Dit soort oppertunistisch gezever na een doelpuntje altijdquote:Op zondag 17 december 2017 12:41 schreef Duveldrinker het volgende:
Loopacties Vente zijn wel sterk. Jorgensen op 10 zetten maar dan.
Kan het altijd proberen in de winterstop.quote:Op zondag 17 december 2017 12:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit soort oppertunistisch gezever na een doelpuntje altijd
Lekker boeiendquote:Op zondag 17 december 2017 12:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit soort oppertunistisch gezever na een doelpuntje altijd
Ik denk dat hij op het middenveld ook nog wel uit de voeten kan, zolang het op de rechterflank is.quote:Op zondag 17 december 2017 12:47 schreef Caland het volgende:
Ik vind St Juste eigenlijk steeds meer een rechtsback dan een cv
Daar is hij positioneel niet goed genoeg voor, nu kan hij lekker een beetje dom dravenquote:Op zondag 17 december 2017 12:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op het middenveld ook nog wel uit de voeten kan, zolang het op de rechterflank is.
Klopt. Ik vond hem trouwens als CV ook altijd goed spelen. Lekker zo’n verdediger die ook op RB uit de voeten kan.quote:Op zondag 17 december 2017 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is hij positioneel niet goed genoeg voor, nu kan hij lekker een beetje dom draven
Ik vond hem daar juist niet goed spelen.quote:Op zondag 17 december 2017 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond hem trouwens als CV ook altijd goed spelen. Lekker zo’n verdediger die ook op RB uit de voeten kan.
Jep, al viel dat tegen Heerenveen wel meequote:Op zondag 17 december 2017 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Feyenoord is beter in uitwedstrijden omdat er dan meer ruimte is
Als je al die wedstrijden niet meetelt waar zijn beperkingen naar voren komen misschien. Bij wat voor club zou die jongen nou kunnen slagen? Lekker bij Feyenoord blijven, dat is wel zo'n beetje zijn max.quote:Op zondag 17 december 2017 13:00 schreef Qarrad het volgende:
Als Tonny nu ook nog gaat scoren kan er een mooi prijskaartje aan gehangen worden.
Ik heb liever dat een club van ons niveau een keer 10 miljoen betaalt voor z'n komst. Sampdoria ofzoquote:Op zondag 17 december 2017 13:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je al die wedstrijden niet meetelt waar zijn beperkingen naar voren komen misschien. Bij wat voor club zou die jongen nou kunnen slagen? Lekker bij Feyenoord blijven, dat is wel zo'n beetje zijn max.
10 miljoen?quote:Op zondag 17 december 2017 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een club van ons niveau een keer 10 miljoen betaalt voor z'n komst. Sampdoria ofzo
Dat zijn tegenwoordig hele normale bedragen voor matige spelers. Vergeten voor hoeveel Klaassen vertrok?quote:
Altijd genot daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
De enige overeenkomst is dat ze beide op het middenveld staan. Prijzen, aanvoerderschap, rendement en de club die hem op kwam halen scheelt wel alles met Vilhena.quote:Op zondag 17 december 2017 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zijn tegenwoordig hele normale bedragen voor matige spelers. Vergeten voor hoeveel Klaassen vertrok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |