Ik heb net patat uit de oven op met knakworstenquote:Op zondag 17 december 2017 20:09 schreef Szura het volgende:
Bitterballen uit de oven of airfryer!!!!!!
Niet iedereen heeft zin een stinkende frituurpan in de kamer te zetten.quote:Op zondag 17 december 2017 20:09 schreef Szura het volgende:
Bitterballen uit de oven of airfryer!!!!!!
Wtfquote:Op zondag 17 december 2017 20:09 schreef Zipportal het volgende:
HaagseGod.![]()
https://www.thuisserver.n(...)cabaei&tab=tab_table
ONZ en zo.quote:Op zondag 17 december 2017 20:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Wtf
En gewoon vrijwel dagelijks he. Waar post hij? De hele dag Utopia of wat.
Teringquote:Op zondag 17 december 2017 20:09 schreef Zipportal het volgende:
HaagseGod.![]()
RTL 7 is toch geen grote zender met die politieachtervolgingen van net na de oorlog en oude meuk films die al een miljoenmiljard keer zijn herhaald.quote:Op zondag 17 december 2017 20:07 schreef Szura het volgende:
Het is echt mensonterend dat Maijer een contract heeft bij een grote zender. Heeft Wilders nog niet tot z’n ontslag opgeroepen?
Welke?quote:Op zondag 17 december 2017 20:07 schreef Slobeend het volgende:
Maijer is niet vaak leuk, maar dit keer was het best een leuke opmerking.
Ik heb geen frituur maar in je schuur of garage kan primaquote:Op zondag 17 december 2017 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zin een stinkende frituurpan in de kamer te zetten.
In NWS bij elk topic posten "dat is kut" "jammer zeg"quote:Op zondag 17 december 2017 20:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Wtf
En gewoon vrijwel dagelijks he. Waar post hij? De hele dag Utopia of wat.
Hopelijk doet Ian dan weer de boodschappentas-actquote:Op zondag 17 december 2017 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ian White tegen qualifier kun je gerust gaan slapen. Of beter nog: in slaap vallen terwijl je kijkt.
Hij werkt ook gewoon voor het nieuws op 4quote:Op zondag 17 december 2017 20:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
RTL 7 is toch geen grote zender met die politieachtervolgingen van net na de oorlog en oude meuk films die al een miljoenmiljard keer zijn herhaald.
In MEN telspelletjes doen en veel.quote:Op zondag 17 december 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In NWS bij elk topic posten "dat is kut" "jammer zeg"
Jeetje.quote:Op zondag 17 december 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In NWS bij elk topic posten "dat is kut" "jammer zeg"
Daar is hij toch mee gestopt?quote:Op zondag 17 december 2017 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In MEN telspelletjes doen en veel.
Stomme G he, dus Bruuiererierierrrrrrrrquote:
MeToo.quote:Op zondag 17 december 2017 20:12 schreef Szura het volgende:
Wel een mooie gast dit, ik juich voor hem
Is dit serieusquote:Op zondag 17 december 2017 20:09 schreef Zipportal het volgende:
HaagseGod.![]()
Zal me niet verbazen als we hem al eerder op de avond bij politie op de hielen hebben gezien.quote:Op zondag 17 december 2017 20:12 schreef Szura het volgende:
Wel een mooie gast dit, ik juich voor hem
Samen met tong80 in de kliniekquote:Op zondag 17 december 2017 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit serieusLaat die man opnemen
Ja ik ook welquote:Op zondag 17 december 2017 20:11 schreef Falco het volgende:
Ben nu al fan van die sheriff uit South Dakota
Nou nou nouquote:Op zondag 17 december 2017 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit serieusLaat die man opnemen
Nu kan je eindelijk je slag slaanquote:Op zondag 17 december 2017 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong80 is hier al gekapt met posten (lol).
Ik las het iets anders dan de gemiddelde medemens.quote:Op zondag 17 december 2017 20:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
RTL 7 is toch geen grote zender met die politieachtervolgingen van net na de oorlog en oude neukfilms die al een miljoenmiljard keer zijn herhaald.
Hij zei deze week op het andere forum dat hij hier net een topic had geopend. Kan ook gewoon een random tekst onder de CTRV zijn geweest van die gek.quote:Op zondag 17 december 2017 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong80 is hier al gekapt met posten (lol).
Dit zegt wel veel over Wade... Sneu eigenlijk. Nummerbordgodquote:I’d love to win the tournament but I don’t need to win it. There are more important battles for me to win every day.
Inderdaadquote:Op zondag 17 december 2017 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zegt wel veel over Wade... Sneu eigenlijk. Nummerbordgod
Gaat het weer niet zo goed met Wade?quote:Op zondag 17 december 2017 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zegt wel veel over Wade... Sneu eigenlijk. Nummerbordgod
Elke dag medicijnen, speelt niet meer zonder. Vroeger nog wel toen won hij majors maar daarna is het toch wel bergafwaarts gegaan. Nogal bipolair, ook vlak voor opkomst.quote:Op zondag 17 december 2017 20:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Gaat het weer niet zo goed met Wade?.
Precies, daarom zijn we ook allemaal voor hem. Later mag hij tegen Ian "boodschappentas" Whitequote:Op zondag 17 december 2017 20:15 schreef BB-King het volgende:
Bruguier ziet eruit als een standaard donut etende Amerikaanse agent met overgewicht.
Uitstekend geschikt voor het darten natuurlijk.
Die is nog twaalf keer zo dik. Maar qua kop heeft hij er wel wat van ja.quote:Op zondag 17 december 2017 20:18 schreef Szura het volgende:
Ik moet een beetje denken aan The Pie Man
Echt verdrietigquote:Op zondag 17 december 2017 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke dag medicijnen, speelt niet meer zonder. Vroeger nog wel toen won hij majors maar daarna is het toch wel bergafwaarts gegaan. Nogal bipolair, ook vlak voor opkomst.
THOU SHALL NOT EATquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |