Dit soort oppertunistisch gezever na een doelpuntje altijdquote:Op zondag 17 december 2017 12:41 schreef Duveldrinker het volgende:
Loopacties Vente zijn wel sterk. Jorgensen op 10 zetten maar dan.
Kan het altijd proberen in de winterstop.quote:Op zondag 17 december 2017 12:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit soort oppertunistisch gezever na een doelpuntje altijd
Lekker boeiendquote:Op zondag 17 december 2017 12:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit soort oppertunistisch gezever na een doelpuntje altijd
Ik denk dat hij op het middenveld ook nog wel uit de voeten kan, zolang het op de rechterflank is.quote:Op zondag 17 december 2017 12:47 schreef Caland het volgende:
Ik vind St Juste eigenlijk steeds meer een rechtsback dan een cv
Daar is hij positioneel niet goed genoeg voor, nu kan hij lekker een beetje dom dravenquote:Op zondag 17 december 2017 12:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op het middenveld ook nog wel uit de voeten kan, zolang het op de rechterflank is.
Klopt. Ik vond hem trouwens als CV ook altijd goed spelen. Lekker zo’n verdediger die ook op RB uit de voeten kan.quote:Op zondag 17 december 2017 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is hij positioneel niet goed genoeg voor, nu kan hij lekker een beetje dom draven
Ik vond hem daar juist niet goed spelen.quote:Op zondag 17 december 2017 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond hem trouwens als CV ook altijd goed spelen. Lekker zo’n verdediger die ook op RB uit de voeten kan.
Jep, al viel dat tegen Heerenveen wel meequote:Op zondag 17 december 2017 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord is beter in uitwedstrijden omdat er dan meer ruimte is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |