Toch fijn dat dat meisje dan alleen maar hoeft te knuffelen. Hij had ook voor vulgaire dingen kunnen betalen. Zal dat meisje vast blij mee zijn.quote:Op zondag 17 december 2017 15:50 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
Goed, pedo.
Jij bent 43 en betaalt 18 jarige meisjes die niet alles op een rijtje hebben om te knuffelen
Ransaap
Uhm, ik heb tot een uur of drie overdag telkens hazeslaapjes van hooguit anderhalf uur gehad. Dus niet echt. Alleen ik heb een beetje last gekregen van een buikgriepje, dus ik denk dat dat me dwars zatquote:Op zondag 17 december 2017 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Merry Christmas!![]()
Is het nog goedgekomen met slapen?
quote:Op zondag 17 december 2017 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm, ik heb tot een uur of drie overdag telkens hazeslaapjes van hooguit anderhalf uur gehad. Dus niet echt. Alleen ik heb een beetje last gekregen van een buikgriepje, dus ik denk dat dat me dwars zat
Ach, het is geen ramp. Gewoon nu veel drinken en slapen en dan is het morgen wel weer overquote:Op zondag 17 december 2017 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]O, vervelend! Ik had er afgelopen week ook last van. Het heerst. Bij mij was het gelukkig na 2 dagen weer weg. Beterschap!
Leuk dat je zoveel hobby's hebt. Ik vind je levenslust en enthousiasme over dingen altijd heel aanstekelijkquote:Op zondag 17 december 2017 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, het is geen ramp. Gewoon nu veel drinken en slapen en dan is het morgen wel weer overEn stiekem heb ik me vannacht en vandaag prima vermaakt (voordeel van duizend en één hobby's hebben)
Dank je welquote:Op zondag 17 december 2017 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk dat je zoveel hobby's hebt. Ik vind je levenslust en enthousiasme over dingen altijd heel aanstekelijk
quote:Op zondag 17 december 2017 15:50 schreef Gerd_von_Fotzen het volgende:
[..]
Goed, pedo.
Jij bent 43 en betaalt 18 jarige meisjes die niet alles op een rijtje hebben om te knuffelen
Ransaap
Vasthouden die eigenschap!quote:Op zondag 17 december 2017 16:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welSoms ben ik gewoon net een blije kleuter
Eensquote:Op zondag 17 december 2017 16:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vasthouden die eigenschap!Veel volwassenen zijn het kind in zichzelf kwijt. Levert alleen maar zurigheid op.
Ik ben het helemaal met je eens. Maar ik moet mezelf er ook regelmatig aan herinneren.quote:Op zondag 17 december 2017 16:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eensach, met zuur zijn win je zo weinig in het leven. Al kan het soms wel grappig zijn (licht cynisme kan ik wel waarderen). Soms ben ik dat kind in mezelf ook kwijt, alleen ik doe mijn best zoveel mogelijk te genieten van het leven en dankbaar te zijn met wat ik allemaal heb en kan
(zo, mijn zondagse preekje is ook weer uitgesproken)
Ik moet zo ook aardappels schillen. Andijvie stamppot hierquote:Op zondag 17 december 2017 16:11 schreef aeque het volgende:
Ik ga zo aan de zuurkool dus dat komt bij mij ook helemaal goed vandaag.
Dat is echt de enige stamppot die ik nooit echt superlekker heb gevonden.quote:Op zondag 17 december 2017 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik moet zo ook aardappels schillen. Andijvie stamppot hier
Daarom eet ik hem nuquote:Op zondag 17 december 2017 16:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is echt de enige stamppot die ik nooit echt superlekker heb gevonden.
Faxie eet frietjes.quote:Op zondag 17 december 2017 16:15 schreef Lokasenna het volgende:
Zo even patatje halen.
#justfaxiethings
quote:Op zondag 17 december 2017 16:11 schreef aeque het volgende:
Ik ga zo aan de zuurkool dus dat komt bij mij ook helemaal goed vandaag.
Om mij buiten de deur te houden? Gemeen hoor.quote:
'Faxie flaneert in de friendzone' nog meer.quote:
Zo ben ik.quote:Op zondag 17 december 2017 16:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Om mij buiten de deur te houden? Gemeen hoor.
Dat moet toch geen verrassing meer zijnquote:
Toch lief dat hij dat optimisme nog hadquote:Op zondag 17 december 2017 16:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat moet toch geen verrassing meer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |