Kim, met afstand. Ronny is vooral saai.quote:Op maandag 18 december 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Wie vinden we het minst onsympathiek, Ronny of Kim?
Ronny is een gewone hardwerkende Belg.quote:Op maandag 18 december 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Wat is er mis met Ronny? Prima kerelquote:Op maandag 18 december 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind palletsorteerders best boeiend.quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De huybrechtjes zijn niet echt boeiende figuren
Dit.quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ronny? Prima kerel
Ronny heeft nog wel eens vervelende trekjes op de WC landen, maar verder kan ik er ook prima mee leven welquote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er mis met Ronny? Prima kerel
Soort zoekt soort?quote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind palletsorteerders best boeiend.
Wow.quote:
het is dan ook zn enige momentje of fame vaak in een jaar. voor de rest hobbelt ie meequote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ronny heeft nog wel eens vervelende trekjes op de WC landen, maar verder kan ik er ook prima mee leven wel
Zit ook zeker wat inquote:Op maandag 18 december 2017 21:50 schreef bechirti het volgende:
[..]
het is dan ook zn enige momentje of fame vaak in een jaar. voor de rest hobbelt ie mee
Victor Anquote:Op maandag 18 december 2017 20:35 schreef Szura het volgende: Stelling: Top 3 Aziatische sporters - Noriaki Kasai - Leander Baes - Paul Lim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |