Topquote:Op dinsdag 20 februari 2018 07:48 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dat is naar alle waarschijnlijkheid de PG waar je last van hebt. Ik had het in het begin ook exact hetzelfde.
Ik ben gelijk met die kan en klare troep gestopt en ben zelf gaan mixen.
Ik zou minimaal op 50/50 gaan zitten.
Smaak? Dat is voor een ieder verschillend..
Ik heb bijvoorbeeld nooit tabak smaak gedampt..maar ook nooit weer een sigaret aangeraakt toennik ben begonnen met dampen.
Het is gewoon uit proberen en blijven proberen.
Is ook gewoon een kwestie van wennen. Af en toe roken is in het begin helemaal niet erg. Je gaat er vanzelf een hekel aan krijgen.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Topik ga zo naar de tabaksshop voor wat 50/50 liquid. Hoop dat het daarna is opgelost. Ik heb gister maar 3 sigaretten gerookt ipv de gebruikelijke 20. Heb wel een pijnlijk gevoel achterin mijn keel door het vele dampen.. hoop dat ik met 50/50 volledig kan overstappen op dampen. Geweldige uitvinding dit
Thx. De tabakswinkels bij mij in de buurt hadden niet de liquids die ik zocht helaasquote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is ook gewoon een kwestie van wennen. Af en toe roken is in het begin helemaal niet erg. Je gaat er vanzelf een hekel aan krijgen.
Hoe hoger de VG hoe minder keel-ellende.
Flavourtec, Liqua Elements.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 16:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Thx. De tabakswinkels bij mij in de buurt hadden niet de liquids die ik zocht helaas
Het merkenoverzicht op rookwinkel.nl geven me een beetje een 'bomen/bos' gevoel. Welk merk heeft goede nicotine liquids met 50/50 pg/vg?
Ik had in het begin ook een soort van droge en lichte keel pijn. Ik heb de eerste drie weken veel water bij gedronken.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 10:45 schreef julian6 het volgende:
[..]
Topik ga zo naar de tabaksshop voor wat 50/50 liquid. Hoop dat het daarna is opgelost. Ik heb gister maar 3 sigaretten gerookt ipv de gebruikelijke 20. Heb wel een pijnlijk gevoel achterin mijn keel door het vele dampen.. hoop dat ik met 50/50 volledig kan overstappen op dampen. Geweldige uitvinding dit
Meeste zijn vrij standaard hoor. Ik heb er vrij veel uit de collectie geprobeerd, meeste waren niet echt bijzonder.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:41 schreef julian6 het volgende:
Wat vinden jullie van American stars?
[ afbeelding ]
Daarom heb ik liever geen devices met een interne batterij, én heb ik altijd ergens een reserve bij de handquote:Op dinsdag 20 februari 2018 18:30 schreef mtchel112 het volgende:
Net helemaal in paniek, batterij van m'n Just fog p16 blijkbaar overleden. Gelukkig nog een antieke istick mini liggen waar de clearomizer op past.
Wel slechte zaak, is nog niet eens een maand oud.
Cool, dank voor het heldere antwoordquote:Op maandag 19 februari 2018 18:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
welnee joh, niet te benauwdje moet ook niet gaan zitten rekenen, gewoon afstellen zoals het lekker vindt dampen.. ALLES is beveiligd, als je op vv dampt zonder temperatuurshizzle moet je even 'zoeken' wat voor jou, jouw coil en liquid lekker paft.. Misschien vind je 32 fijner over een week, of misschien 40watt, is allemaal goed.
Zitten 2 batterijen in, kan dacht ik 150 watt output leveren, dus maak je vooral niet sappel om een wattje meer of minder op 25% van de capacteit van je mod.. Je mod is een soort hogedrukspuit.. Komt een zeikstraaltje water in (je batterijpower) en er komt hoger voltage uit aan de andere kant. Zet hem maar eens op 60 watt, effe snel klikkie, niet te lang, en dan kijken wat er dan op je display staatis allemaal veilig, zo niet, dan doet ie het niet.. Of je stookt je coil kapot, dat kan ook, en daarna nokt 'ie er ook mee
![]()
Goed ding trouwens, ik heb er al 2 versleten, redelijk bomproof, maar niet helemaal draak-proof.
Heb honey hornet, maar die vind ik te romig. Blueberry cheesecake is wel okéquote:Op dinsdag 20 februari 2018 19:41 schreef julian6 het volgende:
Wat vinden jullie van American stars?
[ afbeelding ]
RRRrRrrrriptide jongeh.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Cool, dank voor het heldere antwoordJa, echt fantastisch, dat verstelbare wattage, op de ene tank is 30W net wat fijner, op de andere 35, etc. Dat kon ik allemaal niet met de Baby Stick
Heb nu drie tanks met drie smaakjes (Heisenberg, Divine Custard en Peach
) en nog een liter VG base gehaald onlangs, dus binnenkort eens wat nieuwe dingen uitproberen
Tips zijn altijd welkom
Klopt het is natuurlijk een hele vooruitgang.quote:Op dinsdag 20 februari 2018 23:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Cool, dank voor het heldere antwoordJa, echt fantastisch, dat verstelbare wattage, op de ene tank is 30W net wat fijner, op de andere 35, etc. Dat kon ik allemaal niet met de Baby Stick
Heb nu drie tanks met drie smaakjes (Heisenberg, Divine Custard en Peach
) en nog een liter VG base gehaald onlangs, dus binnenkort eens wat nieuwe dingen uitproberen
Tips zijn altijd welkom
Dat zeker.quote:Op woensdag 21 februari 2018 12:43 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Klopt het is natuurlijk een hele vooruitgang.
Maar toch is de v8 stick geen minne....en vuurt tussen de 35 a 45 watt. En is een hele makkelijke om mee te nemen
Oké, ik heb hem zelf ook maar dan met een SMOK tank en heb ook de melo tank. Maar Smok geeft meer damp en smaak vind ik als je die 2 tanks vergelijkt.quote:Op woensdag 21 februari 2018 13:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat zeker.Had die van een vriend overkocht incl. Melo 3 mini tank voor 30 euro, was een mooie aankoop. Maar die Cuboid voel je toch nog net wat meer in je keel.
Op woensdag 21 februari 2018 13:23 schreef Trollscience het volgende:
Good luck! Hoop dat het bevalt !quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:45 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe smaakjes proberen vandaag
Nice.quote:Op donderdag 22 februari 2018 12:45 schreef julian6 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe smaakjes proberen vandaag
op www.dampforum.nu raak je dampwaar altijd wel snel kwijt, voor als het je hier niet lukt.quote:Op donderdag 22 februari 2018 20:52 schreef Terminuz het volgende:
Ik heb nu een zgan eleaf istick pico 75w met 3x batterij van samsung 2500mah en een council of vapor mod. In de kast.
Ben gestopt met roken en dampen.
Als iemand interesse heeft. Mag ie het zo over kopen. Wel graag beide in 1x
Ja allesquote:Op donderdag 22 februari 2018 22:06 schreef KNAK het volgende:
[..]
op www.dampforum.nu raak je dampwaar altijd wel snel kwijt, voor als het je hier niet lukt.
even een vraagje...
Ik heb tot nu toe, los van een aantal bestellingen hier in NL altijd mn orders via gearbest en fasttech, soms 3fvape, soms elders gehaald,
Ben voor de lol eens gaan kijken op AliExpress.. heb er voor het eerst er iets besteld (iets simpels, nl. cotton bacon voor 0.99ct) om het uit te proberen.
Ik moet zeggen dat na wat rondgeneuzeld te hebben dat daar de prijzen nOg lager liggen dan bijv. Fasttech. Mods, Tanks, vaak toch net iets minder in prijs
Iemand hier die vaker via Ali iets aanschaft?
beter gezegd istick pico komt van Ali,quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:06 schreef KNAK het volgende:
[..]
op www.dampforum.nu raak je dampwaar altijd wel snel kwijt, voor als het je hier niet lukt.
even een vraagje...
Ik heb tot nu toe, los van een aantal bestellingen hier in NL altijd mn orders via gearbest en fasttech, soms 3fvape, soms elders gehaald,
Ben voor de lol eens gaan kijken op AliExpress.. heb er voor het eerst er iets besteld (iets simpels, nl. cotton bacon voor 0.99ct) om het uit te proberen.
Ik moet zeggen dat na wat rondgeneuzeld te hebben dat daar de prijzen nOg lager liggen dan bijv. Fasttech. Mods, Tanks, vaak toch net iets minder in prijs
KangerTech mini kopen.quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:19 schreef julian6 het volgende:
Het mondstuk van mijn iStick Basic laat heel gemakkelijk los. Kan de clearomizer er niet gemakkelijk uithalen hierdoor. Is hier iets aan te doen?
Ik bestel er mijn Justfog coils. Echt van dat merk en een heel stuk goedkoper.quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:06 schreef KNAK het volgende:
[..]
even een vraagje...
Andere driptip?quote:Op donderdag 22 februari 2018 22:19 schreef julian6 het volgende:
Het mondstuk van mijn iStick Basic laat heel gemakkelijk los. Kan de clearomizer er niet gemakkelijk uithalen hierdoor. Is hier iets aan te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |