wacht nu eerst eens af en oordeel over 3 dagen.quote:Op maandag 18 december 2017 21:32 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
We mogen best kritisch zijn toch?
Kritische opmerkingen mogen best, maar alleen maar negatief doen kan beter in dat andere topic.quote:Op maandag 18 december 2017 21:32 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
We mogen best kritisch zijn toch?
Nee, GLITTERSquote:
Meh, ik snap wel dat je liever alleen positieve commentaren ziet maar verandering gaat altijd samen met (lichte) teleurstelling. Gaat vanzelf weer weg.quote:Op maandag 18 december 2017 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wacht nu eerst eens af en oordeel over 3 dagen.
Interactie met het publiek
Er is ook wel een verschil tussen kritiek over SR als geheel, en kritiek op bijvoorbeeld het huis of de aankleding.quote:Op maandag 18 december 2017 21:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kritische opmerkingen mogen best, maar alleen maar negatief doen kan beter in dat andere topic.
Ja, maar het werd wel een erg negatieve spiraal inmiddels. Een keer kritiek prima, maar het was niet echt meer leuk. Hoorde ik ook al van anderen.quote:Op maandag 18 december 2017 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Meh, ik snap wel dat je liever alleen positieve commentaren ziet maar verandering gaat altijd samen met (lichte) teleurstelling. Gaat vanzelf weer weg.
Oh, al voordat het begonnen was?quote:Op maandag 18 december 2017 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar het werd wel een erg negatieve spiraal inmiddels. Een keer kritiek prima, maar het was niet echt meer leuk. Hoorde ik ook al van anderen.
Nee ook hetzelfdequote:Op maandag 18 december 2017 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Draait de radio andere stuff dan Lucas en Steve?
Welke aanbieder heb je?quote:Op maandag 18 december 2017 21:48 schreef houdjemond het volgende:
Meer mensen die geen tv-uitzending meer hebben? Alle andere kanalen doen het hier wel
Beetje jammer alleen dat al het publiek bij het huis weggetrokken wordt.quote:Op maandag 18 december 2017 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucas en Steve vind ik niks aan maar goed het bouwt wel een feestsfeer. Dus da's toch lekker.
Geen eventkanaal of 101tv?quote:
Frank is best oke maar is wel echt totaal gedumpt.quote:Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef InFrA-WiZ het volgende:
vind het ergens wel zielig voor Frank datie nu qua uitzendtijdstip EN SR beetje aan de kant geschoven is.
ik heb verder niks met die hele hoi-tjes maar met SR vond ik m wel cool.
Frankquote:Op maandag 18 december 2017 21:51 schreef InFrA-WiZ het volgende:
vind het ergens wel zielig voor Frank datie nu qua uitzendtijdstip EN SR beetje aan de kant geschoven is.
ik heb verder niks met die hele hoi-tjes maar met SR vond ik m wel cool.
Tsja Apeldoorn op een maandagavond en geen vakantie he.quote:Op maandag 18 december 2017 21:50 schreef J_Mormont het volgende:
Inhoudelijk mag best kritiek op SR gegeven worden toch?
Ik ben voor het evenement, maar vind de uitvoering dit jaar wel erg vreemd.
[..]
Beetje jammer alleen dat al het publiek bij het huis weggetrokken wordt.
Publiek dat 1,5 uur na opening nog bij het huis staat is schrikbarend laag i.m.o.
Ja hij deed het net prima maar ging op zwart, toen zender niet beschikbaar en nu weer op zwartquote:
Hoe zat dat de andere jaren qua vakantie?quote:Op maandag 18 december 2017 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Apeldoorn op een maandagavond en geen vakantie he.
het publiek is er wel, maar staat bij het podium en niet bij het huis... Snap het idee er achter wel, maar of het nu helemaal geslaagd is...quote:Op maandag 18 december 2017 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja Apeldoorn op een maandagavond en geen vakantie he.
Hier bij Ziggo doet ie het wel gewoon.quote:Op maandag 18 december 2017 21:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja hij deed het net prima maar ging op zwart, toen zender niet beschikbaar en nu weer op zwart
Als t geld oplevert voor het goede doel is het geslaagd, als je het mij vraagt. En het ziet er niet helemaal verlaten uit voor het huis.quote:Op maandag 18 december 2017 21:53 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
het publiek is er wel, maar staat bij het podium en niet bij het huis... Snap het idee er achter wel, maar of het nu helemaal geslaagd is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |