Mensen dachten dat ik GGMM of Gramulanion was toen ik dit account aanmaaktequote:
Ik ben nog steeds Stijnquote:Op maandag 18 december 2017 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mensen dachten dat ik GGMM of Gramulanion was toen ik dit account aanmaakte
Ik was ook wel fan maar na dat gedrag op de WGP toch afgehaaktquote:Op maandag 18 december 2017 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben overigens al een paar jaar hardcore Gurney supporter (naja, hij hoorde in mijn lijstje 'favorieten die niet in de top 8 staan') dus ben er persoonlijk wel blij mee dat hij de top 5 heeft bereikt. Ik was altijd bij gebrek aan beter voor Lewis.
Nu maar even een 9darter!!!
Ik associeer het met een kutnummer.quote:
Gramulanionquote:Op maandag 18 december 2017 22:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mensen dachten dat ik GGMM of Gramulanion was toen ik dit account aanmaakte
Hilarisch, overal Humberto tussen pleuren. Net als die ClapClapYourHandsquote:
quote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Om terug te komen op Marcel Maijer genotsgifjes
[ afbeelding ]
Jezus man ;')quote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ronny lijkt me echt zo’n collega die alles beter weet. Als je hem dan probeert uit te leggen dat de vorken van de heftruck voor een bepaald type pallets toch anders gesteld moeten worden en dat hij dan hele verhalen begint op te hangen over dat hij jarenlange ervaring heeft, dat hij zich niks laat vertellen door snotneuzen etc.
En waar vervolgens dan de hele lading pallets bij naar beneden sodemietert en jou dan alsnog de schuld geeft.....
Vmbo-strugglesquote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ronny lijkt me echt zo’n collega die alles beter weet. Als je hem dan probeert uit te leggen dat de vorken van de heftruck voor een bepaald type pallets toch anders gesteld moeten worden en dat hij dan hele verhalen begint op te hangen over dat hij jarenlange ervaring heeft, dat hij zich niks laat vertellen door snotneuzen etc.
En waar vervolgens dan de hele lading pallets bij naar beneden sodemietert en jou dan alsnog de schuld geeft.....
quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
BoWa sorteert zelf pallets denk ik
Werken is niets voor mij.quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom nu weer 2, vreetzak?quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik eet twee plakken cake en drink een kop thee
Alsof hij werktquote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo de tweede helft van mijn Ben&Jerry's ijs (cookie dough) eten.quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Zwaar leven op de sociale werkplaats.quote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef de_boswachter het volgende:
de een werkt tot aan z'n door en de ander...quote:
Lekker, zou Marcel zeggen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Laat ik zeggen dat ik daar ook mijn problemen mee had, maar hij zat zo in die wedstrijden dat hij te lomp werd in zijn gedrag en houding. Tegenwoordig gaat ie daar een stuk beter mee om, maar ik vind het ergens ook wel mooi dat een speler zo erg op kan gaan in een wedstrijd.quote:Op maandag 18 december 2017 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik was ook wel fan maar na dat gedrag op de WGP toch afgehaakt
Varkenquote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga zo de tweede helft van mijn Ben&Jerry's ijs (cookie dough) eten.
En een grapefruit.
Breddie Braadsleequote:Op maandag 18 december 2017 22:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Om terug te komen op Marcel Maijer genotsgifjes
[ afbeelding ]
Schakel gewoon over op Haagen Dasz, zoals echte bazen doen.quote:Op maandag 18 december 2017 22:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga zo de tweede helft van mijn Ben&Jerry's ijs (cookie dough) eten.
En een grapefruit.
Hmm ja, als je echt gaat sarren om het sarren wordt het wel vervelend. Al is het nu wel minder erg dan het destijds was, kloptquote:Op maandag 18 december 2017 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik daar ook mijn problemen mee had, maar hij zat zo in die wedstrijden dat hij te lomp werd in zijn gedrag en houding. Tegenwoordig gaat ie daar een stuk beter mee om, maar ik vind het ergens ook wel mooi dat een speler zo erg op kan gaan in een wedstrijd.
In Shenmue heb je dat als baantje.quote:Op maandag 18 december 2017 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bestaat er een palletsorteersimulator? Net zoiets als Eurotruck Simulator?
Wel een goat-simulator.quote:Op maandag 18 december 2017 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bestaat er een palletsorteersimulator? Net zoiets als Eurotruck Simulator?
ja met banaangenot.quote:Op maandag 18 december 2017 22:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb je het Autoweek filmpje al gezien?
Just follow the damn train CJquote:Op maandag 18 december 2017 22:17 schreef Wereldgozer het volgende:
In GTA SA heb je die missie waar je met een heftruck doosjes rond moet rijden
Daar denken de analisten anders overquote:Op maandag 18 december 2017 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou analist willen zijn, veel zinnigs kun je er toch niet over zeggen
Ik zie jou niet in als gewelddadig persoonquote:Op maandag 18 december 2017 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou analist willen zijn, veel zinnigs kun je er toch niet over zeggen
En misschien kan ik Maijer nog een pofferd op de neus geven
Lekker een beetje op tv lullen, niks mis meequote:Op maandag 18 december 2017 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
stel je voor, ronald scholten worden. dat is een eng beeld van je toekomst, als je dat moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |