Ik doe het ook niet elke dag. Vaak vlecht ik mijn haar in, of draag ik het vast.quote:Op maandag 18 december 2017 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om zo lang met mijn haar bezig te zijn.
Maar zou het zo zonde vinden.
Genen!quote:Op maandag 18 december 2017 00:23 schreef Jolie1930 het volgende:
Ik zie weinig Nederlandse vrouwen met lang dik haar in tegenstelling tot onze medelanders uit Noord-Afrika en Turkije die wel vaak lang en veel haar hebben. Ook lijken ze in Zuid amerikaanse landen ook langer haar te hebben.
Zit dat in de genen? Is het cultuurgebonden?
Doe dat dan gewoon. Geneuzel allemaal.quote:Op maandag 18 december 2017 00:24 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Idd, centimer of 20 eraf zou zo 15 min tijd schelen.
De eerste foto heeft het meisje dun sluik haar inderdaad. Dan moet ze het beperken tot half lang.quote:Op maandag 18 december 2017 01:10 schreef mootie het volgende:
Er is geen perfecte lengte, muts.
Die eerste heeft geen mooi haar, meteen de schaar er in. De andere foto’s schreeuwen gewoon extensions.
Dat lijkt me ook de bedoeling.quote:Op maandag 18 december 2017 01:21 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
De eerste foto heeft het meisje dun sluik haar inderdaad. Dan moet ze het beperken tot half lang.
Ik zie geen extensions bij die andere zitten?
die tweede zou ik insta trouwenquote:Op maandag 18 december 2017 00:50 schreef Jolie1930 het volgende:
Even een aantal foto’s opgezocht.
Mannen, is dit de perfecte lengte?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En praat ook niet zo laag als haar. Echt een kenau dat mens. Ze had liever een vent willen zijn denk ik.quote:Op zondag 17 december 2017 23:08 schreef PandaDrop het volgende:
Maar meet jezelf geen kapsel aan van a la Annechien van NOS.
ze zoekt nog een sponsor voor mooie extensions denk ik, dit ziet niet uit.quote:
Genen niet. Maar ik gok erop dat het voor werkende vrouwen praktischer is om kort haar te hebben. Enerzijds vanuit het oogpunt van onderhoudstijd (nòg vroeger opstaan om met fatsoenlijk haar op je werk te komen), anderzijds omdat het in veel beroepen als onhygiënisch of gevaarlijk wordt gezien. Ik ken sowieso al twee mannen (type hardrocker) die vanwege hun beroep hun lange haar moesten snoeien. Dat zal bij vrouwen niet anders zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 00:23 schreef Jolie1930 het volgende:
Ik zie weinig Nederlandse vrouwen met lang dik haar in tegenstelling tot onze medelanders uit Noord-Afrika en Turkije die wel vaak lang en veel haar hebben. Ook lijken ze in Zuid amerikaanse landen ook langer haar te hebben.
Zit dat in de genen? Is het cultuurgebonden?
Nummer 2 lijkt mij extensions te hebben, maar dat ziet er wel beter uit dan de andere kapsels.quote:Op maandag 18 december 2017 00:50 schreef Jolie1930 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er erg mooi uit inderdaad. Wel extensions en fris gekruldquote:
Mannenadvies vind je belangrijker dan vrouwenadvies?quote:Op maandag 18 december 2017 00:50 schreef Jolie1930 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |