
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 25 december 2017 @ 22:32:08 #101
269689 crew  Viv
pi_176001243
Ik denk aan jullie die hadden gehoopt tijdens deze feestdagen een kindje in hun armen of in hun buik te hebben. :*
pi_176001966
Peace wat rot ;(. Dikke knuffel.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176032435
Ik ben gister ongesteld geworden en ga zo bellen voor eerste FM. Waarschijnlijk (hopelijk) dan in de tweede week van januari weer een poging voor inseminatie.

Hoe gaat het met iedereen hier? Majo is het weer een beetje gezakt? Peace kun jij je ook al weer voorbereiden op een nieuwe poging?
RR hoe gaat het? Ik duim voor je vandaag, hopelijk is het helemaal schoon :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176034070
Hey Kirb, dat was een korte ronde. Had je weer een korte LF? Ik ben benieuwd wanneer je weer terecht kan. Zien jullie een nieuwe poging wel weer zitten ivm de zaadkwaliteit? Lopen we weer gelijk op. Ik ben vannacht ongesteld geworden en heb vanochtend gebeld. Ik heb vrijdag de startecho voor IUI 3 (mag dat weer in de OP Majo?).
Man en ik hebben afgesproken om na poging 4 minimaal een maand niks te doen. Dat komt ook mooi uit: eind februari gaan we op wintersport en na poging 4 wil het ZH een evaluatiegesprek. Past precies allemaal ;) en na 4 pogingen even pas op de plaats lijkt me helemaal niet zo gek.
pi_176036299
Ik heb net controle echo gehad en het zag er goed uit! Op eerste kerstdag ben ik s avonds een hoop troep verloren, En dat is het waarschijnlijk geweest. Er zit nog een klein restje wat mijn lichaam waarschijnlijk zelf wel afbreekt nu. Over twee weken nog een snelle controle, maar we mogen weer naar de toekomst kijken. Na de volgende menstruatie kunnen we gelijk weer aan een nieuwe IUI beginnen!
Warempel, een drempel.
  Moderator woensdag 27 december 2017 @ 13:21:32 #106
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176037060
Kirb fijn dat je weer door kunt naar de volgende ronde. Hopelijk is het zaad van je vriend (of man?) dan een stuk beter!

Met mij gaat het goed. Mijn darmen waren wel van slag maar heb gelukkig lekker kunnen eten met kerst O+ Ben wel een beetje in de war omdat een oud collega gisteren plotseling is overleden. Joost Karhof, waarschijnlijk kennen jullie hem ook.

Peace ik zet je in de OP!

RondeRotonde wat fijn dat je lichaam het waarschijnlijk goed opgepakt heeft en jullie weer door kunnen!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176044051
Lijkt me inderdaad niet verkeerd, Peace, om een pauze in te lassen. Al hoop ik natuurlijk dat je die niet nodig hebt.

Tja we gaan het gewoon weer proberen, als de kwaliteit weer tegen valt gaan we wel een gesprek aanvragen met de gynaecoloog. Ik heb volgende week vrijdag m’n eerste meting.

Majo fijn dat je wel van de kerst hebt kunnen genieten. En wat erg van je oud-collega ;(. De naam zegt me zo gauw niets..

RR da’s goed nieuws. Hopelijk mogen jullie gauw door.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176058887
Zo, de eerste prik decapeptyl zit erin.
Inmiddels toch aan wat familieleden verteld dat we 'ergens in januari' weer naar het ziekenhuis gaan voor de eerste IVF/ICSI-poging. Ik ben er gelukkig vrij rustig onder :)

Heb hier een tijdje weinig van me laten horen. Ik heb wél meegekeken en meegeleefd. MaJo, wat rot dat deze poging weer mislukt is. Je lijkt er vrij nuchter onder, klopt dat?
Rotonde, wat vreselijk jammer dat je langverwachte zwangerschap een miskraam werd :'( Sterkte daarmee, en ik hoop dat de mythe van extra vruchtbaar zijn na een miskraam waar is.

Een hele dikke :* voor iedereen die deze feestdagen moeilijk vindt. Als je er midden in zit kan het heel zwaar zijn, wéér een kerst zonder kindje, wéér een jaar voorbij waarin je wens niet uitkwam. DV, speciale :* voor jou, hartstikke lief om ons een hart onder de riem te steken!
pi_176064200
Lieve meiden, wat vind ik het jammer om te lezen dat er weer witte testen zijn en dat jullie weer een jaar verder moeten denken. Ik vind het optimisme wat over het algemeen in dit topic te lezen is echt zo knap. Ik gun jullie allemaal een succesvol traject in 2018 :*
pi_176103613
Bobby weer gestart! Spannend zeg. Ik ben het even kwijt, gaan jullie voor een terugplaatsing of voor een nieuwe punctie in januari?

Rotonde fijn dat jullie zo weer verder kunnen! Neemt de pijn en het bloeden nu ook zienderogen af?

Kirb, Ik duim voor weer een mooi, verrassend aantal zaadcellen. Zou mooi zijn als jullie toch nog een aantal keer van de IUI gebruik kunnen maken.

Majo, heftig van jouw oud-collega. Wat was hij ook nog jong. Logisch dat je daar wat van slag van bent.
Zo keek ik gisteren het programma over mijn lijk. Ik 'ken' één van de deelneemsters uit dat programma (inmiddels al een tijdje overleden). Drukt je wel met de neus op de feiten. Ondanks onze mega grote wens ben ik zo dankbaar voor onze goede gezondheid, elkaar, ons plezier, onze familie en alles wat we om ons heen hebben.

Vanochtend een echo gehad en weer goedgekeurd. Starten met IUI nummer 3. Nu met 62,5 EH. De 75 was te hoog, de 50 toch iets te laag. 04-01 weer terugkomen.
pi_176103903
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:19 schreef Peacefulll het volgende:

Vanochtend een echo gehad en weer goedgekeurd. Starten met IUI nummer 3. Nu met 62,5 EH. De 75 was te hoog, de 50 toch iets te laag. 04-01 weer terugkomen.
Wat bekijken ze eigenlijk met een uitgangsecho? En wanneer heb je je volgende echo? Ik denk dat we behoorlijk gelijk op gaan deze ronde. Laten we voor streepjes gaan :Y, knallend 2018 beginnen. Samen met de rest hier.

Bobby spannend! Hoe gaat jouw behandeling eruit zien?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176104336
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:28 schreef Kirb het volgende:

[..]

Wat bekijken ze eigenlijk met een uitgangsecho? En wanneer heb je je volgende echo? Ik denk dat we behoorlijk gelijk op gaan deze ronde. Laten we voor streepjes gaan :Y, knallend 2018 beginnen. Samen met de rest hier.

Bobby spannend! Hoe gaat jouw behandeling eruit zien?
Ja we gaan heel erg gelijk op. Ik heb volgende week donderdag dus de eerste meting. Iets vroeger dan normaal, maar vorige keer bleek dat we nog maar net op tijd waren (precies 1 week spuiten). Dus met een hogere dosering voor de zekerheid maar iets eerder terug ;)
Met de uitgangsecho (startecho noemen ze dat in Zwolle) bekijken ze of het bms goed afbreekt en of de eiblaasjes rustig zijn. Als alles rustig is kan je beginnen met spuiten. Als er bijv een restje zit of een cyste dan kan je beter niet starten met spuiten. Dan 'vreet' de cyste alle extra hormonen, groeit, terwijl er geen eitje in zit. Dus, vandaar deze controle. En dan kan je instructie krijgen over de hoeveelheid hormonen, start met spuiten, nieuwe afspraak en de medicatie ophalen.
Heb jij geen uitgangsecho? En moet jij nu spuiten of slikken? (Oh, foute opmerking :'))

En... Ik ga zeker mee in jouw idee voor streepjes in 2018 en een goede, doorgaande zwangerschap voor iedereen hier. Word potverdorie wel weer eens tijd! *O*
pi_176104489
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:43 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ja we gaan heel erg gelijk op. Ik heb volgende week donderdag dus de eerste meting. Iets vroeger dan normaal, maar vorige keer bleek dat we nog maar net op tijd waren (precies 1 week spuiten). Dus met een hogere dosering voor de zekerheid maar iets eerder terug ;)
Met de uitgangsecho (startecho noemen ze dat in Zwolle) bekijken ze of het bms goed afbreekt en of de eiblaasjes rustig zijn. Als alles rustig is kan je beginnen met spuiten. Als er bijv een restje zit of een cyste dan kan je beter niet starten met spuiten. Dan 'vreet' de cyste alle extra hormonen, groeit, terwijl er geen eitje in zit. Dus, vandaar deze controle. En dan kan je instructie krijgen over de hoeveelheid hormonen, start met spuiten, nieuwe afspraak en de medicatie ophalen.
Heb jij geen uitgangsecho? En moet jij nu spuiten of slikken? (Oh, foute opmerking :'))

En... Ik ga zeker mee in jouw idee voor streepjes in 2018 en een goede, doorgaande zwangerschap voor iedereen hier. Word potverdorie wel weer eens tijd! *O*
Ah oké, dat heeft dus te maken met dat jij stimuleert en ik niet. Ik spuit alleen pregnyl om ovulatie op te wekken/te timen. De vorige keer had ik bij toeval gewoon 2 eitjes (waar we helaas geen gebruik van konden maken ;(). Ik heb dit keer op CD11 de eerste echo, normaal op dag 10 maar dat kon nu niet. Mijn eisprong zit meestal rond dag 14/15 dus zal wel op tijd zijn.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176105101
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 11:47 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ah oké, dat heeft dus te maken met dat jij stimuleert en ik niet. Ik spuit alleen pregnyl om ovulatie op te wekken/te timen. De vorige keer had ik bij toeval gewoon 2 eitjes (waar we helaas geen gebruik van konden maken ;(). Ik heb dit keer op CD11 de eerste echo, normaal op dag 10 maar dat kon nu niet. Mijn eisprong zit meestal rond dag 14/15 dus zal wel op tijd zijn.
Oh jij stimuleert dus helemaal niet? Wat gek dan, dat verschil. Ik dacht dat dat standaard was bij IUI. Ik heb ook wel een eisprong en cyclus van mijzelf, maar door het stimuleren proberen ze twee eitjes te kweken ipv één.
Ja mega balen dat uitgerekend die twee eitjes niet bevrucht konden worden :'( Ik ben benieuwd hoe het dit keer bij jullie gaat verlopen. Op dag 11 zal ook nog wel op tijd zijn hoor. Normaal (zonder stimulatie) heb ik ook mijn eisprong op dag 14/15. Met stimulatie wordt alles wel wat versneld. Vorige ronde de eisprong al op dag 10 :')
pi_176106315
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 12:07 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Oh jij stimuleert dus helemaal niet? Wat gek dan, dat verschil. Ik dacht dat dat standaard was bij IUI. Ik heb ook wel een eisprong en cyclus van mijzelf, maar door het stimuleren proberen ze twee eitjes te kweken ipv één.
Ja mega balen dat uitgerekend die twee eitjes niet bevrucht konden worden :'( Ik ben benieuwd hoe het dit keer bij jullie gaat verlopen. Op dag 11 zal ook nog wel op tijd zijn hoor. Normaal (zonder stimulatie) heb ik ook mijn eisprong op dag 14/15. Met stimulatie wordt alles wel wat versneld. Vorige ronde de eisprong al op dag 10 :')
Misschien komt het verschil doordat ze bij ons weten wat er mis is? Bij jullie is alles op papier goed, dus gaan ze gelijk de kansen vergroten door te stimuleren. Volgens mij gaan ze bij ons wel stimuleren als het na een aantal IUI's niet gelukt is. Als het niet al eerder klaar is ivm slechte zaadkwaliteit.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176142146
Jemig peace, wat lijken onze verhalen toch op elkaar. Ook bij mij is 50eh net te weinig en 75eh teveel. Ik had voor de vorige IUI om de dag 50/58,5 gespoten (50 + 1klikje), en daar had ik uiteindelijk twee prachtige eitjes mee.

Ook bij mij springt t ei vroeg, inseminatie telkens op dag 11. Vind ik wel heel fijn, dat zo'n cyclus lekker vlot gaat op die manier, vind t ook zo naar voor de dames die steeds een ondefinieerbare lange periode tot mooie eitjes hebben...

Ik ga volgende cyclus wel Ovitrelle proberen ipv pregnyl, ik had vorige keer zo'n pittige migraine van pregnyl gekregen, en dan mag je ook nog niks innemen omdat t dag van inseminatie is... Ik heb gehoord dat Ovitrelle de synthetische variant is, pregnyl is echt het hcg van moeders voor moeders. Weet iemand of de toediening van Ovitrelle hetzelfde werkt als pregnyl?

Ik heb nu trouwens geen pijn meer, verlies nog minimale hoeveelheid bloed (overwegend bruin), en kan dat gelukkig met inlegkruisje af. Was maandverband zo zat! Kijk echt uit naar de volgende poging, hoop dat we die snel mogen starten O+
Warempel, een drempel.
pi_176145211
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 11:32 schreef Ronderotonde het volgende:
Jemig peace, wat lijken onze verhalen toch op elkaar. Ook bij mij is 50eh net te weinig en 75eh teveel. Ik had voor de vorige IUI om de dag 50/58,5 gespoten (50 + 1klikje), en daar had ik uiteindelijk twee prachtige eitjes mee.

Ook bij mij springt t ei vroeg, inseminatie telkens op dag 11. Vind ik wel heel fijn, dat zo'n cyclus lekker vlot gaat op die manier, vind t ook zo naar voor de dames die steeds een ondefinieerbare lange periode tot mooie eitjes hebben...

Ik ga volgende cyclus wel Ovitrelle proberen ipv pregnyl, ik had vorige keer zo'n pittige migraine van pregnyl gekregen, en dan mag je ook nog niks innemen omdat t dag van inseminatie is... Ik heb gehoord dat Ovitrelle de synthetische variant is, pregnyl is echt het hcg van moeders voor moeders. Weet iemand of de toediening van Ovitrelle hetzelfde werkt als pregnyl?

Ik heb nu trouwens geen pijn meer, verlies nog minimale hoeveelheid bloed (overwegend bruin), en kan dat gelukkig met inlegkruisje af. Was maandverband zo zat! Kijk echt uit naar de volgende poging, hoop dat we die snel mogen starten O+
Nou! Wat een gelijkenis inderdaad! Ik ga nu naar 62,5. Op mijn pen kan ik naar mijn weten geen extra klikjes doen. Ben benieuwd wat dit gaat doen :)
Ik spuit zelf ovitrelle en vind het prima spul! Geen last van. Alles in een voorgevulde pen. De pen moet je opdraaien tot (in mijn geval) 250 EH en het prikken is echt easy. Zal voor mij wel even wennen zijn als ik over zal moeten op andere medicatie.
Wat fijn dat de miskraam achter de rug is en dat jullie snel verder kunnen! Laat in 2018 dit topic maar heeel hard leegstromen! *O*

Oh: en taart voor jullie *O* ik ben weer een jaartje ouder

[ Bericht 3% gewijzigd door Peacefulll op 30-12-2017 13:36:14 ]
pi_176151615
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 13:22 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Oh: en taart voor jullie *O* ik ben weer een jaartje ouder
Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Ik weet niet hoe oud je bent geworden, maar het lijkt mij een uitstekende leeftijd om zwanger te worden. :+
pi_176152760
Gefeliciteerd peace *O*
  zaterdag 30 december 2017 @ 17:16:52 #120
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_176153734
Gefeliciteerd peace *O*
Be happy with the little things in life
pi_176157489
Van harte Peace!! w/
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176158583
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2017 16:31 schreef Gigil het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Ik weet niet hoe oud je bent geworden, maar het lijkt mij een uitstekende leeftijd om zwanger te worden. :+
29 ;)

Ik ben het echt volledig met je eens! En mocht het dit jaar niet zo zijn dan ben ik ook nog vrij jong natuurlijk :)

Thnx voor alle felicitaties. Heeft de taart gesmaakt? ;)
pi_176200269
Lieve mensen,
Ik hoop zo op een waanzinnig mooi jaar voor ons allemaal! O+


(Ik lurk voornamelijk en lees met aandacht al jullie verhalen, reageren en meepraten blijf ik blijkbaar ingewikkeld vinden, maar jullie zitten veel in m’n gedachten en op de achtergrond draaien m’n duimen als een malle voor jullie mee :* )
pi_176204599
Lief AN O+

Fijne jaarwisseling ladies :*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176210350
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef AN. het volgende:
Lieve mensen,
Ik hoop zo op een waanzinnig mooi jaar voor ons allemaal! O+


(Ik lurk voornamelijk en lees met aandacht al jullie verhalen, reageren en meepraten blijf ik blijkbaar ingewikkeld vinden, maar jullie zitten veel in m’n gedachten en op de achtergrond draaien m’n duimen als een malle voor jullie mee :* )
Ongegeneerd +1 op deze post O+
Ik heb wisselend meegepost en de laatste tijd niet, maar denk wel aan jullie!
Ik hoop op een mooi & liefdevol jaar voor jullie allemaal :*

En Peace, nog gefeliciteerd met je verjaardag! :*
pi_176210950
Het is al een tijdje geleden dat ik zelf frequent in dit topic rondhing, maar ik wil iedereen een fantastisch 2018 wensen. Ik hoop dat voor jullie allemaal al jullie wensen uit mogen komen. En dan natuurlijk in het bijzonder de wens om een kindje te mogen krijgen. :* voor iedereen!
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 11:25:29 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176211646
De beste wensen voor iedereen! 2018 wordt gewoon ons jaar *O*

En nog gefeliciteerd peace!

Iedereen een fijne jaarwisseling gehad? Wij waren (zijn) in Berlijn. Was erg tof! Wel vroeg naar bed want man is ziek. Nu lange rit weer naar huis en dan morgen gewoon weer aan het werk. En morgen ook echo dus de duimen mogen weer gaan draaien!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176212307
Gelukkig nieuwjaar allemaal en dat we allemaal onze droom in vervulling mogen zien gaan dit jaar!

Fuchsia jij van harte gefeliciteerd :D O+
Ik hoop zo voor je dat deze 9 maanden in je buik blijft wonen O+

Majo succes met de echo. Ik volg je volgende week
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 1 januari 2018 @ 12:49:40 #129
269689 crew  Viv
pi_176212670
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:21 schreef Arja het volgende:
Fuchsia jij van harte gefeliciteerd :D O+
Ik hoop zo voor je dat deze 9 maanden in je buik blijft wonen O+
Huh, waar lees jij dat ze zwanger is?

Hopelijk wordt 2018 het jaar van jullie allemaal. :)
pi_176212732
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:49 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Huh, waar lees jij dat ze zwanger is?

Hopelijk wordt 2018 het jaar van jullie allemaal. :)
In het andere topic WOHTS :)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 1 januari 2018 @ 12:58:14 #131
269689 crew  Viv
pi_176212775
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:54 schreef B.ertha het volgende:
In het andere topic WOHTS :)
Ah! Fuschie!! O+ Wat goed en wat spannend!
pi_176213276
*O* Een mooi 2018 toegewenst allemaal *O* Dat onze grootste wens dit jaar werkelijkheid mag gaan worden

En fuchs! Wat fantastisch *O* en mega spannend ook weer. Ik duim heel hard voor je dat deze 9 maanden in je buik mag blijven zitten *O*

Succes morgen Majo! Op naar een mooie echo *O*

Excuses voor de jompel overkill :)
  maandag 1 januari 2018 @ 16:03:30 #133
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_176216459
Peace, nog bedankt voor de taart! Smaakte prima ;) Gefeliciteerd nog!

En aan alle lieve dames in dit topic die allemaal net zo hart wensen als i, ik wens ons allemaal een mooie dikke buik toe dit jaar en dan niet alleen van het lekkere eten ;) Dat we dit topic dit jaar allemaal maar achter ons mogen laten (behalve om eventuele nieuwe aanwas te steunen, natuurlijk)
Warempel, een drempel.
  Moderator maandag 1 januari 2018 @ 23:08:54 #134
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176227796
Ook hier nog een felicitatie voor fuchs, ik duim dat het een plakker is en het begin van ook een streepjesregen in dit topic O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176229944
Fuchsia! Ik sluit me aan in de rij van duimende mensen. Gefeliciteerd. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 09:28:26 #136
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176231361
Goede echo gehad, bms is 8.8mm dus we gaan nu ingepland worden voor de terugplaatsing ^O^

Het is me nog nooit overkomen dat ik meteen een goede echo had, ik was dan ook helemaal verbaasd _O- Geen bloed prikken, geen apotheek, geen extra echo. Gewoon in 1x goed :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176231405
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:28 schreef MaJo het volgende:
Goede echo gehad, bms is 8.8mm dus we gaan nu ingepland worden voor de terugplaatsing ^O^

Het is me nog nooit overkomen dat ik meteen een goede echo had, ik was dan ook helemaal verbaasd _O- Geen bloed prikken, geen apotheek, geen extra echo. Gewoon in 1x goed :D
Ook wel eens lekker toch :D. Is de terugplaatsing dan deze week nog?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176231439
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:28 schreef MaJo het volgende:
Goede echo gehad, bms is 8.8mm dus we gaan nu ingepland worden voor de terugplaatsing ^O^

Het is me nog nooit overkomen dat ik meteen een goede echo had, ik was dan ook helemaal verbaasd _O- Geen bloed prikken, geen apotheek, geen extra echo. Gewoon in 1x goed :D
Wat fijn ^O^
  dinsdag 2 januari 2018 @ 09:36:37 #139
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_176231447
Dames! ten eerste goede wensen voor 2018 ..

dan een *O* voor fuchsia d'r streepjes en majo d'r echo..

en verder kom ik even melden dat ik steviger onder mn steen ga zitten even.. ik merk dat ik een soort "druk"heb van dit topic en verdere social media. FB heb ik dus ook meteen maar verwijderd.. en dit topic gaat ook even uit mijn actieve topics.. ik kom vanzelf wel weer een keertje terug en hoop jullie dan allemaal hier niet meer te zien ! :*

tot dan!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_176231872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:28 schreef MaJo het volgende:
Goede echo gehad, bms is 8.8mm dus we gaan nu ingepland worden voor de terugplaatsing ^O^

Het is me nog nooit overkomen dat ik meteen een goede echo had, ik was dan ook helemaal verbaasd _O- Geen bloed prikken, geen apotheek, geen extra echo. Gewoon in 1x goed :D
*O* Nice Majo! Goed begin van 2018.
Wanneer is nu de terugplaatsing?


Barrel :* :* Sterkte meid. Wij blijven aan je denken.
pi_176231912
Wat fijn majo!

Dag barreltje, het ga je goed onder je steen en ik hoop dat je hier op een dag ook goed nieuws komt brengen
pi_176232084
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:28 schreef MaJo het volgende:
Goede echo gehad, bms is 8.8mm dus we gaan nu ingepland worden voor de terugplaatsing ^O^

Het is me nog nooit overkomen dat ik meteen een goede echo had, ik was dan ook helemaal verbaasd _O- Geen bloed prikken, geen apotheek, geen extra echo. Gewoon in 1x goed :D
^O^ O+
Schudden voor gebruik
pi_176232280
Ik zit even met een organisatorisch probleempje.
Manlief en ik gaan lekker naar de sauna vandaag. Maar ik moet tussen 4-8 de Gonal prikken. Ik zit tussen twee opties te twijfelen:
- Spul meenemen en in de auto prikken voordat we naar binnen gaan. Dan prik ik wel rond 2 uur vanmiddag (te vroeg dus eigenlijk) maar kan het spul wel redelijk koel in de auto blijven liggen.
- Spul meenemen en op de gewone tijd prikken. Maar dan moet ik het daar in een kluisje leggen (relatief warm) of vragen of het daar in de koelkast mag.
Iemand nog andere goede ideeën?
pi_176232363
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:28 schreef MaJo het volgende:
Goede echo gehad, bms is 8.8mm dus we gaan nu ingepland worden voor de terugplaatsing ^O^

Het is me nog nooit overkomen dat ik meteen een goede echo had, ik was dan ook helemaal verbaasd _O- Geen bloed prikken, geen apotheek, geen extra echo. Gewoon in 1x goed :D
Heel fijn MaJo! :*

(Ik vraag me soms af dames, hoe zit dat met jullie werk bijvoorbeeld? Zijn ze daar meedenkend met jullie? Want sommige afspraken moeten gewoon op een bepaalde dag gepland worden...)
:)
pi_176232527
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:43 schreef Peacefulll het volgende:
Ik zit even met een organisatorisch probleempje.
Manlief en ik gaan lekker naar de sauna vandaag. Maar ik moet tussen 4-8 de Gonal prikken. Ik zit tussen twee opties te twijfelen:
- Spul meenemen en in de auto prikken voordat we naar binnen gaan. Dan prik ik wel rond 2 uur vanmiddag (te vroeg dus eigenlijk) maar kan het spul wel redelijk koel in de auto blijven liggen.
- Spul meenemen en op de gewone tijd prikken. Maar dan moet ik het daar in een kluisje leggen (relatief warm) of vragen of het daar in de koelkast mag.
Iemand nog andere goede ideeën?
Ik zou vragen of het daar in de koelkast mag en op de gebruikelijke tijd prikken. Ik zit namelijk toevallig met hetzelfde; ik ga zondagmiddag/avond naar de sauna en verwacht mogelijk dan pregnyl te moeten zetten en dan ga ik het zo proberen te regelen.

edit: je vraagt om andere opties zie ik :@. Misschien in de auto laten liggen en op de juiste tijd even naar de auto lopen?
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:48 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Heel fijn MaJo! :*

(Ik vraag me soms af dames, hoe zit dat met jullie werk bijvoorbeeld? Zijn ze daar meedenkend met jullie? Want sommige afspraken moeten gewoon op een bepaalde dag gepland worden...)
Mijn leidinggevende is op de hoogte en enorm makkelijk. Hij zegt: blok maar af in de agenda, wij regelen het. Dit gaat gewoon voor.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176232896
Bedankt voor de felicitaties en duimen *O* Een streepjesregen met plakkers is hier zeer gewenst! O+ Ik geef wel even het goede voorbeeld :7

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:28 schreef MaJo het volgende:
Goede echo gehad, bms is 8.8mm dus we gaan nu ingepland worden voor de terugplaatsing ^O^

Het is me nog nooit overkomen dat ik meteen een goede echo had, ik was dan ook helemaal verbaasd _O- Geen bloed prikken, geen apotheek, geen extra echo. Gewoon in 1x goed :D
Goed begin is het halve werk ^O^ *O*

quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Dames! ten eerste goede wensen voor 2018 ..

dan een *O* voor fuchsia d'r streepjes en majo d'r echo..

en verder kom ik even melden dat ik steviger onder mn steen ga zitten even.. ik merk dat ik een soort "druk"heb van dit topic en verdere social media. FB heb ik dus ook meteen maar verwijderd.. en dit topic gaat ook even uit mijn actieve topics.. ik kom vanzelf wel weer een keertje terug en hoop jullie dan allemaal hier niet meer te zien ! :*

tot dan!
Af en toe is afstand nemen even goed. Ik heb dat ook meerdere keren gedaan. Succes onder je steen :*


quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 10:43 schreef Peacefulll het volgende:
Ik zit even met een organisatorisch probleempje.
Manlief en ik gaan lekker naar de sauna vandaag. Maar ik moet tussen 4-8 de Gonal prikken. Ik zit tussen twee opties te twijfelen:
- Spul meenemen en in de auto prikken voordat we naar binnen gaan. Dan prik ik wel rond 2 uur vanmiddag (te vroeg dus eigenlijk) maar kan het spul wel redelijk koel in de auto blijven liggen.
- Spul meenemen en op de gewone tijd prikken. Maar dan moet ik het daar in een kluisje leggen (relatief warm) of vragen of het daar in de koelkast mag.
Iemand nog andere goede ideeën?
Iets van een koeltasje meenemen? Of als je dat niet hebt een plastic tasje met gekoelde flesjes oid en dan je medicatie (in plastic ivm condens van afkoelende producten) er tussenin :?
pi_176232958
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:28 schreef MaJo het volgende:
Goede echo gehad, bms is 8.8mm dus we gaan nu ingepland worden voor de terugplaatsing ^O^

Het is me nog nooit overkomen dat ik meteen een goede echo had, ik was dan ook helemaal verbaasd _O- Geen bloed prikken, geen apotheek, geen extra echo. Gewoon in 1x goed :D
*O*
pi_176233055
Thnx voor de ideeën en het meedenken Kirb en Fuchs. Ik heb maar gewoon even naar de sauna gebeld en na een hell van een keuzemenu (en 10x opnieuw gestart omdat ik elke keer naar de website verwezen werd) kreeg ik een medewerker aan de lijn. Medicatie in een koelkast is geen probleem! Nu maar even 10 wekkers zetten zodat ik het niet vergeet mee terug te nemen als ik volledig in de zen-stand sta :')
pi_176233068
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Dames! ten eerste goede wensen voor 2018 ..

dan een *O* voor fuchsia d'r streepjes en majo d'r echo..

en verder kom ik even melden dat ik steviger onder mn steen ga zitten even.. ik merk dat ik een soort "druk"heb van dit topic en verdere social media. FB heb ik dus ook meteen maar verwijderd.. en dit topic gaat ook even uit mijn actieve topics.. ik kom vanzelf wel weer een keertje terug en hoop jullie dan allemaal hier niet meer te zien ! :*

tot dan!
:* Ik hoop je over een tijdje weer te kunnen zien met goed nieuws.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 13:50:48 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176235647
Kirb ik weet nog niet wanneer de TP is maar op z'n vroegst volgende week. Ze gaan het eitje op dag 6 ontdooien (vandaag geldt dan als dag 1) dus ik verwacht dinsdag of woensdag. Maar vorige keer was het druk in de planning en was ik pas donderdag aan de beurt.

Barrel :* voor jou. Het is goed om af en toe afstand te nemen. Voel je sowieso nooit verplicht om hier te posten. Ik hoop je over een paar maanden terug te zien met goed nieuws O+

Soof ik ben vrijwel eigen baas (familiebedrijf) dus dat scheelt enorm met plannen van afspraken. Iedereen weet er ook van dus dat is ook wel fijn.

Peace geniet lekker van de sauna!

Moeten er nog nieuwe data in de OP?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176236170
Dat duurt dan nog best wel een tijdje Majo. Heeft dat ook te maken met eerst een eisprong en pas een paar dagen erna het innestelen?

Ik heb weer een echo op 04-01.
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 14:24:53 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176236494
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 14:12 schreef Peacefulll het volgende:
Dat duurt dan nog best wel een tijdje Majo. Heeft dat ook te maken met eerst een eisprong en pas een paar dagen erna het innestelen?

Ik heb weer een echo op 04-01.
Bij mij is mijn cyclus platgelegd dus er is geen eisprong ;) ik denk dat het te maken heeft met dat ze willen dat het baarmoederslijmvlies mooi dik is. Maar volgens mij verschilt dat ook weer per ziekenhuis. Ik zet je in de OP!

Net gebeld, volgende week dinsdag terugplaatsing *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176236793
Yay!! Dan lopen we gelijk op met NOD's straks denk ik.

Ik heb 5-1 een echo (follikelmeting).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176237933
Vwb afspraken, ik ben werkloos dus dat is lekker makkelijk :')
Mijn hoop op een dikke buik maakt een nieuwe baan daarentegen natuurlijk wel lastiger :+
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 15:56:15 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176238548
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 14:38 schreef Kirb het volgende:
Yay!! Dan lopen we gelijk op met NOD's straks denk ik.

Ik heb 5-1 een echo (follikelmeting).
Zullen we dan samen voor een streepjesregen gaan? :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176240576
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 15:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zullen we dan samen voor een streepjesregen gaan? :s)
Eens :Y. Ik gok dat Peace ons net voor is, die mag 'm inzetten en dan volgt de rest *O*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 17:59:51 #157
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_176241113
Lieve meisjes,
Ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2018
Dat dit jaar jullie wensen vervuld mogen worden :* :*
Be happy with the little things in life
pi_176246966
Fijn Majo! *O* ook dat het is een keertje in een keer goed is!
Goed opgelost Peacefull, fijne dag!
En sterkte Barreltje :*

Wat betreft werk en afspraken, is dat bij mij soms best dubbel.
Aan de ene kant heel erg meedenken en dat ik vooral naar die afspraken moet gaan.
Maar als mijn collega toevallig niet kan ruilen en ik een invaller moet regelen, kost het me toch echt (compensatie) uren. :{
Gelukkig heb ik nu twee toppers van collega’s, die voor elke scheet willen ruilen O+
pi_176247133
AN wat is jouw verhaal ook al weer?

Qua werk beheer ik mijn eigen agenda en ben veel onderweg of werk thuis, dus geen probleem.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 2 januari 2018 @ 22:16:15 #160
269689 crew  Viv
pi_176248587
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 21:33 schreef Arja het volgende:
AN wat is jouw verhaal ook al weer?

Qua werk beheer ik mijn eigen agenda en ben veel onderweg of werk thuis, dus geen probleem.
In dec 2014 eerste stappen gezet om m’n schildklier zo optimaal mogelijk ingesteld te krijgen (werkt te traag), in juni 2015 gestopt met pil. Kreeg steeds langere cyclussen en endocrinoloog teste al eens wat hormonwaarden mee met bloedafname. Inmiddels had ik een cyclus van over de 100 dagen en stuurde ze me door naar de gyn.
In apr 2016 diagnose PCOS. Zaad in orde verder. Ik aan de clomid.
In feb 2017 een HSG gehad. In maart 2017 zwanger -> miskraam met ongeveer 5,5 week.
In mei 2017 weer zwanger, maar wederom een miskraam met 5 weken.

En sindsdien niks meer.
M’n cyclussen worden langzaam langer en ik lijk minder goed op de clomid te reageren.
Volgende cyclus nog een HSG, in de hoop dat het weer een zwangerschap oplevert.
Zo niet, na drie rondes overstappen op spuiten.

(Ik wilde het in een notendop doen, maar dat mislukte! :P )
pi_176249989
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:27 schreef Kirb het volgende:

[..]

Eens :Y. Ik gok dat Peace ons net voor is, die mag 'm inzetten en dan volgt de rest *O*.
Wij gaan zo hard voor een datumdrieling! *O* Ik denk niet eens dat ik eerder ben. Ik gok zelf op een inseminatie op maandag of dinsdag :) Man dat wordt spannend over 3 weken *O*

Sorry, Ik lag te chillebille in de sauna ;)
  Moderator dinsdag 2 januari 2018 @ 23:27:17 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176250065
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:27 schreef Kirb het volgende:

[..]

Eens :Y. Ik gok dat Peace ons net voor is, die mag 'm inzetten en dan volgt de rest *O*.
Daar ga ik ook voor O+

Droomvrouwtje ik wens jou ook een heel liefdevol 2018 toe! :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176263099
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 17:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
Lieve meisjes,
Ik wens jullie allemaal een gezond en gelukkig 2018
Dat dit jaar jullie wensen vervuld mogen worden :* :*
Ik vind het zo lief dat jij geregeld nog post hier en aan de dames hier denkt. Ik wens je alle geluk en liefde toe!

Ik merk dat ik het echt heel spannend vind of de inseminatie gaat lukken deze ronde :{ . Zit heel erg te "wat als"-en. Wat als het weer slecht is.. gelijk door denderen naar ICSI? Pff. Fingers crossed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 04-01-2018 09:28:32 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176264010
Dames O+
Ik hoop dat 2018 voor jullie een heel mooi jaar gaat worden, waarin iedereen blijvende streepjes mag gaan plassen :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_176264027
quote:
17s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:02 schreef SilverSjoiis het volgende:
Dames O+
Ik hoop dat 2018 voor jullie een heel mooi jaar gaat worden, waarin iedereen blijvende streepjes mag gaan plassen :D
Hoe is het met jou silver? Ik moet vaak aan je denken.
Kwak
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 08:53:19 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176274438
quote:
17s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:02 schreef SilverSjoiis het volgende:
Dames O+
Ik hoop dat 2018 voor jullie een heel mooi jaar gaat worden, waarin iedereen blijvende streepjes mag gaan plassen :D
Voor jou ook nog de beste wensen! Ben ook heel benieuwd naar hoe het met je gaat :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176274811
Peace, succes met je echo!
pi_176276219
Succes vandaag Peace!

En een dikke knuffel voor alle andere dames. Ik moet geregeld aan jullie denken. Ik hoop zo zo zo zo dat 2018 jullie jaar wordt. :*

SilverSjois! Hoe is het met jou? :*
Dit, dat, alles.
pi_176278787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 17:19 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ik vind het zo lief dat jij geregeld nog post hier en aan de dames hier denkt. Ik wens je alle geluk en liefde toe!

Ik merk dat ik het echt heel spannend vind of de inseminatie gaat lukken deze ronde :{ . Zit heel erg te "wat als"-en. Wat als het weer slecht is.. gelijk door denderen naar ICSI? Pff. Fingers crossed.
Ach Kirb, heel logisch dat je het spannend vindt. Er hangt ook wel wat af van de zaadkwaliteit voor je gevoel. Ik duim mega hard voor jullie dat de zaadkwaliteit deze keer weer goed opgewerkt kan worden.

Thnx voor de succeswensen. Helaas zit ik momenteel wel met tranen in mijn ogen in de auto terug. Dosis opgehoogd, in de hoop dat twee eitjes zouden gaan ontwikkelen. Er zijn er ook twee: één van 20mm en één van 13mm. Dat betekent feitelijk dat we weer maar 1 hebben. Die van 13mm gaat niet meer meedoen. En nu ben ik wel bang dat deze dus blijft zitten en weer een cyste wordt :'( En dan moeten we weer 1 cyclus afwachten en de cyclus daarna valt midden in onze wintersport. Damn, ik ben een beetje verdrietig merk ik. Stom gedoe. Zonder die hormonen heb ik ook wel een ei, deze rotzooi voegt nu helemaal niks toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Peacefulll op 04-01-2018 13:38:23 ]
pi_176279250
Silver wat leuk om je weer te lezen. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat.

Peace misschien doet die van 13 toch nog wel mee hoor. Ik had bij de punctie ook een verrassingsei extra
pi_176279558
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 13:20 schreef Arja het volgende:
Silver wat leuk om je weer te lezen. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat.

Peace misschien doet die van 13 toch nog wel mee hoor. Ik had bij de punctie ook een verrassingsei extra
Als een arts mij vertelt dat het een inseminatie met één ei wordt, dan ga ik er niet meer vanuit dat die van 13 nog mee gaat doen, ondanks jouw verrassingsei bij jouw punctie. Ik hoop van harte dat het niet weer in een cyste eindigt. Vanavond moet ik de ovitrelle zetten, zaterdag de inseminatie.
Ik ga toch nog even voor jullie uit Kirb en Majo ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Peacefulll op 04-01-2018 20:34:37 ]
pi_176279572
Jezelf quoten is niet handig... :')
pi_176288201
Wat stom Peacefull :{ ik kan me voorstellen dat dat even goed tegenvalt. Ik hoop vooral dat een volgende keer heel lang niet nodig is. Ga je dan de eventuele volgende keer weer net zo veel spuiten als de eerste keer? Kan me herinneren dat je toen te veel eitjes had toch? Dat kijkt blijkbaar heel nauw allemaal. Knuffel voor jou :* dit moet ‘m gewoon worden!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176288837
Klote Peace....maar ik zou niet te bang zijn voor een cyste hoor, dat zal echt wel loslopen. 1 ei is jammer ipv 2, maar je hebt ook maar 1 heel mooi ei nodig voor een succesvolle bevruchting. Komt wel goed, knuffel!! :*
Warempel, een drempel.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 4 januari 2018 @ 22:39:07 #176
269689 crew  Viv
pi_176291566
Welkom terug Silver, hier ook veel aan je gedacht. :*
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 12:57 schreef Peacefulll het volgende:
Zonder die hormonen heb ik ook wel een ei, deze rotzooi voegt nu helemaal niks toe.
Wat stom zeg. -O- Hoeveel rondes zouden jullie nog IUI doen hierna? Misschien kun je bespreken of het een idee is om die met alleen je eigen ei te doen?
  Moderator donderdag 4 januari 2018 @ 23:42:22 #177
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176292907
Dat is ook gewoon stom peace :( ik weet als geen ander hoe rot het is als je lichaam niet gewoon meewerkt. Maar zoals RondeRotonde ook zegt heb je uiteindelijk 1 ei nodig en ik ga keihard voor je duimen dat dit hem gewoon is! :*

Kirb wanneer heb jij weer een afspraak?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176296138
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 23:42 schreef MaJo het volgende:

Kirb wanneer heb jij weer een afspraak?
Over een uurtje een echo :). Ik verwacht maandag of dinsdag poging voor inseminatie.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176297942
Ennnnn mijn eitje is wat trager dan vorige maand, nu 12 mm en het is er 1. Maandag terug voor echo.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176297966
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 22:39 schreef ViviRAWRS het volgende:
Welkom terug Silver, hier ook veel aan je gedacht. :*

[..]

Wat stom zeg. -O- Hoeveel rondes zouden jullie nog IUI doen hierna? Misschien kun je bespreken of het een idee is om die met alleen je eigen ei te doen?
In ieder geval nog 1 tot een standaard evaluatiegesprek (na 4 pogingen). Zh doet meestal 6 pogingen (als dat zin heeft tenminste) tot ze overgaan op IVF. Verzekeringstechnisch is mij verteld dat je 12 pogingen vergoed krijgt. Dit is poging 3 bij ons. Kansen zat nog ja, maar het frustreert mij gewoon enorm dat het niet lekker verloopt en mijn lichaam zo verschillend reageert.
Jouw idee heb ik gisteren ook al met man besproken. Ik spuit hormonen om de kans op meer eitjes te vergroten, maar dat lijkt nu niet zo goed te lukken. Dan liever geen hormonen en 1 ei. 17 januari heb ik een belafspraak. Ik ga het zeker eens bespreken :)

Kirb, je was me net voor ;) Ik was al benieuwd naar je.
Nog even afwachten dus. 1 ei van 12mm klinkt best netjes hoor! :*
pi_176298076
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:24 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Kirb, je was me net voor ;) Ik was al benieuwd naar je.
Nog even afwachten dus. 1 ei van 12mm klinkt best netjes hoor! :*
Yep is ook prima :). Hopelijk dan maandag +/- 18 mm :). Komt alleen net niet lekker uit met werk als woensdag de inseminatie zou zijn, maar da's bijzaak.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176298166
Fijn dat er netjes een ei groeit Kirb! Eentje is genoeg he :)

Hier een nette echo, dus ik zit weer aan de clomid. Donderdag de 11e weer een echo.

Peace, wat lijkt jouw situatie mij frusterend zeg..
pi_176299060
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:31 schreef Kirb het volgende:

[..]

Yep is ook prima :). Hopelijk dan maandag +/- 18 mm :). Komt alleen net niet lekker uit met werk als woensdag de inseminatie zou zijn, maar da's bijzaak.
Dat is dan weer mega balen met je werk. Heb je belangrijke afspraken?
Ik zou morgen de hele dag jureren bij een sport. Maar dat kwam mij nu dus ook al mooi op een dubbele afspraak te staan. Gelukkig veel begrip vanuit de organisatie en zij regelen een ander jurylid, maar toch. Het valt soms gewoon net verkeerd :')
pi_176299088
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 11:36 schreef B.ertha het volgende:
Fijn dat er netjes een ei groeit Kirb! Eentje is genoeg he :)

Hier een nette echo, dus ik zit weer aan de clomid. Donderdag de 11e weer een echo.

Peace, wat lijkt jouw situatie mij frusterend zeg..
Nieuwe ronde, nieuwe kansen weer Bertha! Hopelijk nu wat minder eitjes! Heb je nu elke dag een kwart pil? Ben benieuwd wat dit voor je gaat doen.
pi_176299276
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:18 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Dat is dan weer mega balen met je werk. Heb je belangrijke afspraken?
Ik zou morgen de hele dag jureren bij een sport. Maar dat kwam mij nu dus ook al mooi op een dubbele afspraak te staan. Gelukkig veel begrip vanuit de organisatie en zij regelen een ander jurylid, maar toch. Het valt soms gewoon net verkeerd :')
Ja da's soms wel irritant. Maar hey, werk is maar werk denk ik dan. En bij jou dus ook slechte timing. Kun je dan 's middags niet alsnog gaan? Of ga je lekker chillen de rest van de dag?

Ik twijfel nog of ik de dag van inseminatie vrij neem of dat ik erna naar mijn werk ga. Als we weer rotnieuws krijgen zie ik mezelf nog niet echt zitten daar zeg maar.

En fijn Bertha! Ik hoop dat deze dosis doet wat ie moet doen!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176299426
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:29 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ja da's soms wel irritant. Maar hey, werk is maar werk denk ik dan. En bij jou dus ook slechte timing. Kun je dan 's middags niet alsnog gaan? Of ga je lekker chillen de rest van de dag?

Ik twijfel nog of ik de dag van inseminatie vrij neem of dat ik erna naar mijn werk ga. Als we weer rotnieuws krijgen zie ik mezelf nog niet echt zitten daar zeg maar.

En fijn Bertha! Ik hoop dat deze dosis doet wat ie moet doen!
De inseminatie is pas om 12.00 uur. Dan red ik het nooit meer op tijd voor het middagdeel. En het is van belang dat alle sporters door dezelfde juryleden gejureerd worden. Anders kan er een verschil in beoordeling ontstaan. Dus ik ga chillen. Heb nog een mooi boek liggen ;)

Ik vraag zelf de dag van de inseminatie vrij, maar dat kost mij geen vrije dagen of zo (die heb ik niet eens :')). Dus dit valt dan onder een ziekenhuisbezoek. De inseminatie is vaak rond een uurtje of 12. Dan kan er beter een andere leerkracht de hele dag voor mijn groep komen dan dat ik zelf een halve dag doe en daarna een ander het voor 2 uurtjes overneemt. Ik heb na de inseminatie altijd wel wat buikpijn. Mijn bmm ligt er niet altijd even lekker voor.
Ik snap heel goed dat je overweegt een dag vrij te plannen. Zeker gezien de spanning omtrent deze poging. Er hangt toch wel iets vanaf denk ik (wel of geen IUI, of juist snel starten met ICSI). En ik heb nu wel geleerd af en toe lief te zijn voor jezelf. Werk is ook maar werk idd ;)
pi_176299555
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:38 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

De inseminatie is pas om 12.00 uur. Dan red ik het nooit meer op tijd voor het middagdeel. En het is van belang dat alle sporters door dezelfde juryleden gejureerd worden. Anders kan er een verschil in beoordeling ontstaan. Dus ik ga chillen. Heb nog een mooi boek liggen ;)

Ik vraag zelf de dag van de inseminatie vrij, maar dat kost mij geen vrije dagen of zo (die heb ik niet eens :')). Dus dit valt dan onder een ziekenhuisbezoek. De inseminatie is vaak rond een uurtje of 12. Dan kan er beter een andere leerkracht de hele dag voor mijn groep komen dan dat ik zelf een halve dag doe en daarna een ander het voor 2 uurtjes overneemt. Ik heb na de inseminatie altijd wel wat buikpijn. Mijn bmm ligt er niet altijd even lekker voor.
Ik snap heel goed dat je overweegt een dag vrij te plannen. Zeker gezien de spanning omtrent deze poging. Er hangt toch wel iets vanaf denk ik (wel of geen IUI, of juist snel starten met ICSI). En ik heb nu wel geleerd af en toe lief te zijn voor jezelf. Werk is ook maar werk idd ;)
Ooh oke, inseminatie is hier meestal rond 10 uur. Ik heb de vorige keer wel wat kramp gehad maar zat toen ook gewoon op mijn werk, was wel te doen. Ik overleg wel even met mijn leidinggevende als ik maandag meer weet. Denk dat vrij pakken wel lekker zou zijn inderdaad. Ik heb nog meer dan genoeg dagen dus ik vind het niet erg om er een dagje voor in te leveren. Je hebt gelijk, beetje lief zijn voor onszelf :).
Eerst zondag maar een dagje chillen in de sauna. Is het bij jou nog goed gegaan met de medicatie?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 13:42:06 #188
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176300534
Ik zou inderdaad gewoon vrij nemen kirb, lekker rustig aan doen. Bij mij is de terugplaatsing dinsdag en woensdag ben ik vrij, dat is wel ideaal O+ ons kost het ook geen vrije dagen omdat we bijna eigen baas zijn (wij nemen de zaak over). Qua planning is dat ook heel fijn.


Edit: 's ochtends werken we wel want de terugplaatsing is 's middags. Vind ik ook wel fijn, heb ik een beetje afleiding want ik vind dat belletje of het doorgaat 's ochtends erg slopend :X

B.ertha veel sterkte deze ronde. Ik hoop dat de clomid nu goed z'n werk doet :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176300839
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:47 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ooh oke, inseminatie is hier meestal rond 10 uur. Ik heb de vorige keer wel wat kramp gehad maar zat toen ook gewoon op mijn werk, was wel te doen. Ik overleg wel even met mijn leidinggevende als ik maandag meer weet. Denk dat vrij pakken wel lekker zou zijn inderdaad. Ik heb nog meer dan genoeg dagen dus ik vind het niet erg om er een dagje voor in te leveren. Je hebt gelijk, beetje lief zijn voor onszelf :).
Eerst zondag maar een dagje chillen in de sauna. Is het bij jou nog goed gegaan met de medicatie?
Om 10 uur al? Zijn ze snel bij jullie in het lab. Hoe laat moeten jullie het zaad inleveren?

Oooh heerlijk een dagje sauna! Het was wel even een gedoetje. Ik had gebeld en ze zouden het doorgeven aan de bali, niet gedaan dus. Dus daar alles weer uitleggen. Mocht ik het in het restaurant in de koelkast leggen. Daar weer alles uitleggen. Nouja, het was uiteindelijk geen probleem ;) even prikken in het toilet en vooral bij het weggaan niet vergeten de medicatie weer mee te nemen :')
Conclusie van het verhaal: wil prima.
pi_176300914
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:42 schreef MaJo het volgende:
Ik zou inderdaad gewoon vrij nemen kirb, lekker rustig aan doen. Bij mij is de terugplaatsing dinsdag en woensdag ben ik vrij, dat is wel ideaal O+ ons kost het ook geen vrije dagen omdat we bijna eigen baas zijn (wij nemen de zaak over). Qua planning is dat ook heel fijn.

Edit: 's ochtends werken we wel want de terugplaatsing is 's middags. Vind ik ook wel fijn, heb ik een beetje afleiding want ik vind dat belletje of het doorgaat 's ochtends erg slopend :X

Oi dat kan ik me voorstellen. Misschien heel cru om te vragen hoor, maar als het ontdooien van de cryo niet goed gaat, en je hebt er nog 1 in de vriezer, proberen ze dan gelijk de volgende te ontdooien?

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:54 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Om 10 uur al? Zijn ze snel bij jullie in het lab. Hoe laat moeten jullie het zaad inleveren?

Oooh heerlijk een dagje sauna! Het was wel even een gedoetje. Ik had gebeld en ze zouden het doorgeven aan de bali, niet gedaan dus. Dus daar alles weer uitleggen. Mocht ik het in het restaurant in de koelkast leggen. Daar weer alles uitleggen. Nouja, het was uiteindelijk geen probleem ;) even prikken in het toilet en vooral bij het weggaan niet vergeten de medicatie weer mee te nemen :')
Conclusie van het verhaal: wil prima.
Wij moeten het zaad om 8 uur inleveren. Dan meestal tussen kwart over 9 en 10 uur de inseminatie.
Oh oh wat een gedoe bij de sauna :'). Ben blij dat ik zondag nog geen pregnyl hoef te zetten :P.
Hoe waren trouwens je uitslagen van progesteron prikken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kirb op 05-01-2018 15:11:06 (tijden nog vroeger zelfs) ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176302237
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Dames! ten eerste goede wensen voor 2018 ..

dan een *O* voor fuchsia d'r streepjes en majo d'r echo..

en verder kom ik even melden dat ik steviger onder mn steen ga zitten even.. ik merk dat ik een soort "druk"heb van dit topic en verdere social media. FB heb ik dus ook meteen maar verwijderd.. en dit topic gaat ook even uit mijn actieve topics.. ik kom vanzelf wel weer een keertje terug en hoop jullie dan allemaal hier niet meer te zien ! :*

tot dan!
Een late reactie, maar het is wel herkenbaar. Ik denk dat dat ook één van de redenen is dat ik wat afweziger ben. Maar ik ga nu juist mijn best weer doen om wat aan te haken. Veel plezier in de andere uithoeken van fok, Barrel :*
pi_176302668
Peace, wat een tegenvaller deze cyclus! Ik kan me voorstellen dat je baalt.
Toen ik midden in de IUI's zat, vond ik het heel irritant dat het áltijd anders loopt dan je verwacht. Zowel positief als negatief. Ik hoop dat het in jouw gevoel positiever uitpakt dan verwacht en er toch nog een groeispurt plaatsvindt. Hoe dan ook zou ik een gesprek over het nut van de hormonen willen hebben op het moment dat het meestal maar één ei oplevert terwijl je zelf ook een cyclus hebt.

MaJo, wat fijn dat de terugplaatsing al zo snel is! Dat maakt het een stuk minder zwaar he? ^O^

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben nu dus met de eerste ICSI-poging bezig. Inmiddels ruim een week Decapeptyl aan het spuiten. Het valt me reuze mee, ik merk weinig van de bijwerkingen. Voor het prikken heb ik mijn man ingeschakeld (bij de Pregnyl vorig jaar kostte het mij zelf heel erg veel moeite). Omdat hij eerder naar zijn werk gaat dan ik uit bed hoef, regelt hij nu de spuit, maakt mij wakker, ik ga rechtop zitten, hij jast een spuit erin, en ik slaap weer verder. Ik merk het met mijn slaapdronken hoofd amper :D
Sowieso zit ik er op dit moment heel relaxed in, tot mijn eigen verbazing. Ik maak me helemaal niet druk over of het wel goed gaat. Misschien komt het ook omdat ik vrij stevig in mijn hoofd heb dat deze pogingen gewoon iets is wat we gedaan willen hebben voordat we verder gaan met ons kinderloze leven. Soms moet ik mezelf er actief aan herinneren dat er wel degelijk kans is dat ik over twee maanden zwanger ben :o
Misschien komt de stress ook weer terug als ik naar het ziekenhuis moet. Maandag om 9 uur is de eerste echo.

Met werk is het prima te organiseren. Ik werk op 10 minuten fietsen van het ziekenhuis en de echo's kunnen voor werktijd ingepland worden. Bij de punctie is er een kans dat ik afspraken af moet zeggen, maar dat kan opzich ook wel. Ik meld me daarna denk ik gewoon ziek (op het werk is men niet op de hoogte).
  Moderator vrijdag 5 januari 2018 @ 15:44:23 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176303686
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 13:57 schreef Kirb het volgende:

[..]

Oi dat kan ik me voorstellen. Misschien heel cru om te vragen hoor, maar als het ontdooien van de cryo niet goed gaat, en je hebt er nog 1 in de vriezer, proberen ze dan gelijk de volgende te ontdooien?

[..]

Wij moeten het zaad om 8 uur inleveren. Dan meestal tussen kwart over 9 en 10 uur de inseminatie.
Oh oh wat een gedoe bij de sauna :'). Ben blij dat ik zondag nog geen pregnyl hoef te zetten :P.
Hoe waren trouwens je uitslagen van progesteron prikken?
Ze kunnen binnen een half uur zien of het eitje ontdooit. Als dat niet goed gaat pakken ze inderdaad de volgende :Y maar als pas de volgende dag blijkt dat de groei gestopt is doen ze dat geloof ik niet. Dus het blijft spannend!

Bobby ik moest de decapeptyl altijd 's avonds zetten, is dat bij jou niet zo? Wel fijn dat je man het voor je doet. De pregnyl zetten wij ook altijd samen, vindt dat toch wel een momentje O+

En maandag gaan we traditioneel weer aan de steak tartare :9
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176305850
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 12:19 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Nieuwe ronde, nieuwe kansen weer Bertha! Hopelijk nu wat minder eitjes! Heb je nu elke dag een kwart pil? Ben benieuwd wat dit voor je gaat doen.
Ja, ik heb ook maar twee pilletjes mee gekregen :')
pi_176305919
Fijn dat het meevalt, Bobby :) en spannend he
pi_176317889
Ik ga ook weer een beetje meedoen. Ik heb half meegelezen, ik was even aan een pauze toe.

Vanmorgen de eerste decapeptyl van deze ronde. Maar nu even anders dan de vorige keer. Mijn man ging prikken, voor de eerste keer! Ik wil het namelijk niet meer zelf doen, elke keer toch maar weer die drempel overwinnen om jezelf pijn te doen.

Hij vond het spannend, en een beetje eng. Nou, daar ging hij dan. Ik voelde een klein prikje, maar allemaal heel goed te doen! Een fractie van een seconde was ik erg blij dat we de taken nu zo verdeeld hebben, en toen zei hij "Hij is er weer uit!". :X Hij had in een reflex de naald er weer uitgetrokken 8)7 De tweede poging ging het goed :D

Ik hoop dat deze nieuwe aanpak, en andere dosering van de Menopur een beter resultaat oplevert. 18-1 de eerste echo, tot die tijd alleen decapeptyl prikken.
pi_176318131
Mrs.Peel, jouw man. :D Die zal het dan ook nog wel erg spannend gevonden hebben of niet? Ik hoop dat dit mooie resultaten mag opleveren. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_176319063
Ik spiek af en toe mee, maar weinig moed (en reden) om weer mee te posten.
Het gaat hier z'n gangetje, de ene dag beter dan de ander. Vorige week rond de feestdagen wel even een instorting, omdat ik allemaal leuke dingen deed die eigenlijk niet op de planning stonden. Als alles goed was gegaan had ik niet de feestdagen thuis gevierd, was ik niet naar Thialf gegaan en dat kwam toen wel even hard binnen. En het feit dat ik ongesteld werd hielp ook niet mee toen :{ Dat was inmiddels mn tweede cyclus, die langzaam weer in zn oude ritme komt.

Ik heb na een paar weken mn werk weer heel langzaam opgepakt en ik krijg vanuit mijn werk ook alle ruimte om heel rustig op te bouwen. Ik zit nu op 60% en het gaat goed, dus ik pak steeds meer op. Merk ook dat ik het prettig vind om mensen om me heen te hebben en om dan thuis weer in de rust te komen. :)

De dag na kerst mochten we de twee urntjes ophalen bij het crematorium, dus wat dat betreft is nu alles afgerond en hebben de dames thuis een mooi plekje gekregen. Ik kijk nog bijna elke dag naar de foto's van N.ore en J.una O+

Vanuit het ziekenhuis nog niet alle resultaten terug van de onderzoeken die ze destijds gedaan hebben, maar als het goed is word ik daar aankomende week over gebeld. Hoogstwaarschijnlijk is het gewoon de soort tweelingzwangerschap geweest die de meisjes fataal is geworden en is er verder niets genetisch aan de hand, maar een totale uitsluiting zal wat dat betreft ook wel fijn zijn. En na dat telefoontje kunnen we het ziekenhuis-gedeelte voor deze zwangerschap hopelijk ook afsluiten.

En nu is het 2018.. een jaar met nieuwe kansen, maar ook weer een jaar waarbij bij ons geen kindje geboren gaat worden en dat doet ook wel een beetje pijn :) Maar waarbij ik wel hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat komen en dat we in ieder geval 2 streepjes plassen, want daar gaan we wel voor!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:10:29 #199
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_176319489
*schaamt zich* dat had ik helemaal gemist silver :* laatste wat ik wist zwanger van 2 meisjes.
Heftig zeg :'( heel veel sterkte :*
Be happy with the little things in life
pi_176319791
Ik wist het ook niet DV!

Wat heftig Silver, veel sterkte en hopelijk een positief 2018 voor jullie!
pi_176319806
Nanuke, hij vond het heel erg spannend inderdaad, en toch wilde hij het doen O+
pi_176320216
Oh god, dat wist ik ook niet. Wat vreselijk ;( heel veel sterkte
pi_176320324
Silver, hartverscheurend. Nogmaals veel sterkte en goed dat je zelf aanvoelt en aangeeft wat nu wel en niet goed is voor je en daar begrip voor is.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 12:27:11 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176320741
Mrs Peel welkom terug! Dat uit reflex de naald er weer uit trekken herken ik wel, heb ik ook wel eens gehad.

Lieve sjois wat heftig :* Wat schrijf je mooi over je meiden O+ Fijn dat ze een mooi plekje dicht bij jullie hebben.

Ik kan me voorstellen dat jullie even een pauze inbouwen, eerst maar eens alles weer een beetje op de rit krijgen :*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176320903
Silver :*

Mrs. Peel, haha. Dat is hier nooit gebeurd. Wel dat ik de gonal niet goed had doorgedrukt en dat de dosis er nog in zat.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 12:43:20 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176321025
Even een vraagje: ik krijg ontzettende jeuk van die utro en de inlegkruisjes steeds. Heeft iemand tips? :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176321538
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:43 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje: ik krijg ontzettende jeuk van die utro en de inlegkruisjes steeds. Heeft iemand tips? :@
Ik heb er geen last van gehad gelukkig, lijkt me zwaar vervelend! Ter voorkoming een beetje sudocreme van onderen? Andere inlegkruisjes?
pi_176322334
Silver :* Je mooie meisjes met prachtige namen O+ ;( Kan mij voorstellen dat de feestdagen extra zwaar waren.
Fijn dat je afleiding kan vinden in je werk en dat dat goed gaat.
Heel veel sterkte :*
pi_176322336
Och Silver, wat schrijf je mooi over je meiden. En wat hebben ze prachtige namen gekregen! Heel veel sterkte voor de komende tijd :*

Peel, Wat lief dat hij voor je wil spuiten. En dat schrikken heb wij in het begin ook gehad. En dat de dosis een keer half in de pen was blijven zitten. Heel veel succes met de nieuwe ronde!

Majo, Ik heb geen tips voor je helaas. Alleen zo vaak mogelijk vervangen en goed schoon houden. Heb je er niet een schimmelinfectie overheen gekregen toevallig?

Wij hadden de inseminatie vandaag. Verliep weer lekker :') ze kreeg het slangetje niet door de bmm. Allerlei tangetjes en veel gefrut verder is het toch gelukt. Broeden maar weer! NOD ga ik nog even uitrekenen.
pi_176322366
Pupo Peace *O* Jammer dat het een beetje klungelen was :')
pi_176323390
Ik duim voor een prachtig resultaat, Peacefull!

(F_R, dat is "officieel" niet PUPO, dat is het na terugplaatsing van een embryo! Voor de rest deel ik in jouw enthousiasme ^O^ )
pi_176323400
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:08 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Pupo Peace *O* Jammer dat het een beetje klungelen was :')
*O* Ik kom graag snel bij je aansluiten oke? Houd je een plekje warm? ;)

Mijn NOD mag wel in de OP Majo: 20-01
pi_176323932
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:43 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje: ik krijg ontzettende jeuk van die utro en de inlegkruisjes steeds. Heeft iemand tips? :@
Ik weet niet of het een goede tip is, maar ik krijg sowieso jeuk van inlegkruisjes enzo, dus ik gebruik nu een menstruatiecup. Misschien is dat ook iets voor jou? Ik wilde bijna de disclaimer plaatsen dat ik niet weet of het met utro kan, maar ik zou eigenlijk niet weten waarom niet.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 15:40:06 #214
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176323989
Bedankt voor de tips meiden! Crème is wel een goeie. Ik ben al overgestapt op ongeparfumeerde inlegkruisjes. Wie dat ooit bedacht heeft is niet goed bij zn hoofd 8)7 menstruatiecups heb ik nog nooit geprobeerd.

Yay peace ik ga voor je duimen! *O* officieel is het bij IUI inderdaad niet PUPO maar ik ga duimen dat het eitje bevrucht raakt!

Fuchsia hoe gaat het met jou? Lijkt me enorm spannend!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176325213
Silver :*
pi_176326825
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 15:44 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ze kunnen binnen een half uur zien of het eitje ontdooit. Als dat niet goed gaat pakken ze inderdaad de volgende :Y maar als pas de volgende dag blijkt dat de groei gestopt is doen ze dat geloof ik niet. Dus het blijft spannend!

Bobby ik moest de decapeptyl altijd 's avonds zetten, is dat bij jou niet zo? Wel fijn dat je man het voor je doet. De pregnyl zetten wij ook altijd samen, vindt dat toch wel een momentje O+

En maandag gaan we traditioneel weer aan de steak tartare :9
Nee, ik moet de deca 's ochtends tussen 7 en 9 zetten.
Die steak tartare vind ik een leuke traditie! Jammer dat ik het niet zo lekker vind. Maar het is wel een idee om samen rosé gebakken vlees te gaan eten voor de punctie. Ik dacht nog wel.. stel dat er dan wel toxoplasmose oid in zit, komt de terugplaatsing dan niet te snel?

En mrs_Peel, heel herkenbaar hoor. Ik heb dit zelf ook wel eens gehad, dat ik eindelijk 'durfde' te prikken en ik in een reflex weer terug trok. En nu 's ochtends heeft mijn man soms dat hij wel prikt, maar niet hard genoeg en het dan opnieuw wil doen. Maar laatst zat de spuit al een klein stukje in mij :') Ik vind het heerlijk om het uit handen te geven, maar je moet niet teveel de controle willen behouden merk ik ;)
pi_176326855
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:43 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje: ik krijg ontzettende jeuk van die utro en de inlegkruisjes steeds. Heeft iemand tips? :@
Misschien is wasbaar spul een fijner alternatief? Ik weet dat sommige mensen heel enthousiast zijn over wasbaar maandverband, en het lijkt me wel wat minder broeierig. Je kunt ook wasbare inlegkruisjes kopen online.
pi_176326900
Silver :* fijn om wat van je te horen. Wat een mooie namen hebben je meisjes O+ veel sterkte met het verlies.. ook als er nog moeilijke momenten komen zoals de periode waarin je uitgerekend zou zijn.
Ik hoop dat er genetisch niets mis is!
pi_176326927
Zit ik inmiddels al op een kwartet? :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:06 schreef Peacefulll het volgende:
Och Silver, wat schrijf je mooi over je meiden. En wat hebben ze prachtige namen gekregen! Heel veel sterkte voor de komende tijd :*

Peel, Wat lief dat hij voor je wil spuiten. En dat schrikken heb wij in het begin ook gehad. En dat de dosis een keer half in de pen was blijven zitten. Heel veel succes met de nieuwe ronde!

Majo, Ik heb geen tips voor je helaas. Alleen zo vaak mogelijk vervangen en goed schoon houden. Heb je er niet een schimmelinfectie overheen gekregen toevallig?

Wij hadden de inseminatie vandaag. Verliep weer lekker :') ze kreeg het slangetje niet door de bmm. Allerlei tangetjes en veel gefrut verder is het toch gelukt. Broeden maar weer! NOD ga ik nog even uitrekenen.
Had je een volle blaas? Ik heb ook een keer zo'n gefrut gehad, erg irritant. Maar mijn blaas was toen niet al te vol, en de verpleegkundige dacht dat het daar mee te maken had.
pi_176337479
O sorry voor het verkeerde vocabulaire, ik ben niet zo goed op de hoogte O-) :')
Maar niet minder gemeend O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:40 schreef MaJo het volgende:
Fuchsia hoe gaat het met jou? Lijkt me enorm spannend!
Inderdaad spannend, maar probeer positief te denken en voel me over het algemeen wel zo. Elke dag staar ik 10x verliefd naar m'n 2e streepje :') Dat ik überhaupt al weer zwanger ben is al zo fijn en daar geniet ik echt van O+
Ik hou wel 100 slagen om de arm en kan mij nog niet echt voorstellen dat er een baby van dat 2e streepje kam komen,
pi_176339813
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 15:40 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de tips meiden! Crème is wel een goeie. Ik ben al overgestapt op ongeparfumeerde inlegkruisjes. Wie dat ooit bedacht heeft is niet goed bij zn hoofd 8)7 menstruatiecups heb ik nog nooit geprobeerd.

Yay peace ik ga voor je duimen! *O* officieel is het bij IUI inderdaad niet PUPO maar ik ga duimen dat het eitje bevrucht raakt!

Fuchsia hoe gaat het met jou? Lijkt me enorm spannend!
Als meelezer toch even reageren.
Er bestaan wasbare inlegkruisjes, evenals wasbaar maandverband. Maar dat ziet niet iedereen zitten. Voordat je er echt in gaat investeren en het niks blijkt te zijn, kun je ervoor kiezen om eens een washandje te verknippen in stroken. Kost amper iets, 100% katoen, wasbaar. Als dat helpt en wat blijkt te zijn voor je, zou je alsnog kunnen investeren in echte wasbare inlegkruisjes.
En katoenen ondergoed scheelt ook. Maar dat draag je misschien al wel.
pi_176339976
MaJo, ik heb deze. Ademend, ongeparfumeerd en passend in elk ondergoed.

De decapeptyl door mijn man ging vanmorgen al een stuk beter *O* Nog even en hij is volleerd!
  zondag 7 januari 2018 @ 11:24:47 #223
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_176341648
Peace *O* mijn duimen draaien!

Fuchsia *O* geen idee of ik je al gefeliciteerd heb, zo ja dan nog een keer. Zo niet, bij deze *O*
Be happy with the little things in life
  zondag 7 januari 2018 @ 12:04:55 #224
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_176342384
@Silversjois, wat een verhaal, zo heftig! En wat een prachtige namen hebben de mini's gekregen. Heel veel sterkte met vooruit kijken, ondanks alles hoop ik dat 2018 je toch ook mooie dingen mag brengen.

@MaJo, dat gekloot met inlegkruisjes is inderdaad vervelend. Toen ik even zwanger was had ik veel afscheiding en vanaf de miskraam tot eergisteren vloeide ik, dus ik heb nu ook wel een hoop irritatie na al die weken. Wasbare inlegkruisjes heb ik wel, maar ze verschuiven zo en ze zijn niet zo prettig voor als je in een publieke omgeving bent. Voor thuis is het wel ok. Wasbaar maandverband als back-up bij een tampon of menstruatiecup is trouwens wel af en toe een fijn, niet irriterend alternatief, ondanks dat het groot is zit het beter op zijn plaats.

@Fuchsia, streepje O+ ik bleef ook maar naar mijn streepjes kijken vol ongeloof, moest de testen er elke dag even bijpakken... ik hoop echt voor je dat dit streepje tot een gezond kleintje in je armen mag leiden!!

@Peace, zet 'm op, mijn duimen draaien als een malle!

Als ik ervan uitga dat mijn miskraam op eerste kerstdag echt goed heeft plaatsgevonden, zijn we nu twee weken verder. Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan met het hele vreemde andersom-gevoel: ik hoop dat ie spierwit is. Er kwam toch een klein tuurstreepje te staan, zo licht dat het lijkt alsof je 3-4 dagen voor NOD zou testen. Ik neem aan dat dit op zich een goed teken is, dat de hcg bíjna verdwenen is? Woensdagochtend een controle in het zkh, ik ben bijzonder benieuwd of alles ok is....
Warempel, een drempel.
pi_176361467
Ik heb een paar dagen niet meegelezen en heel wat gemist.

Allereerst Silver, wat een bijzonder heftig verhaal heb je :'(. Wat een prachtige namen hebben je dochters en wat hartverscheurend dat ze maar zo kort bij je mochten blijven. Ik wil je ook veel sterkte wensen met het verdere verwerken :*.

En peacefull ik heb aan je gedacht zaterdag! Hopelijk is er inmiddels een prachtig bevrucht eitje onderweg naar een succesvolle innesteling.

En jullie mannen prikken? Ik durf dat echt niet aan, vind het al eng genoeg om het zelf te doen laat staan mijn net zo onervaren vriend :P.

RR hopelijk is alles goed woensdag!

Ik heb vanmorgen weer een follikelmeting gehad en mijn eitje is keurig naar verwachting door gegroeid naar ruim 18 mm. Vanavond dus pregnyl zetten en woensdagochtend hopelijk de inseminatie.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176368708
Silver, ik had het ook niet gelezen. Nu wel. Wat vreselijk dat je je meiden niet kon houden.....Heel veel sterkte met alles....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_176370648
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:56 schreef Kirb het volgende:
Ik heb een paar dagen niet meegelezen en heel wat gemist.

Allereerst Silver, wat een bijzonder heftig verhaal heb je :'(. Wat een prachtige namen hebben je dochters en wat hartverscheurend dat ze maar zo kort bij je mochten blijven. Ik wil je ook veel sterkte wensen met het verdere verwerken :*.

En peacefull ik heb aan je gedacht zaterdag! Hopelijk is er inmiddels een prachtig bevrucht eitje onderweg naar een succesvolle innesteling.

En jullie mannen prikken? Ik durf dat echt niet aan, vind het al eng genoeg om het zelf te doen laat staan mijn net zo onervaren vriend :P.

RR hopelijk is alles goed woensdag!

Ik heb vanmorgen weer een follikelmeting gehad en mijn eitje is keurig naar verwachting door gegroeid naar ruim 18 mm. Vanavond dus pregnyl zetten en woensdagochtend hopelijk de inseminatie.
Succes ^O^

Mijn ei is ook lekker aan het groeien, zo te voelen O+ Ik hoop zo op één!
pi_176382224
Spannende dag vandaag weer Majo! Ik duim voor een succesvolle terugplaatsing.

Arja succes ook met je echo! Hopelijk kunnen jullie weer starten :).

quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:58 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Succes ^O^

Mijn ei is ook lekker aan het groeien, zo te voelen O+ Ik hoop zo op één!
Wanneer heb jij weer een echo? Ook van de week toch?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176382768
Peace ik duim weer mee

Kirb morgen iui ook weer spannend. Is dat de 3e?

Majo zit op een spannend telefoontje te wachten nu?

Ik heb zo echo.
Ben gister weer bij de acupuncturist geweest. Ik ga 3 keer voor de tp en 1 keer erna. Baat het niet dan schaadt het niet
pi_176382933
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:36 schreef Arja het volgende:
Peace ik duim weer mee

Kirb morgen iui ook weer spannend. Is dat de 3e?

Majo zit op een spannend telefoontje te wachten nu?

Ik heb zo echo.
Ben gister weer bij de acupuncturist geweest. Ik ga 3 keer voor de tp en 1 keer erna. Baat het niet dan schaadt het niet
Hij telt als nummer 2 omdat ze de vorige keer niet geïnsemineerd hebben. Maar voor mijn gevoel is het poging 3.

Ik hoop dat de acupunctuur iets doet Arja!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 09:56:07 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176383028
Terugplaatsing gaat door *O* *O* *O* vanmiddag om tien over twee melden :)

We hebben er deze ronde een goed gevoel over omdat alles zo voorspoedig gaat. Misschien wordt dit hem wel O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176383187
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:56 schreef MaJo het volgende:
Terugplaatsing gaat door *O* *O* *O* vanmiddag om tien over twee melden :)

We hebben er deze ronde een goed gevoel over omdat alles zo voorspoedig gaat. Misschien wordt dit hem wel O+
Ja dit wordt hem maaj *O*

Echo was goed. Ik start weer met progy. Echo op 18 januari. Mag in de op. Hopelijk kan dan de tp al gepland worden nog net voor mijn 40e verjaardag
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:11:53 #233
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176383189
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:56 schreef MaJo het volgende:
Terugplaatsing gaat door *O* *O* *O* vanmiddag om tien over twee melden :)

We hebben er deze ronde een goed gevoel over omdat alles zo voorspoedig gaat. Misschien wordt dit hem wel O+
Er brandt een kaarsje voor je :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_176383223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:56 schreef MaJo het volgende:
Terugplaatsing gaat door *O* *O* *O* vanmiddag om tien over twee melden :)

We hebben er deze ronde een goed gevoel over omdat alles zo voorspoedig gaat. Misschien wordt dit hem wel O+
Yes!! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176383286
Spannend! Ik duim voor je. *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_176383398
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:56 schreef MaJo het volgende:
Terugplaatsing gaat door *O* *O* *O* vanmiddag om tien over twee melden :)

We hebben er deze ronde een goed gevoel over omdat alles zo voorspoedig gaat. Misschien wordt dit hem wel O+
Wat heerlijk dat het zo soepel gaat deze keer! *O* Bijna Pupo, en ik duim als een malle dat deze blijft zitten :*
pi_176383570
Gisteren had ik de eerste echo. Alles zag er prima uit :Y
Manlief was mee, en dat was maar goed ook. We kregen de instructie om de Menopur klaar te maken. Omdat ik begin met 112,5 IE Menopur, maar de ampullen een andere dosering hebben, moeten we 3 ampullen opzuigen en daar dan de helft van weer terugspuiten in een ampul en bewaren in de koelkast en de andere helft injecteren. De volgende dag moeten we de andere helft injecteren. Gedoe op de vroege ochtend! :{w
Ter plekke in het ziekenhuis onder toeziend oog van de verpleegkundige de eerste spuit gezet. Omdat ik mijn huid vrij strak vasthield en de naald niet helemaal goed op de spuit zat, sproeide het laatste beetje vloeistof in het rond :')

Ben wel benieuwd of hier meer Menopur-gebruikers zijn, en op welke startdosis jullie begonnen. Mrs Peel en Arja.. uit mijn hoofd?
pi_176383640
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:57 schreef Kirb het volgende:
Spannende dag vandaag weer Majo! Ik duim voor een succesvolle terugplaatsing.

Arja succes ook met je echo! Hopelijk kunnen jullie weer starten :).

[..]

Wanneer heb jij weer een echo? Ook van de week toch?
Donderdag :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:56 schreef MaJo het volgende:
Terugplaatsing gaat door *O* *O* *O* vanmiddag om tien over twee melden :)

We hebben er deze ronde een goed gevoel over omdat alles zo voorspoedig gaat. Misschien wordt dit hem wel O+
Jaaa wat fijn O+ we duimen voor je!

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:42 schreef BobbyMcGee het volgende:
Gisteren had ik de eerste echo. Alles zag er prima uit :Y
Manlief was mee, en dat was maar goed ook. We kregen de instructie om de Menopur klaar te maken. Omdat ik begin met 112,5 IE Menopur, maar de ampullen een andere dosering hebben, moeten we 3 ampullen opzuigen en daar dan de helft van weer terugspuiten in een ampul en bewaren in de koelkast en de andere helft injecteren. De volgende dag moeten we de andere helft injecteren. Gedoe op de vroege ochtend! :{w
Ter plekke in het ziekenhuis onder toeziend oog van de verpleegkundige de eerste spuit gezet. Omdat ik mijn huid vrij strak vasthield en de naald niet helemaal goed op de spuit zat, sproeide het laatste beetje vloeistof in het rond :')

Ben wel benieuwd of hier meer Menopur-gebruikers zijn, en op welke startdosis jullie begonnen. Mrs Peel en Arja.. uit mijn hoofd?
Wat een gedoe! :')
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 11:37:50 #239
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176384406
Bedankt meiden O+ Ik heb deze keer een andere tactiek: ik vertel het nu juist aan iedereen, wie weet helpt de positieve energie ;)

Ik ga later vandaag wat uitgebreider reageren. Nu druk aan het werk want ik heb maar een paar uurtjes vandaag :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176385047
Ik stuur heel veel positieve energie jouw kant op Majo :* O+ *O*
pi_176386737
Ik duim voor iedereen die het nodig heeft!

Ik vind het heel erg moelijk om van iedereen het wel en wee en traject bij te houden, daarom reageer ik niet zo veel. Ik lees wel mee, ik leef ook mee, maar ik heb gewoon een te vol hoofd ofzo.

Bobby vroeg naar onze Menopur dosering. Ik weet het niet meer precies, ik kijk vanavond even in het vorige schema!
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 14:48:07 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176388141
PUPO *O* van een blastocyst dus weer een fase verder dan vorige keer. Het gaat écht voorspoedig deze keer O+ alleen was de baarmoeder slecht te vinden dus volgende keer echt geen volle blaas meer (yes!)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:54:53 #243
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_176388272
Go Majo *O*
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:55:18 #244
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176388279
De duimen draaien weer majo!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_176388413
PUPOOOOO *O* *O* *O* Go blastocystcryo!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 09-01-2018 18:27:06 ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176388457
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:48 schreef MaJo het volgende:
PUPO *O* van een blastocyst dus weer een fase verder dan vorige keer. Het gaat écht voorspoedig deze keer O+ alleen was de baarmoeder slecht te vinden dus volgende keer echt geen volle blaas meer (yes!)
Spannend!
Duimen draaien weer! :)
pi_176388574
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:48 schreef MaJo het volgende:
PUPO *O* van een blastocyst dus weer een fase verder dan vorige keer. Het gaat écht voorspoedig deze keer O+ alleen was de baarmoeder slecht te vinden dus volgende keer echt geen volle blaas meer (yes!)
PUPO *O*
pi_176388600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:48 schreef MaJo het volgende:
PUPO *O* van een blastocyst dus weer een fase verder dan vorige keer. Het gaat écht voorspoedig deze keer O+ alleen was de baarmoeder slecht te vinden dus volgende keer echt geen volle blaas meer (yes!)
*O* Majo pupo!!!! *O*

Reageer later even op de rest, want werk.... :')
pi_176388885
Klinkt super MaJo *O*
pi_176388991
PUPO *O* *O* *O* *O*
pi_176392382
Majo pupo *O* *O* Ik duim zo hard voor je :*
pi_176392419
MaJo, spannend! :*

En nu wachten....
:)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:15:46 #253
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_176392453
PUPO *O* mijn duimen draaien :*
Be happy with the little things in life
pi_176393083
Ik heb het nagekeken, tijdens onze eerste icsi poging heb ik gebruikt:
de pil iets meer dan 1,5 strip,
12 dagen alleen decapeptyl,
12 dagen decapeptyl + Menopur 150,
6 dagen decapeptyl + Menopur 225.
En natuurlijk de Pregnyl en Utrogestan...

Als het goed is, beginnen we 18 januari met de Menopur erbij, en ik denk dat we dan meteen met 225 beginnen.
pi_176394032
Come on Eileen *O*

De laatste keer menopur heb ik meteen 225 gespoten.
De keren daarvoor minder maar weet niet precies. Het begon laag en werd opgebouwd. Ik had ook een keer een ronde dat ik moest mengen en terug in de koelkast erg irritant
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 22:11:40 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176399814
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:11 schreef Arja het volgende:

[..]

Ja dit wordt hem maaj *O*

Echo was goed. Ik start weer met progy. Echo op 18 januari. Mag in de op. Hopelijk kan dan de tp al gepland worden nog net voor mijn 40e verjaardag
Wat fijn dat de echo goed was! Ik zet je in de OP ^O^ Zou helemaal mooi zijn als het nog voor je verjaardag kan O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:11 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Er brandt een kaarsje voor je :)
Wat lief O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:30 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Wat heerlijk dat het zo soepel gaat deze keer! *O* Bijna Pupo, en ik duim als een malle dat deze blijft zitten :*
Aw thanks O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:42 schreef BobbyMcGee het volgende:
Gisteren had ik de eerste echo. Alles zag er prima uit :Y
Manlief was mee, en dat was maar goed ook. We kregen de instructie om de Menopur klaar te maken. Omdat ik begin met 112,5 IE Menopur, maar de ampullen een andere dosering hebben, moeten we 3 ampullen opzuigen en daar dan de helft van weer terugspuiten in een ampul en bewaren in de koelkast en de andere helft injecteren. De volgende dag moeten we de andere helft injecteren. Gedoe op de vroege ochtend! :{w
Ter plekke in het ziekenhuis onder toeziend oog van de verpleegkundige de eerste spuit gezet. Omdat ik mijn huid vrij strak vasthield en de naald niet helemaal goed op de spuit zat, sproeide het laatste beetje vloeistof in het rond :')

Ben wel benieuwd of hier meer Menopur-gebruikers zijn, en op welke startdosis jullie begonnen. Mrs Peel en Arja.. uit mijn hoofd?
Jeetje wat een verhaal zeg :X Kun je niet vragen om iets anders of moet het echt per se Menopur zijn? Ik snap nog steeds niet waarom de medicatie zo wisselt bij iedereen :? Ik heb zelf hier geen ervaring mee dus kan je niet helpen met tips :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:47 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Donderdag :)

[..]

Jaaa wat fijn O+ we duimen voor je!

[..]

Wat een gedoe! :')
Ik zet je ook even in de OP!

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 13:41 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik duim voor iedereen die het nodig heeft!

Ik vind het heel erg moelijk om van iedereen het wel en wee en traject bij te houden, daarom reageer ik niet zo veel. Ik lees wel mee, ik leef ook mee, maar ik heb gewoon een te vol hoofd ofzo.

Bobby vroeg naar onze Menopur dosering. Ik weet het niet meer precies, ik kijk vanavond even in het vorige schema!
Dat is helemaal geen probleem toch. Alleen als jij er de tijd voor vrij kunt/wil maken hoef je te posten :*

Verder dank iedereen voor de jompels O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176400006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:42 schreef BobbyMcGee het volgende:


Ben wel benieuwd of hier meer Menopur-gebruikers zijn, en op welke startdosis jullie begonnen. Mrs Peel en Arja.. uit mijn hoofd?
Ik startte met 150IE en dat was voor mij voldoende :)


En ik duim voor MaJo. Dat deze blasto mag uitgroeien tot iets prachtigs! *O*


En de rest ook O+ :*
pi_176400070
Bobby waarom moet je trouwens in de ochtend spuiten?
Ik werd daar vrij in gelaten, als het maar elke dag ongeveer op dezelfde tijd was.
Gelukkig maar, want ik ben een ramp in de ochtend.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 22:21:27 #259
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_176400177
Mijn duimen draaien ook voor je Majo! Lekker broeden *O*
pi_176400270
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:15 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Ik startte met 150IE en dat was voor mij voldoende :)


En ik duim voor MaJo. Dat deze blasto mag uitgroeien tot iets prachtigs! *O*


En de rest ook O+ :*
Ik zag een mooie buik van jou in het buikentopic. Wat fijn.

Hoe gaat het met je?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 9 januari 2018 @ 23:17:08 #261
269689 crew  Viv
pi_176402222
MaJo PUPO! *O* Haha toen ik je naam typte wist mijn telefoon nog van de vorige keer dat PUPO het volgende woord moest zijn.
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 00:21:46 #262
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176403915
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 23:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
MaJo PUPO! *O* Haha toen ik je naam typte wist mijn telefoon nog van de vorige keer dat PUPO het volgende woord moest zijn.
Haha :D Ik hoop dat je de volgende keer iets anders achter mijn naam mag typen ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176404808
MaJo *O* goed begin, hopelijk van iets heel moois, ik duim als een malle!

Ik moet zo om acht uur in het ziekenhuis zijn voor een snelle check. Heb ditkeer echt geen zin want ben sinds gisteren heel verkouden aan t worden, mijn lichaam doet zeer... Gelukkig is het zo weer voorbij.
Warempel, een drempel.
pi_176405674
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 05:20 schreef Ronderotonde het volgende:
MaJo *O* goed begin, hopelijk van iets heel moois, ik duim als een malle!

Ik moet zo om acht uur in het ziekenhuis zijn voor een snelle check. Heb ditkeer echt geen zin want ben sinds gisteren heel verkouden aan t worden, mijn lichaam doet zeer... Gelukkig is het zo weer voorbij.
Ziekenhuisboks dan maar! Succes bij je check en beterschap.

Ik weet over een uur/anderhalf of de IUI doorgaat.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 08:58:56 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176406091
En alles goed rotonde?

Spannend kirb!! Ik hoop dat het deze keer gewoon doorgaat!

Ik ben vandaag vrij dus ik draai me nog even om :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176407429
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 08:16 schreef Kirb het volgende:

[..]

Ziekenhuisboks dan maar! Succes bij je check en beterschap.

Ik weet over een uur/anderhalf of de IUI doorgaat.
Vindt het dan ook meteen plaats? Succes!
pi_176407640
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik heb het nagekeken, tijdens onze eerste icsi poging heb ik gebruikt:
de pil iets meer dan 1,5 strip,
12 dagen alleen decapeptyl,
12 dagen decapeptyl + Menopur 150,
6 dagen decapeptyl + Menopur 225.
En natuurlijk de Pregnyl en Utrogestan...

Als het goed is, beginnen we 18 januari met de Menopur erbij, en ik denk dat we dan meteen met 225 beginnen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:29 schreef Arja het volgende:
Come on Eileen *O*

De laatste keer menopur heb ik meteen 225 gespoten.
De keren daarvoor minder maar weet niet precies. Het begon laag en werd opgebouwd. Ik had ook een keer een ronde dat ik moest mengen en terug in de koelkast erg irritant
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:15 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Ik startte met 150IE en dat was voor mij voldoende :)

En ik duim voor MaJo. Dat deze blasto mag uitgroeien tot iets prachtigs! *O*

En de rest ook O+ :*
Ah, ik begin dus wel met een lagere dosis dan jullie. Volgens mij heeft dat te maken met mijn PCOS. Ik verwacht bij de echo in elk geval niet dat het erg hard zal gaan met groeien.

@MaJo: ik begrijp ook niet waarom elk ziekenhuis weer andere medicatie gebruikt. Ik lees op internet dat de theorie is dat Menopur over het algemeen minder eitjes laat groeien, maar dat de eitjes die er zijn wel van betere kwaliteit zijn. Behalve dat het nu wel een gedoe is met doseren, zie ik niet direct een reden om andere medicatie te vragen.
pi_176407684
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 22:17 schreef Arja het volgende:
Bobby waarom moet je trouwens in de ochtend spuiten?
Ik werd daar vrij in gelaten, als het maar elke dag ongeveer op dezelfde tijd was.
Gelukkig maar, want ik ben een ramp in de ochtend.
Ik heb geen idee eigenlijk :o misschien is het wel verteld bij de voorlichting maar ben ik het vergeten. Ik vind 's ochtends wel handig. We zijn dan beide niet erg helder, maar je hoeft er qua planning in elk geval geen rekening mee te houden - behalve dan die wekker in het weekend. Juist mijn avonden zijn niet zo regelmatig, soms langer doorwerken, soms vroeg naar bed, soms een feestje en juist laat.. enz.
pi_176408347
Inseminatie gehad :). 10miljoen met 45% goed beweeglijk :).

MaJo mijn NOD mag wel in de OP, 24 januari.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 12:03:24 #270
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176408698
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:43 schreef Kirb het volgende:
Inseminatie gehad :). 10miljoen met 45% goed beweeglijk :).

MaJo mijn NOD mag wel in de OP, 24 januari.
Jaaaa wat goed!! *O* *O* goeie score ook! Ik zet je in de OP :s) klopt die testdatum wel trouwens? Bij IUI moet je toch juist wat extra dagen erbij optellen? Zelfs ik mag pas na 13 dagen testen met een embryo van 5 dagen oud :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176408730
Majo pupo *O*
Duimen draaien!!

Ook voor Kirb :*
pi_176408822
*ontlurkt ook even om te jompelen
Majo!! *O* en kirb dat klinkt goed! *O*
Ik duim heel hard mee voor jullie O+.

Ik hoop dat er voor de rest ook snel goede berichten komen, ik blijf ook duimen voor jullie dames :*.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_176408865
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 10:58 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ah, ik begin dus wel met een lagere dosis dan jullie. Volgens mij heeft dat te maken met mijn PCOS. Ik verwacht bij de echo in elk geval niet dat het erg hard zal gaan met groeien.

Ik heb ook pcos, dus het is nog niet zeker dat ik met 225 start. En misschien moet ik dan wel vaker een controle echo? Ik hoor het de 18e.
pi_176408996
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:43 schreef Kirb het volgende:
Inseminatie gehad :). 10miljoen met 45% goed beweeglijk :).

MaJo mijn NOD mag wel in de OP, 24 januari.
Ja fijn! M’n duimen draaien!! :)
pi_176409241
Jippie Kirb! Ik duim voor je O+
pi_176409398
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jaaaa wat goed!! *O* *O* goeie score ook! Ik zet je in de OP :s) klopt die testdatum wel trouwens? Bij IUI moet je toch juist wat extra dagen erbij optellen? Zelfs ik mag pas na 13 dagen testen met een embryo van 5 dagen oud :)
Oh wacht de 25e zie ik nu. Ik mocht na 15 dagen testen!

Thanks allemaal <3 het is een enorme opluchting dat het door kon gaan.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176409462
Oh ja, en *O* voor Kirb!
pi_176409532
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 11:43 schreef Kirb het volgende:
Inseminatie gehad :). 10miljoen met 45% goed beweeglijk :).

MaJo mijn NOD mag wel in de OP, 24 januari.
Mijn verjaardag. O+
pi_176409792
Succes met de wachtweken kirb ik duim

quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Jaaaa wat goed!! *O* *O* goeie score ook! Ik zet je in de OP :s) klopt die testdatum wel trouwens? Bij IUI moet je toch juist wat extra dagen erbij optellen? Zelfs ik mag pas na 13 dagen testen met een embryo van 5 dagen oud :)
Dat vroeg ik me laatst ook al eens af maar je mag met iui zelfs eerder testen dan met een verse tp terwijl daar al de bevruchting heeft plaatsgevonden voor de tp

De allereerste keer menopur begon ik ook met lage dosis. Ze willen eerst kijken hoe je reageert.

Ik krijg menopur omdat daar ook lh inzit, een hormoon dat ik niet van mezelf heb
pi_176409930
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 12:50 schreef Cygne het volgende:

[..]

Mijn verjaardag. O+
Dan test ik gewoon op die dag, for good luck O+.

Volgens mij komt het gewoon op hetzelfde neer als met “gewoon” proberen. 2 weken na je eisprong zou je wel een positieve test moeten hebben.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176416219
Kirb tien miljoen, wat een hoop! Positieve start dus!

Mijn check was goed, ik heb alweer perfect baarmoederslijmvlies en zelfs net een eisprong gehad. Volgende ronde weer door met IUI poging 4, hopelijk inseminatie 3!
Warempel, een drempel.
pi_176416326
*O* Kirbie!!! *O* wat mega fijn. Kunnen ze nu ook een verklaring vinden voor die sterk uiteenlopende resultaten mbt het zaad?

We zitten mooi dicht bij elkaar met de NOD's. Tijd voor een mega mooi streepjesregen :)

Rotonde wat super fijn dat je check goed was. Vol goede moed naar een nieuwe poging. Ik duim heel hard dat je nu even nog extra vruchtbaar bent.

En ik zag nog wat over het klungelen met doseringen. Ik ben zo mega blij met de goedgevulde pennen, super handig. Maar dat zal wel anders worden mocht ik ook ooit met IVF starten.

Mijn lichaam doet een beetje vreemd. Normaal heb ik een hele rustige wachtweek 1 :') why!? Deze weken zijn al lastig zat.
pi_176416906
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:28 schreef Peacefulll het volgende:
*O* Kirbie!!! *O* wat mega fijn. Kunnen ze nu ook een verklaring vinden voor die sterk uiteenlopende resultaten mbt het zaad?

We zitten mooi dicht bij elkaar met de NOD's. Tijd voor een mega mooi streepjesregen :)

Rotonde wat super fijn dat je check goed was. Vol goede moed naar een nieuwe poging. Ik duim heel hard dat je nu even nog extra vruchtbaar bent.

En ik zag nog wat over het klungelen met doseringen. Ik ben zo mega blij met de goedgevulde pennen, super handig. Maar dat zal wel anders worden mocht ik ook ooit met IVF starten.

Mijn lichaam doet een beetje vreemd. Normaal heb ik een hele rustige wachtweek 1 :') why!? Deze weken zijn al lastig zat.
Nee geen verklaring. Geen idee, het kan natuurlijk altijd wat verschillen. We komen er nooit achter denk ik :{.

Wat doet je lichaam dan?

RR wat fijn! Zelf al gebruik gemaakt van je eisprong? Anders goed dat je weer kunt starten :Y.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176417293
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:02 schreef Kirb het volgende:

[..]

Nee geen verklaring. Geen idee, het kan natuurlijk altijd wat verschillen. We komen er nooit achter denk ik :{.

Wat doet je lichaam dan?

RR wat fijn! Zelf al gebruik gemaakt van je eisprong? Anders goed dat je weer kunt starten :Y.
Ja er zit altijd wel verschil in de opbrengst, maar voor mijn gevoel is het verschil bij jullie best wel groot. Ik herinner me ook vooral jullie teleurstelling van de vorige keer nog, dat het niet door kon gaan.

Nou.. gisteren had ik serieus het idee een eisprong te hebben :').
Nu voel ik rechts iets bij mijn eierstok zitten. Daar zat ook het kleinere eitje. Ik bereid me maar weer voor op een cyste. Ik heb er serieus met het sporten last van. Weird dus. Ik merk dat ik meer gefocust ben of ik tekenen voel van een cyste dan een eventuele zwangerschap, hahaha :'). Dat hele zwanger worden en dat dat überhaupt mogelijk zou kunnen zijn is zo'n ver van m'n bed show geworden.
pi_176418207
Herkenbaar peace dat laatste. Voor ik zwanger werd van emmy na al die jaren leken zwangere vrouwen en moeders gewoon buitenaardse wezens of zo :')

Rr wat fijn dat je eindelijk weer verder kunt. Ik ben zo blij voor je!
pi_176420365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:55 schreef Arja het volgende:
Herkenbaar peace dat laatste. Voor ik zwanger werd van emmy na al die jaren leken zwangere vrouwen en moeders gewoon buitenaardse wezens of zo :')
Ja dat... Ik merk nu wel steeds meer dat ik het feit dat zwanger worden bij ons niet op een natuurlijke manier zal gaan geaccepteerd heb of zo. En daarmee wordt het ook steeds meer een abstract iets. Maar de wens blijft onverminderd groot! En ik blijf ook mijn mindere dagen hebben en tranen vloeien ook zeker nog voldoende.

Maar.. berusting dat het nu eenmaal zo loopt of zo. Ik merk dat ik het moeilijk vind om de juiste woorden te vinden. Maar misschien herkennen jullie het een beetje ;)
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 23:47:18 #287
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_176424148
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:05 schreef Arja het volgende:
Succes met de wachtweken kirb ik duim

[..]

Dat vroeg ik me laatst ook al eens af maar je mag met iui zelfs eerder testen dan met een verse tp terwijl daar al de bevruchting heeft plaatsgevonden voor de tp

De allereerste keer menopur begon ik ook met lage dosis. Ze willen eerst kijken hoe je reageert.

Ik krijg menopur omdat daar ook lh inzit, een hormoon dat ik niet van mezelf heb
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 13:11 schreef Kirb het volgende:

[..]

Dan test ik gewoon op die dag, for good luck O+.

Volgens mij komt het gewoon op hetzelfde neer als met “gewoon” proberen. 2 weken na je eisprong zou je wel een positieve test moeten hebben.
Maar als je dat doortrekt dan zou ik na 9 dagen toch al mogen testen als er een 5 dagen oude embryo wordt teruggeplaatst :?

Bij de IUI moest ik 18 dagen aanhouden, bij de verse TP geloof ik 16 dagen. Nu vind ik het UMC het ook wel erg ruim nemen ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 18:22 schreef Ronderotonde het volgende:
Kirb tien miljoen, wat een hoop! Positieve start dus!

Mijn check was goed, ik heb alweer perfect baarmoederslijmvlies en zelfs net een eisprong gehad. Volgende ronde weer door met IUI poging 4, hopelijk inseminatie 3!
Dat is goed nieuws! *O* Was je nou de vorige keer zwanger geraakt door IUI of toch spontaan? Ik zou het voor de zekerheid nog even gezellig maken sowieso :9

quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:21 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ja er zit altijd wel verschil in de opbrengst, maar voor mijn gevoel is het verschil bij jullie best wel groot. Ik herinner me ook vooral jullie teleurstelling van de vorige keer nog, dat het niet door kon gaan.

Nou.. gisteren had ik serieus het idee een eisprong te hebben :').
Nu voel ik rechts iets bij mijn eierstok zitten. Daar zat ook het kleinere eitje. Ik bereid me maar weer voor op een cyste. Ik heb er serieus met het sporten last van. Weird dus. Ik merk dat ik meer gefocust ben of ik tekenen voel van een cyste dan een eventuele zwangerschap, hahaha :'). Dat hele zwanger worden en dat dat überhaupt mogelijk zou kunnen zijn is zo'n ver van m'n bed show geworden.
Ik kan helaas meepraten over trollend lichaam, ik voel ook steeds van alles :X

Heb nu zelf wat last van mijn onderrug/zij en ben bang dat ik misschien een baarmoederinfectie te pakken heb. Die kans is er altijd omdat ze niet steriel kunnen werken bij zo'n terugplaatsing en ik vind het echt weer iets van mij om dat dan te krijgen :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_176424291
Nee majo deze ronde gaat alles voorspoedig. Come on Eileen *O*
pi_176424619
MaJo, ik duim en bid voor je! :)
pi_176424790
Maai, in t umc nemen ze het wel heel ruim inderdaad. Ik hield me niet aan die datum.

Over 2 maanden wordt Wolfje 1. Dan ga ik het ziekenhuis weer contacteren. :o
pi_176427099
Aangezien we in dit topic toch alle gene voorbij zijn :') misschien hebben jullie advies voor mij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176427309
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:16 schreef B.ertha het volgende:
Aangezien we in dit topic toch alle gene voorbij zijn :') misschien hebben jullie advies voor mij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt gewoon bij de kruidvat een middeltje halen. Tegenwoordig hoef je niet eens meer naar de dokter hiervoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176427816
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 09:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kunt gewoon bij de kruidvat een middeltje halen. Tegenwoordig hoef je niet eens meer naar de dokter hiervoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176427928
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:09 schreef B.ertha het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee het is ter behandeling van.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176427948
B., ook wel eens gehad. Symptomen uitgelegd aan de doktersassistente en die schreef me een middeltje voor die ik dezelfde dag kon ophalen. Serieus binnen 24 uur, was het over.
:)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 11 januari 2018 @ 10:40:03 #296
269689 crew  Viv
pi_176428385
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 10:15 schreef Soof-87 het volgende:
B., ook wel eens gehad. Symptomen uitgelegd aan de doktersassistente en die schreef me een middeltje voor die ik dezelfde dag kon ophalen. Serieus binnen 24 uur, was het over.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176428598
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 19:21 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ja er zit altijd wel verschil in de opbrengst, maar voor mijn gevoel is het verschil bij jullie best wel groot. Ik herinner me ook vooral jullie teleurstelling van de vorige keer nog, dat het niet door kon gaan.

Nou.. gisteren had ik serieus het idee een eisprong te hebben :').
Nu voel ik rechts iets bij mijn eierstok zitten. Daar zat ook het kleinere eitje. Ik bereid me maar weer voor op een cyste. Ik heb er serieus met het sporten last van. Weird dus. Ik merk dat ik meer gefocust ben of ik tekenen voel van een cyste dan een eventuele zwangerschap, hahaha :'). Dat hele zwanger worden en dat dat überhaupt mogelijk zou kunnen zijn is zo'n ver van m'n bed show geworden.
Oi ik hoop niet dat dat dan een cyste is. Misschien stomme vraag, maar stel je bent zwanger van deze poging, kan die cyste dan nog kwaad? Of is het alleen van invloed op een eventuele volgende poging?
En herkenbaar van de ver van je bed show.

B.ertha ik zou even bellen met de huisartsassitente voor de zekerheid. En succes met de echo vandaag! Ben benieuwd of het kwart pilletje resultaat heeft.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_176428664
Thanks allen. Ik vraag het zo wel ff bij de echo :)
pi_176430523
Geen crème nodig, we mogen alweer niet vrijen. De laagst mogelijke dosis en nu zijn het er weer 7. Zeven! Met de dubbele dosis waren er twee follikels :? Ik begrijp er echt helemaal niets meer van :'(
Ik voel me echt machteloos en heel verdrietig. Nu willen ze dat ik de volgende ronde alleen op dag 3, 5 en 7 een kwart tabletje slik. Dat is toch een plan van niks! Ik ga maar een gesprek aanvragen met de gynaecoloog :{
En ik zit te janken in de bus
pi_176431864
Jeetje B.ertha wat ontzettend klote :'( -O- Kan me voorstellen dat je totaal uit het veld geslagen bent. Een gesprek lijkt me een goed idee. Even resumé en pas op de plaats. Minder tabletten klinkt wel als een nog lagere dosering dus met mijn boerenverstand wel plausibel. Hang in there :*

MaJo nog even een dikke jompel voor jou! PUPO! *O* Wat fijn dat deze poging zo goed voelt! Ik duim voor je!!

Peace, zwem zwem maar :7 En ook voor Kirb! Herkenbaar Peace trouwens over zwangere vrouwen. Ik heb ook regelmatig gedacht: hoe doen ze dat toch? Ik zou willen dat ik wat stukjes zwangerschapsgeluk (als in: zwanger worden) aan jullie mocht uitdelen :*

Spannend weer spuiten Bobby... succes!
Dit, dat, alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')