Samen met tong80 in de kliniekquote:Op zondag 17 december 2017 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit serieusLaat die man opnemen
Ja ik ook welquote:Op zondag 17 december 2017 20:11 schreef Falco het volgende:
Ben nu al fan van die sheriff uit South Dakota
Nou nou nouquote:Op zondag 17 december 2017 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit serieusLaat die man opnemen
Nu kan je eindelijk je slag slaanquote:Op zondag 17 december 2017 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong80 is hier al gekapt met posten (lol).
Ik las het iets anders dan de gemiddelde medemens.quote:Op zondag 17 december 2017 20:10 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
RTL 7 is toch geen grote zender met die politieachtervolgingen van net na de oorlog en oude neukfilms die al een miljoenmiljard keer zijn herhaald.
Hij zei deze week op het andere forum dat hij hier net een topic had geopend. Kan ook gewoon een random tekst onder de CTRV zijn geweest van die gek.quote:Op zondag 17 december 2017 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong80 is hier al gekapt met posten (lol).
Dit zegt wel veel over Wade... Sneu eigenlijk. Nummerbordgodquote:I’d love to win the tournament but I don’t need to win it. There are more important battles for me to win every day.
Inderdaadquote:Op zondag 17 december 2017 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zegt wel veel over Wade... Sneu eigenlijk. Nummerbordgod
Gaat het weer niet zo goed met Wade?quote:Op zondag 17 december 2017 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zegt wel veel over Wade... Sneu eigenlijk. Nummerbordgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |