quote:Op maandag 18 december 2017 04:58 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Genen niet. Maar ik gok erop dat het voor werkende vrouwen praktischer is om kort haar te hebben. Enerzijds vanuit het oogpunt van onderhoudstijd (nòg vroeger opstaan om met fatsoenlijk haar op je werk te komen), anderzijds omdat het in veel beroepen als onhygiënisch of gevaarlijk wordt gezien. Ik ken sowieso al twee mannen (type hardrocker) die vanwege hun beroep hun lange haar moesten snoeien. Dat zal bij vrouwen niet anders zijn.
In culturen waar de vrouw niet werkt zal lang haar daarom vaker voorkomen.
Ook onzin, ligt er maar net aan wat voor kapsel ze heeft.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:25 schreef BilmemKi het volgende:
Een vrouw met kort haar is gewoon niet vrouwelijk.
Ik vind het mannelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Ook onzin, ligt er maar net aan wat voor kapsel ze heeft.
Je hebt ook hele mooie korte kapsels die totaal niet mannelijk zijn.
En een man met lang haar?quote:Op dinsdag 19 december 2017 20:25 schreef BilmemKi het volgende:
Een vrouw met kort haar is gewoon niet vrouwelijk.
Oh dat gezeur weer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:03 schreef Achterhoker het volgende:
Ik vind lang haar ook veel mooier bij een vrouw. Wanneer mijn (mocht het ooit nog eens zover komen) vriendin/vrouw een kortpittig kapsel zou nemen dan is het ook gelijk uit.
IK vind het mannelijk. Ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kort kapsel kan heel vrouwelijk zijn, ligt er aan hoe je het vormgeeft.
Daar is iedereen, die op vrouwen valt, het ook mee eens.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:06 schreef BilmemKi het volgende:
[..]
IK vind het mannelijk. Ziet er niet uit.
quote:Op zondag 17 december 2017 23:34 schreef CoolGuy het volgende:
De meeste mannen houden van lang(er) haar vermoed ik. Voor mij geldt dat in ieder geval wel. Waarom? Het is geiler.
Dat is je goed recht. Maar zo'n kortpittig kapsel is niet om aan te gluren. Als ik later een dikke bierpens krijg zou ik het ook wel snappen mocht een vrouw me verlaten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat gezeur weer.
Als ik een vriend had die zegt: als je je haar afknipt maak ik het uit dan zou IK het meteen uitmaken. Want dan ben je gewoon een eikel.
OVerigens is lang haar alleen mooi als het verzorgd is en niet met van die dode pieken wat je heel vaak ziet bij heel lang haar. Kun je het beter net over je schouder houden.
Als je in een seksloze blob verandert, omdat je de buit toch al binnen hebt, ben je anders ook een trut (of een lul, want het geldt net zo goed voor mannen).quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat gezeur weer.
Als ik een vriend had die zegt: als je je haar afknipt maak ik het uit dan zou IK het meteen uitmaken. Want dan ben je gewoon een eikel.
OVerigens is lang haar alleen mooi als het verzorgd is en niet met van die dode pieken wat je heel vaak ziet bij heel lang haar. Kun je het beter net over je schouder houden.
Geen kortpittig, maar in die OP wel 4 die volgens sommige mannen hier (minstens over de schouder) als kort worden omschreven.quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:40 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Daar is iedereen, die op vrouwen valt, het ook mee eens.
Hoeveel kortpittige kenau's zie je in dit topic voorbij komen?
B&H / Sexy chicks topic
Dat is wat anders, het gaat om iets aan jezelf willen veranderen en daarna gaat je partner je ermee 'chanteren'. Stel jij hebt een baard en je vriendin zegt: als je die baard afscheert ga ik bij je weg want dan ben je net een babyface. Hoe zou jij dat vinden?quote:Op dinsdag 19 december 2017 22:51 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Dat is je goed recht. Maar zo'n kortpittig kapsel is niet om aan te gluren. Als ik later een dikke bierpens krijg zou ik het ook wel snappen mocht een vrouw me verlaten.
Leg eens uit dan...quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:20 schreef DoubleDip het volgende:
Mensen die het verschil tussen kort en kortpittig niet snappen.
Dat kan ik niet zeggen. Denk namelijk eerder dat een baard laten staan een reden is voor d'r om weg te gaan. En heel begrijpelijk hoor.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wat anders, het gaat om iets aan jezelf willen veranderen en daarna gaat je partner je ermee 'chanteren'. Stel jij hebt een baard en je vriendin zegt: als je die baard afscheert ga ik bij je weg want dan ben je net een babyface. Hoe zou jij dat vinden?
Beetje praten tegen een muur ik weet hetIk ken deze discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |