abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2017 @ 10:46:10 #76
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175805634
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 07:54 schreef raptorix het volgende:
En de media blijven stil....
Is 925.nl mainstream genoeg?

Verzweeg Pechtold een gift van 135.000 euro? Driewerf ja!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175805706
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:56 schreef SeLang het volgende:
Ik ben benieuwd wat die Canadees terug heeft gekregen voor die steekpenningen. Een nier?
Een ceta overeenkomst waarschijnlijk?

Einde verhaal voor pechtold dit. Met zijn moraal.
  maandag 18 december 2017 @ 10:51:12 #78
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175805744
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 10:49 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Einde verhaal voor pechtold dit. Met mijn moraal.
Ik heb het al gezien.
Hoeveel jaar gevangenisstraf staat hier op?

Edit: ow wacht, D66-rechters natuurlijk |:( :D :'(
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_175805968
Zo zie je maar weer dat de waarheid altijd boven water komt.

Dank geenstijl voor dit grondig en betrouwbaar onderzoek en was het niet voor hen, was pechtold er nog mee weggekomen ook.
pi_175806020
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 11:00 schreef skysherrif het volgende:
Zo zie je maar weer dat de waarheid altijd boven water komt.

Dank geenstijl voor dit grondig en betrouwbaar onderzoek en was het niet voor hen, was pechtold er nog mee weggekomen ook.
Ach. Het tellertje "geenstijl, dus fake news" loopt al.
pi_175806024
quote:

[..]

Hoeveel invloed had Pechtold eigenlijk op de CETA-overeenkomst? De EU-lidstaten stemden al in oktober 2016 in, en daar hadden ze Pechtold niet voor nodig, aangezien PvdA en VVD samen in de regering zaten en voor waren.

In januari 2017 kreeg Pechtold vervolgens het gebruiksrecht voor het appartement.

Op 15 februari 2017 is het Europees Parlement akkoord gegaan met CETA. Momenteel moeten de landen zelf het verdrag nog goedkeuren om het helemaal in te laten gaan, maar per 21 september is er al wel een deel in werking getreden.

D'66 kan nu uiteraard wel invloed uitoefenen, maar de kans dat Pechtold voor de verkiezingen een appartementje kreeg in de hoop dat hij in de regering kwam zodat hij vervolgens in kon stemmen met een verdrag dat eigenlijk al praktisch akkoord was lijkt mij nog wat vergezocht.

Wel vreemd dat hij dit niet vermeld, uiteraard. Hopelijk vandaag opheldering.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175806034
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 09:56 schreef SeLang het volgende:
Ik ben benieuwd wat die Canadees terug heeft gekregen voor die steekpenningen. Een nier?
Een brood.
pi_175806059
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 11:03 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Ach. Het tellertje "geenstijl, dus fake news" loopt al.
Geenstijl is een van de weinige nog autonome kranten waar gedegen onderzoeksjournalistiek wordt bedreven, dit moet je koesteren.

Hoop dat Geert en Thierry binnenkort kamervragen stellen.
pi_175806479
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 11:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Geenstijl is een van de weinige nog autonome kranten waar gedegen onderzoeksjournalistiek wordt bedreven, dit moet je koesteren.

Hoop dat Geert en Thierry binnenkort kamervragen stellen.
HURDUR MAAR GEENSTIJL!!!! :(
pi_175806534
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 11:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoeveel invloed had Pechtold eigenlijk op de CETA-overeenkomst? De EU-lidstaten stemden al in oktober 2016 in, en daar hadden ze Pechtold niet voor nodig, aangezien PvdA en VVD samen in de regering zaten en voor waren.

In januari 2017 kreeg Pechtold vervolgens het gebruiksrecht voor het appartement.

Op 15 februari 2017 is het Europees Parlement akkoord gegaan met CETA. Momenteel moeten de landen zelf het verdrag nog goedkeuren om het helemaal in te laten gaan, maar per 21 september is er al wel een deel in werking getreden.

D'66 kan nu uiteraard wel invloed uitoefenen, maar de kans dat Pechtold voor de verkiezingen een appartementje kreeg in de hoop dat hij in de regering kwam zodat hij vervolgens in kon stemmen met een verdrag dat eigenlijk al praktisch akkoord was lijkt mij nog wat vergezocht.

Wat de achterliggende reden is maakt op zich niet uit. Het is en het blijft een grote onvermelde schenking waarvan je 100% zeker weet dat je die moet vermelden.
pi_175807062
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 11:27 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Wat de achterliggende reden is maakt op zich niet uit. Het is en het blijft een grote onvermelde schenking waarvan je 100% zeker weet dat je die moet vermelden.
Dat klopt, maar aangezien je net nog stelde dat hij er mogelijk een ceta-verdragje voor als tegenprestatie heeft geleverd vroeg ik me af hoeveel invloed hij daar nu daadwerkelijk op heeft gehad.
pi_175808117
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 11:47 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat klopt, maar aangezien je net nog stelde dat hij er mogelijk een ceta-verdragje voor als tegenprestatie heeft geleverd vroeg ik me af hoeveel invloed hij daar nu daadwerkelijk op heeft gehad.
Zo'n woning zal niet zonder tegenprestatie weggegeven worden
  maandag 18 december 2017 @ 12:42:45 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175808153
quote:
7s.gif Op maandag 18 december 2017 11:05 schreef skysherrif het volgende:

GeenStijl is een krant? Met journalisten?

Hardop gelachen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175808175
quote:
10s.gif Op maandag 18 december 2017 12:40 schreef TwisterNederland het volgende:

[..]

Zo'n woning zal niet zonder tegenprestatie weggegeven worden
Ongetwijfeld, maar zoals gezegd weet ik niet of het iets met CETA te maken heeft.
  maandag 18 december 2017 @ 12:51:01 #90
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175808288
Ik heb hier niet zo'n moeite mee, maar dan moet Pechtold ook niet gaan zaniken over Geert en zijn snoepreisjes naar Praag.
pi_175808751
CETA is geen logische link. D66 is altijd en overal al voor elk vrijhandelsverdrag geweest, al zou Pechtold een appartement weg moeten geven. Als je politici om gaat kopen, richt je je natuurlijk juist op politici die in potentie tegen stemmen en daar is hier geen sprake van.

Ben nu wel ontzettend nieuwsgierig hoe de vork wel in de steel zit. Hopelijk komt er snel duidelijkheid. Kan wel eens exit Pechtold zijn als het waar is. Zijn we eindelijk van de man verlost. Maar voordat ik daar over kan oordelen wacht ik nog even het moment af dat er wederhoor is gepleegd.
pi_175808791
quote:

[..]

Sowieso niet CETA. Dat zou elke logica ontberen. Dat is immers een beetje als Kees van der Staaij (SGP) via omkoping bewegen tot een anti-abortus-standpunt.
pi_175808792
Pechtold zal om er te wonen vast niet zoveel nut gezien hebben in zo'n appartementje. Om ongestoord en onopvallend wat dubieuze zaken te bespreken of te regelen is zo'n appartementje wel heel interessant.

Uitleg is noodzakelijk. Net als over dat snoepreisje richting Oekraïne waarvan Pechtold het bonnetje nooit heeft terug kunnen vinden en waar de 'kwaliteitsmedia' hem ook al vrijuit lieten gaan.

Ik hoop op de val van Pechtold. D66 is inmiddels om die man heen gebouwd, dus dat stort dan lekker in. Weg met die partij die toch nergens meer voor staat.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_175808822
quote:
2s.gif Op maandag 18 december 2017 11:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je weet toch niet wat die anderen van de EU gekregen hebben? Dit is misschien pas de eerste die door de mand valt.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_175808833
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 13:21 schreef Oostwoud het volgende:
Pechtold zal om er te wonen vast niet zoveel nut gezien hebben in zo'n appartementje. Om ongestoord en onopvallend wat dubieuze zaken te bespreken of te regelen is zo'n appartementje wel heel interessant.

Uitleg is noodzakelijk. Net als over dat snoepreisje richting Oekraïne waarvan Pechtold het bonnetje nooit heeft terug kunnen vinden en waar de 'kwaliteitsmedia' hem ook al vrijuit lieten gaan.

Ik hoop op de val van Pechtold. D66 is inmiddels om die man heen gebouwd, dus dat stort dan lekker in. Weg met die partij die toch nergens meer voor staat.
Ik had het niet beter kunnen samenvatten.
  maandag 18 december 2017 @ 13:29:16 #96
164607 sc00p
D66-rechter
pi_175808961
Zal het Funda-verhaal niet eerder andersom zijn? Dus dat de documenten omtrent het pand, tijdens het verkoopproces gelekt zijn.

Ben wel benieuwd waarom hij dat pand heeft.
Ik ook, bedankt!
  maandag 18 december 2017 @ 13:31:14 #97
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175809011
Het kan ook gewoon zijn in ruil voor sex
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 18 december 2017 @ 13:31:38 #98
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175809023
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 18:44 schreef jatochneetoch het volgende:
Gratis hier mogen logeren, nou wat een donatie.
[ afbeelding ]
Enige reden om daar naar boven te gaan is als je jezelf naar beneden wil gooien :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175809045
Wat is geenstijl toch weer een irritante nieuwsbron. Niet fatsoenlijk doorheen te komen, zonder de inhoud van mijn maag weer naar boven te krijgen.

Wel een terecht punt dat ze hier aansnijden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat Nederlandse volksvertegenwoordigers cadeautjes van buitenlandse ambassadeurs "vergeten" te melden.
pi_175809080
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 13:23 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Je weet toch niet wat die anderen van de EU gekregen hebben? Dit is misschien pas de eerste die door de mand valt.
Hij krijgt dit ook al niet van de EU, dus tja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')