Ik eet jou elke dagquote:Op maandag 18 december 2017 19:31 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ga maar huilen dat je topickaap niet is gelukt.
Eens.quote:Op maandag 18 december 2017 19:31 schreef YazooW het volgende:
Dit topic is een beetje het Amsterdam van Fok. Allemaal mensen die zich beter voelen dan de rest.
Volkorenbrood heet je.quote:
Veel plezier ouwe reus, zie je nog wel. Mooie overwinning van juve op bologna trouwens.quote:Op maandag 18 december 2017 19:31 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie jullie later weer. Deze jongen gaat weer terug naar het dartsen
Omdat men kritiek heeft op Baudet?quote:Op maandag 18 december 2017 19:31 schreef YazooW het volgende:
Dit topic is een beetje het Amsterdam van Fok. Allemaal mensen die zich beter voelen dan de rest.
ik bedoelde niet dat ik je in het echt ga opeten, straks heb ik een ban te pakken als je er niet meer bent. Ik ga nu vertrekken, want die post kan ook als een bedreiging gezien worden i.v.m. kannibalisme. Ik wens jullie allemaal een fijne voortzetting van deze maandagavond.quote:
Nou jij ook he.quote:Op maandag 18 december 2017 19:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik bedoelde niet dat ik je in het echt ga opeten, straks heb ik een ban te pakken als je er niet meer bent. Ik ga nu vertrekken, want die post kan ook als een bedreiging gezien worden i.v.m. kannibalisme. Ik wens jullie allemaal een fijne voortzetting van deze maandagavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |