Hoe heet de broer van Kevin Painter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op maandag 18 december 2017 21:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe heet de broer van Kevin Painter?Hoe heet de mama van Roberta Flack?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Als door een wesp gestoken lol. (lol)quote:Op maandag 18 december 2017 21:43 schreef wimderon het volgende:
Painter begint wat geagiteerd te raken.
Is ook een prima figuur om erbij te hebben johquote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Painter blijft gewoon gezellig in top-64 komende jaren. Lekker duizendje hier en daar op vloer halen
Haten op Paintergodquote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef Grifte het volgende:
Stelling: The Artist geeft niet zoveel kleur aan dit toernooi.
twitter:KimHuybrechts twitterde op maandag 18-12-2017 om 20:17:02Big bro, make me proud this evening and show the world what ur made off ! 😘 #brolove #therebel #PDCWorldDartsChampionships @OfficialPDC reageer retweet
Wat heb je tegen Jenkins?quote:Op maandag 18 december 2017 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat die wesp lekker op de bull gaat zitten jah
Huybrechts en Huybrechtsquote:Op maandag 18 december 2017 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:KimHuybrechts twitterde op maandag 18-12-2017 om 20:17:02Big bro, make me proud this evening and show the world what ur made off ! 😘 #brolove #therebel #PDCWorldDartsChampionships @OfficialPDC reageer retweet
Kim, met afstand. Ronny is vooral saai.quote:Op maandag 18 december 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Wie vinden we het minst onsympathiek, Ronny of Kim?
Ronny is een gewone hardwerkende Belg.quote:Op maandag 18 december 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Wat is er mis met Ronny? Prima kerelquote:Op maandag 18 december 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind palletsorteerders best boeiend.quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De huybrechtjes zijn niet echt boeiende figuren
Dit.quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ronny? Prima kerel
Ronny heeft nog wel eens vervelende trekjes op de WC landen, maar verder kan ik er ook prima mee leven welquote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Soort zoekt soort?quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind palletsorteerders best boeiend.
Wow.quote:
het is dan ook zn enige momentje of fame vaak in een jaar. voor de rest hobbelt ie meequote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ronny heeft nog wel eens vervelende trekjes op de WC landen, maar verder kan ik er ook prima mee leven wel
Zit ook zeker wat inquote:Op maandag 18 december 2017 21:50 schreef bechirti het volgende:
[..]
het is dan ook zn enige momentje of fame vaak in een jaar. voor de rest hobbelt ie mee
Victor Anquote:Op maandag 18 december 2017 20:35 schreef Szura het volgende: Stelling: Top 3 Aziatische sporters - Noriaki Kasai - Leander Baes - Paul Lim
Ik hou de tijd in de gatenquote:Op maandag 18 december 2017 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net wilde je nog dat Painter een setje pakte
Anquote:Op maandag 18 december 2017 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Victor An Hiroyasu Shimizu Azizulhasni Awang Liu Xiang Sun Yang Kohei Uchimura Manny Pacquiao Alexander Vinokourov
Painter was iemand die zijn ranking veiligstelde met wat goede resultaten op majors, maar daar plaatst hij zich nu amper meer voor. Niet echt een vloerspeler. Maar goed, zolang hij blijft spelen kan hij ook nog pondjes binnenharken met exho's op basis van zijn verleden.quote:Op maandag 18 december 2017 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Painter blijft gewoon gezellig in top-64 komende jaren. Lekker duizendje hier en daar op vloer halen
Victor AnGodquote:Op maandag 18 december 2017 21:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Victor An
Hiroyasu Shimizu
Azizulhasni Awang
Liu Xiang
Sun Yang
Kohei Uchimura
Manny Pacquiao
Alexander Vinokourov
Blijft ook zo.... Met Gurney op het podium zo gaat de avond naar een dieptepunt... al gooit hij 130 gemiddeld.quote:
Persoonlijk niks. Maar hij is traag en saai.quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Manabu Horii met z'n kale kletsquote:Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
An
En Shimizu verkiezen boven KH Lee is ook matig, woodu maakte dit foutje ook al
Horii is ook een BAAS eerste klas ja.quote:Op maandag 18 december 2017 21:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Manabu Horii met z'n kale klets![]()
En Haradagod
Dat wel ja, maar heb geen hekel aan hem.quote:Op maandag 18 december 2017 21:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Persoonlijk niks. Maar hij is traag en saai.
Wij hopen op de kroket.quote:Op maandag 18 december 2017 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roland zal wel als enige in de studio zitten.
quote:Op maandag 18 december 2017 21:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wij hopen op de kroket.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 december 2017 21:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wij hopen op de kroket.
[ afbeelding ]
Koos is exitquote:Op maandag 18 december 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom geen Koos Stompe of Vvdv?
Co Stompé is een lulquote:Op maandag 18 december 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mediastilte opgelegd door hun lokale cafésponsorquote:Op maandag 18 december 2017 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom?quote:Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
An
En Shimizu verkiezen boven KH Lee is ook matig, woodu maakte dit foutje ook al
Omdat KH Lee natuurlijk de opperbaas is.quote:
Whitlock is een hoopje ellende.quote:Op maandag 18 december 2017 22:06 schreef KennyPowers het volgende:
Lewis en Wizard moeten wel door hoor
Gelukkig werd dat uitgebreid behandeld in VI.quote:Op maandag 18 december 2017 22:07 schreef de_boswachter het volgende:
Maijer had al lang het bruggetje kunnen maken naar de Co en Vincent fittie. Wat een laffe hond.
quote:Op maandag 18 december 2017 22:06 schreef KennyPowers het volgende:
Lewis en Wizard moeten wel door hoor
Ik vroeg me al af of hij aangekomen wasquote:Op maandag 18 december 2017 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Gurney is ook viesvet aan het worden zeg....
Neejoh, uitstekend zoquote:Op maandag 18 december 2017 22:08 schreef Morendo het volgende:
Gooi eens een ordinair beatje onder dit nummer
Terwijl hij toch vier uur per dag in de sportschool zit.quote:Op maandag 18 december 2017 22:08 schreef de_boswachter het volgende:
Gurney is ook viesvet aan het worden zeg....
Kut liedje inderdaad.quote:
Maleboobsgalore.quote:Op maandag 18 december 2017 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of hij aangekomen was
Je verpest helemaal niksquote:Op maandag 18 december 2017 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
nou, hopelijk verpest ik het niet door een account aan te maken op deze site met de naam van de meest 'geliefde' darter van deze site.
Maak je geen zorgen, ik vind Marcel wel een mongool hoor.
GURNEYquote:Op maandag 18 december 2017 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
nou, hopelijk verpest ik het niet door een account aan te maken op deze site met de naam van de meest 'geliefde' darter van deze site.
Dat is uitgemolken door Will Griggquote:
Echte sportmanquote:Op maandag 18 december 2017 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Die kin ook van Gurney
Daar is echt een KG of 5 bij sinds de zomer wtf
quote:Op maandag 18 december 2017 22:08 schreef Morendo het volgende:
Gooi eens een ordinair beatje onder dit nummer
Welkomquote:Op maandag 18 december 2017 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog niet bekend, vorig jaar 569 gok ik.quote:
Ik associeer het gelukkig meer met darts dan met Will Griggquote:Op maandag 18 december 2017 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is uitgemolken door Will Grigg
Goenavund.quote:Op maandag 18 december 2017 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
DJ Otzi en de Hermes House Band zouden verboden moeten worden.quote:
SuperSuperChinquote:Op maandag 18 december 2017 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
Die kin ook van Gurney
Daar is echt een KG of 5 bij sinds de zomer wtf
De stijl van Shimizu was wel meer legendarisch dan die van Lee. Helemaal in die tijd.quote:Op maandag 18 december 2017 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat KH Lee natuurlijk de opperbaas is.
Die Vietnamees die goud won bij het schieten in Rio, Huang Xang Vinh vind ik ook een heerlijke gozer.
Ik associeer het met mijn jeugd.quote:Op maandag 18 december 2017 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik associeer het gelukkig meer met darts dan met Will Grigg
Geeft niet Mani.quote:Op maandag 18 december 2017 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen dachten dat ik GGMM of Gramulanion was toen ik dit account aanmaaktequote:
Ik ben nog steeds Stijnquote:Op maandag 18 december 2017 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mensen dachten dat ik GGMM of Gramulanion was toen ik dit account aanmaakte
Ik was ook wel fan maar na dat gedrag op de WGP toch afgehaaktquote:Op maandag 18 december 2017 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben overigens al een paar jaar hardcore Gurney supporter (naja, hij hoorde in mijn lijstje 'favorieten die niet in de top 8 staan') dus ben er persoonlijk wel blij mee dat hij de top 5 heeft bereikt. Ik was altijd bij gebrek aan beter voor Lewis.
Nu maar even een 9darter!!!
Ik associeer het met een kutnummer.quote:
Gramulanionquote:Op maandag 18 december 2017 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mensen dachten dat ik GGMM of Gramulanion was toen ik dit account aanmaakte
Hilarisch, overal Humberto tussen pleuren. Net als die ClapClapYourHandsquote:
quote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Om terug te komen op Marcel Maijer genotsgifjes
[ afbeelding ]
Jezus man ;')quote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ronny lijkt me echt zo’n collega die alles beter weet. Als je hem dan probeert uit te leggen dat de vorken van de heftruck voor een bepaald type pallets toch anders gesteld moeten worden en dat hij dan hele verhalen begint op te hangen over dat hij jarenlange ervaring heeft, dat hij zich niks laat vertellen door snotneuzen etc.
En waar vervolgens dan de hele lading pallets bij naar beneden sodemietert en jou dan alsnog de schuld geeft.....
Vmbo-strugglesquote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ronny lijkt me echt zo’n collega die alles beter weet. Als je hem dan probeert uit te leggen dat de vorken van de heftruck voor een bepaald type pallets toch anders gesteld moeten worden en dat hij dan hele verhalen begint op te hangen over dat hij jarenlange ervaring heeft, dat hij zich niks laat vertellen door snotneuzen etc.
En waar vervolgens dan de hele lading pallets bij naar beneden sodemietert en jou dan alsnog de schuld geeft.....
quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
BoWa sorteert zelf pallets denk ik
Werken is niets voor mij.quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom nu weer 2, vreetzak?quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik eet twee plakken cake en drink een kop thee
Alsof hij werktquote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo de tweede helft van mijn Ben&Jerry's ijs (cookie dough) eten.quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Zwaar leven op de sociale werkplaats.quote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
de een werkt tot aan z'n door en de ander...quote:
Lekker, zou Marcel zeggen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Laat ik zeggen dat ik daar ook mijn problemen mee had, maar hij zat zo in die wedstrijden dat hij te lomp werd in zijn gedrag en houding. Tegenwoordig gaat ie daar een stuk beter mee om, maar ik vind het ergens ook wel mooi dat een speler zo erg op kan gaan in een wedstrijd.quote:Op maandag 18 december 2017 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik was ook wel fan maar na dat gedrag op de WGP toch afgehaakt
Varkenquote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga zo de tweede helft van mijn Ben&Jerry's ijs (cookie dough) eten.
En een grapefruit.
Breddie Braadsleequote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Om terug te komen op Marcel Maijer genotsgifjes
[ afbeelding ]
Schakel gewoon over op Haagen Dasz, zoals echte bazen doen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga zo de tweede helft van mijn Ben&Jerry's ijs (cookie dough) eten.
En een grapefruit.
Hmm ja, als je echt gaat sarren om het sarren wordt het wel vervelend. Al is het nu wel minder erg dan het destijds was, kloptquote:Op maandag 18 december 2017 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik daar ook mijn problemen mee had, maar hij zat zo in die wedstrijden dat hij te lomp werd in zijn gedrag en houding. Tegenwoordig gaat ie daar een stuk beter mee om, maar ik vind het ergens ook wel mooi dat een speler zo erg op kan gaan in een wedstrijd.
In Shenmue heb je dat als baantje.quote:Op maandag 18 december 2017 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bestaat er een palletsorteersimulator? Net zoiets als Eurotruck Simulator?
Wel een goat-simulator.quote:Op maandag 18 december 2017 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bestaat er een palletsorteersimulator? Net zoiets als Eurotruck Simulator?
ja met banaangenot.quote:Op maandag 18 december 2017 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je het Autoweek filmpje al gezien?
Just follow the damn train CJquote:Op maandag 18 december 2017 22:17 schreef Wereldgozer het volgende:
In GTA SA heb je die missie waar je met een heftruck doosjes rond moet rijden
Daar denken de analisten anders overquote:Op maandag 18 december 2017 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou analist willen zijn, veel zinnigs kun je er toch niet over zeggen
Ik zie jou niet in als gewelddadig persoonquote:Op maandag 18 december 2017 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou analist willen zijn, veel zinnigs kun je er toch niet over zeggen
En misschien kan ik Maijer nog een pofferd op de neus geven
Lekker een beetje op tv lullen, niks mis meequote:Op maandag 18 december 2017 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
stel je voor, ronald scholten worden. dat is een eng beeld van je toekomst, als je dat moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |