Een ceta overeenkomst waarschijnlijk?quote:Op maandag 18 december 2017 09:56 schreef SeLang het volgende:
Ik ben benieuwd wat die Canadees terug heeft gekregen voor die steekpenningen. Een nier?
Ik heb het al gezien.quote:Op maandag 18 december 2017 10:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Een ceta overeenkomst waarschijnlijk?
Einde verhaal voor pechtold dit. Met mijn moraal.
Ach. Het tellertje "geenstijl, dus fake news" loopt al.quote:Op maandag 18 december 2017 11:00 schreef skysherrif het volgende:
Zo zie je maar weer dat de waarheid altijd boven water komt.
Dank geenstijl voor dit grondig en betrouwbaar onderzoek en was het niet voor hen, was pechtold er nog mee weggekomen ook.
Hoeveel invloed had Pechtold eigenlijk op de CETA-overeenkomst? De EU-lidstaten stemden al in oktober 2016 in, en daar hadden ze Pechtold niet voor nodig, aangezien PvdA en VVD samen in de regering zaten en voor waren.quote:Op maandag 18 december 2017 10:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Einde verhaal voor pechtold dit. Met zijn moraal.
Een brood.quote:Op maandag 18 december 2017 09:56 schreef SeLang het volgende:
Ik ben benieuwd wat die Canadees terug heeft gekregen voor die steekpenningen. Een nier?
Geenstijl is een van de weinige nog autonome kranten waar gedegen onderzoeksjournalistiek wordt bedreven, dit moet je koesteren.quote:Op maandag 18 december 2017 11:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ach. Het tellertje "geenstijl, dus fake news" loopt al.
HURDUR MAAR GEENSTIJL!!!!quote:Op maandag 18 december 2017 11:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geenstijl is een van de weinige nog autonome kranten waar gedegen onderzoeksjournalistiek wordt bedreven, dit moet je koesteren.
Hoop dat Geert en Thierry binnenkort kamervragen stellen.
Wat de achterliggende reden is maakt op zich niet uit. Het is en het blijft een grote onvermelde schenking waarvan je 100% zeker weet dat je die moet vermelden.quote:Op maandag 18 december 2017 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoeveel invloed had Pechtold eigenlijk op de CETA-overeenkomst? De EU-lidstaten stemden al in oktober 2016 in, en daar hadden ze Pechtold niet voor nodig, aangezien PvdA en VVD samen in de regering zaten en voor waren.
In januari 2017 kreeg Pechtold vervolgens het gebruiksrecht voor het appartement.
Op 15 februari 2017 is het Europees Parlement akkoord gegaan met CETA. Momenteel moeten de landen zelf het verdrag nog goedkeuren om het helemaal in te laten gaan, maar per 21 september is er al wel een deel in werking getreden.
D'66 kan nu uiteraard wel invloed uitoefenen, maar de kans dat Pechtold voor de verkiezingen een appartementje kreeg in de hoop dat hij in de regering kwam zodat hij vervolgens in kon stemmen met een verdrag dat eigenlijk al praktisch akkoord was lijkt mij nog wat vergezocht.
Wel vreemd dat hij dit niet vermeld, uiteraard. Hopelijk vandaag opheldering.
Dat klopt, maar aangezien je net nog stelde dat hij er mogelijk een ceta-verdragje voor als tegenprestatie heeft geleverd vroeg ik me af hoeveel invloed hij daar nu daadwerkelijk op heeft gehad.quote:Op maandag 18 december 2017 11:27 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat de achterliggende reden is maakt op zich niet uit. Het is en het blijft een grote onvermelde schenking waarvan je 100% zeker weet dat je die moet vermelden.
Zo'n woning zal niet zonder tegenprestatie weggegeven wordenquote:Op maandag 18 december 2017 11:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat klopt, maar aangezien je net nog stelde dat hij er mogelijk een ceta-verdragje voor als tegenprestatie heeft geleverd vroeg ik me af hoeveel invloed hij daar nu daadwerkelijk op heeft gehad.
GeenStijl is een krant? Met journalisten?quote:Op maandag 18 december 2017 11:05 schreef skysherrif het volgende:
Geenstijl is een van de weinige nog autonome kranten waar gedegen onderzoeksjournalistiek wordt bedreven, dit moet je koesteren.
Ongetwijfeld, maar zoals gezegd weet ik niet of het iets met CETA te maken heeft.quote:Op maandag 18 december 2017 12:40 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zo'n woning zal niet zonder tegenprestatie weggegeven worden
Sowieso niet CETA. Dat zou elke logica ontberen. Dat is immers een beetje als Kees van der Staaij (SGP) via omkoping bewegen tot een anti-abortus-standpunt.quote:Op maandag 18 december 2017 10:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Einde verhaal voor pechtold dit. Met zijn moraal.
Je weet toch niet wat die anderen van de EU gekregen hebben? Dit is misschien pas de eerste die door de mand valt.quote:Op maandag 18 december 2017 11:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoeveel invloed had Pechtold eigenlijk op de CETA-overeenkomst? De EU-lidstaten stemden al in oktober 2016 in, en daar hadden ze Pechtold niet voor nodig, aangezien PvdA en VVD samen in de regering zaten en voor waren.
In januari 2017 kreeg Pechtold vervolgens het gebruiksrecht voor het appartement.
Op 15 februari 2017 is het Europees Parlement akkoord gegaan met CETA. Momenteel moeten de landen zelf het verdrag nog goedkeuren om het helemaal in te laten gaan, maar per 21 september is er al wel een deel in werking getreden.
D'66 kan nu uiteraard wel invloed uitoefenen, maar de kans dat Pechtold voor de verkiezingen een appartementje kreeg in de hoop dat hij in de regering kwam zodat hij vervolgens in kon stemmen met een verdrag dat eigenlijk al praktisch akkoord was lijkt mij nog wat vergezocht.
Wel vreemd dat hij dit niet vermeld, uiteraard. Hopelijk vandaag opheldering.
Ik had het niet beter kunnen samenvatten.quote:Op maandag 18 december 2017 13:21 schreef Oostwoud het volgende:
Pechtold zal om er te wonen vast niet zoveel nut gezien hebben in zo'n appartementje. Om ongestoord en onopvallend wat dubieuze zaken te bespreken of te regelen is zo'n appartementje wel heel interessant.
Uitleg is noodzakelijk. Net als over dat snoepreisje richting Oekraïne waarvan Pechtold het bonnetje nooit heeft terug kunnen vinden en waar de 'kwaliteitsmedia' hem ook al vrijuit lieten gaan.
Ik hoop op de val van Pechtold. D66 is inmiddels om die man heen gebouwd, dus dat stort dan lekker in. Weg met die partij die toch nergens meer voor staat.
Enige reden om daar naar boven te gaan is als je jezelf naar beneden wil gooienquote:Op zondag 17 december 2017 18:44 schreef jatochneetoch het volgende:
Gratis hier mogen logeren, nou wat een donatie.
[ afbeelding ]
Hij krijgt dit ook al niet van de EU, dus tja.quote:Op maandag 18 december 2017 13:23 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat die anderen van de EU gekregen hebben? Dit is misschien pas de eerste die door de mand valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |