SPOILER: belOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
gezellig.quote:
waar ben jij mod van trouwens?quote:
virusquote:
braddie kaatst de bal vaakquote:Op zondag 17 december 2017 00:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Wrm word vlogger braddie wel welgepest en vlogger edwin niet?
Oprechte vraag
Edwin is een toffe koekepeerquote:Op zondag 17 december 2017 00:39 schreef defokkingfoker het volgende:
Wrm word vlogger braddie wel welgepest en vlogger edwin niet?
Oprechte vraag
braddy kan best wel mensen klem zetten hoor, ja zelf vind ik hem wel aardig, maar hij kan ook flink scherp zijn... scherpe randje... en dan gaan mensen kwaad over je spreken, hij moet zich gewoon beter leren beheersen op dat vlakquote:Op zondag 17 december 2017 00:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat wel. Jij bent lekker nuchter en niks boeit je een fuck.
is jouw toekomst pik met al je records.quote:
quote:Op zondag 17 december 2017 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is jouw toekomst pik met al je records.
tomosquote:
grapjequote:
65 aangeklikt want ik ben zo hot.quote:Op zondag 17 december 2017 00:45 schreef Edwin_Posse het volgende:
Poll: hoeveel graden ben je nu?
• 37
• 38
• 39
• 40
• 41
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maak eens een goeie poll. En dan bedoel ik echt een goeie.quote:Op zondag 17 december 2017 00:45 schreef Edwin_Posse het volgende:
Poll: hoeveel graden ben je nu?
• 37
• 38
• 39
• 40
• 41
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Nee ik heb nog even, ga zelf slapenquote:
Ja, kapot prikken!quote:Op zondag 17 december 2017 00:48 schreef Edwin_Posse het volgende:
Poll: wat vind je leuk aan een ballon?
• opblazen
• kapot prikken
• slap laten worden
• nix
• kwijtraken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
deze poll laat wel andere dingen slap worden Edwin.quote:Op zondag 17 december 2017 00:48 schreef Edwin_Posse het volgende:
Poll: wat vind je leuk aan een ballon?
• opblazen
• kapot prikken
• slap laten worden
• nix
• kwijtraken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
jammerquote:Op zondag 17 december 2017 00:50 schreef _--_ het volgende:
Mijn gifjes zijn stuk. Het lijkt net alsof fok crasht ofzo.
omdat zaterdagnacht?quote:Op zondag 17 december 2017 00:50 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom is het hier zo druk verdomme?
Gooi je mobiel maar in de containerquote:Op zondag 17 december 2017 00:50 schreef _--_ het volgende:
Mijn gifjes zijn stuk. Het lijkt net alsof fok crasht ofzo.
zou toch juist rustig moeten zijn?quote:
blijkbaar nietquote:Op zondag 17 december 2017 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou toch juist rustig moeten zijn?
Owh. Mag ik wel bij je bruiloft komen dan?quote:
zeer zeker nietquote:Op zondag 17 december 2017 00:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Owh. Mag ik wel bij je bruiloft komen dan?
jij trouwt toch ook niet met je handquote:Op zondag 17 december 2017 00:55 schreef _--_ het volgende:
Waarom trouw je niet met dr als je gelukkig met haar bent en kinderen hebt?
trouwen is het domste dat je kan doenquote:Op zondag 17 december 2017 00:55 schreef _--_ het volgende:
Waarom trouw je niet met dr als je gelukkig met haar bent en kinderen hebt?
Ja met je hand maak je kinderen.quote:Op zondag 17 december 2017 00:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij trouwt toch ook niet met je hand
quote:Op zondag 17 december 2017 00:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
jij trouwt toch ook niet met je hand
je probeert het toch aardig vaakquote:
WTF hoezo?quote:Op zondag 17 december 2017 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
trouwen is het domste dat je kan doen
ik moet dat ook leren dan anders is het straks te laatquote:Op zondag 17 december 2017 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat leer je ooit nog wel
hoezo?quote:Op zondag 17 december 2017 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
trouwen is het domste dat je kan doen
Gast,quote:Op zondag 17 december 2017 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat leer je ooit nog wel
ik ben getrouwdquote:Op zondag 17 december 2017 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zou jij toch moeten weten
wel meer dan eigendom delen imoquote:Op zondag 17 december 2017 00:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Gast,![]()
Als jij zegt dat het dom is om te trouwen met je eigen vriending waarmee je kinderen hebt dan betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat je haar niet eens vetrouwd. Want trouwen betekent immers eigendom delen.
quote:Op zondag 17 december 2017 00:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Gast,![]()
Als jij zegt dat het dom is om te trouwen met je eigen vriending waarmee je kinderen hebt dan betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat je haar niet eens vetrouwd. Want trouwen betekent immers eigendom delen.
Hoe kom jij zo cynischquote:Op zondag 17 december 2017 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zou jij toch moeten weten
ach trouwen gaat toch meestal maar over geld,..quote:Op zondag 17 december 2017 00:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Gast,![]()
preciesquote:Op zondag 17 december 2017 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat moet iedereen lekker zelf weten
nee joh gekquote:Op zondag 17 december 2017 00:59 schreef _--_ het volgende:
We gaan via fok pushen om ervoor te zorgen dat haags trouwt.
preciesquote:Op zondag 17 december 2017 00:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nee joh gek
moet die zelf weten, en zijn vriendin
Je leven delen. Maatjes voor het leven. Samen een carriere opbouwen. Elkaar vertrouwen. En meer sentimenteel gedoe.quote:Op zondag 17 december 2017 00:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wel meer dan eigendom delen imo
kaarsjes aan en rozenblaadjes op bedquote:
soms gestemdquote:Op zondag 17 december 2017 01:00 schreef Edwin_Posse het volgende:
Poll: moderator Haags Kwartiertje moet trouwen
• ja
• nee
• soms
Tussenstand:
[ afbeelding ]
dat kan ook makkelijk zonder te trouwen. Sterker nog, daar zijn we al 13 jaar mee bezig.quote:Op zondag 17 december 2017 01:00 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je leven delen. Maatjes voor het leven. Samen een carriere opbouwen. Elkaar vertrouwen. En meer sentimenteel gedoe.
En dat zou haags moeten doen.
Soms?quote:Op zondag 17 december 2017 01:00 schreef Edwin_Posse het volgende:
Poll: moderator Haags Kwartiertje moet trouwen
• ja
• nee
• soms
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Totdat ze je naait en je er alleen voorstaat met kinderen omdat je vriendin iemand anders heeft.quote:Op zondag 17 december 2017 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat kan ook makkelijk zonder te trouwen. Sterker nog, daar zijn we al 13 jaar mee bezig.
dan ben je met trouwen nog veel harder genaaidquote:Op zondag 17 december 2017 01:01 schreef _--_ het volgende:
[..]
Totdat ze je naait en je er alleen voorstaat met kinderen omdat je vriendin iemand anders heeft.![]()
Met trouwen verzeker je al deze dingen.
Nounounou. wat een ideeën heb jij over trouwen....quote:Op zondag 17 december 2017 01:01 schreef _--_ het volgende:
[..]
Totdat ze je naait en je er alleen voorstaat met kinderen omdat je vriendin iemand anders heeft.![]()
Met trouwen verzeker je al deze dingen.
pikkie komt net kijken, loopt nu al te vertellen wat goed is voor een ander . Briljant!quote:Op zondag 17 december 2017 01:02 schreef Haeks het volgende:
[..]
Nounounou. wat een ideeën heb jij over trouwen....
zodra er een kind komt wel. Maar maakt niet uit of je dan wel of niet getrouwd bent.quote:Op zondag 17 december 2017 01:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan ben je met trouwen nog veel harder genaaid
klopt. Als man sta je vrijwel altijd 10-0 achter.quote:Op zondag 17 december 2017 01:04 schreef aloa het volgende:
[..]
zodra er een kind komt wel. Maar maakt niet uit of je dan wel of niet getrouwd bent.
Wel een kromme wet in Nederland vind ik. Ik heb medelijden met de gescheiden vader.quote:Op zondag 17 december 2017 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt. Als man sta je vrijwel altijd 10-0 achter.
dat wel ja.quote:Op zondag 17 december 2017 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klopt. Als man sta je vrijwel altijd 10-0 achter.
zo is het nou eenmaal en zo zal het ook blijven.quote:Op zondag 17 december 2017 01:06 schreef Haeks het volgende:
[..]
Wel een kromme wet in Nederland vind ik. Ik heb medelijden met de gescheiden vader.
Volgens mij las ik ergens dat ze er iets aan gaan doen. Maar ja, misschien moeten jullie mannen wat meer actie doen.quote:Op zondag 17 december 2017 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zo is het nou eenmaal en zo zal het ook blijven.
ja iets, staat de man 9-0 achterquote:Op zondag 17 december 2017 01:08 schreef Haeks het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat ze er iets aan gaan doen. Maar ja, misschien moeten jullie mannen wat meer actie doen.
vind het wel prima zo eigenlijk.quote:Op zondag 17 december 2017 01:08 schreef Haeks het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ergens dat ze er iets aan gaan doen. Maar ja, misschien moeten jullie mannen wat meer actie doen.
kinderen in het spel maakt van vrouwen beestenquote:Op zondag 17 december 2017 01:10 schreef Haeks het volgende:
Ik zeg dat omdat ik heb meegemaakt in mijn naaste omgeving hoe een vrouw een man opzettelijk heeft voorgelogen en in de val gelokt. Nu moet hij haar huur betalen en alimentatie voor hun kind. Sommige vrouwen kunnen echt misselijk doen.
Kan wel, maar ze zingt erg goed.quote:
Dat meen je niet. Zelf ik als vrouw vind dat de man er erg bekaaid afkomt altijd, het is vaak niet eerlijk.quote:Op zondag 17 december 2017 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vind het wel prima zo eigenlijk.
meen ik welquote:Op zondag 17 december 2017 01:11 schreef Haeks het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Zelf ik als vrouw vind dat de man er erg bekaaid afkomt altijd, het is vaak niet eerlijk.
Zij is toch gaan hemelen?quote:Op zondag 17 december 2017 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan wel, maar ze zingt erg goed.
Laat maar tis niet eens een clipquote:Op zondag 17 december 2017 01:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan wel, maar ze zingt erg goed.
Yup, 27, net als de rest.quote:Op zondag 17 december 2017 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij is toch gaan hemelen?
Ze heeft opzettelijk een kind met hem gemaakt zodat ze verzekerd is van alimentatie. toen heeft ze hem weggestuurd.quote:Op zondag 17 december 2017 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kinderen in het spel maakt van vrouwen beesten
truequote:Op zondag 17 december 2017 01:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Yup, 27, net als de rest.
Zonde, mooie docu over haar.
quote:
christus te paardquote:Op zondag 17 december 2017 01:12 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ze heeft opzettelijk een kind met hem gemaakt zodat ze verzekerd is van alimentatie. toen heeft ze hem weggestuurd.
ja, in mijn omgeving wel gezien ja...quote:Op zondag 17 december 2017 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kinderen in het spel maakt van vrouwen beesten
Nee, das maar een foto.quote:
ja had verkeerdequote:
begin niet over schoonmoedersquote:Op zondag 17 december 2017 01:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
en ik maar klagen over mijn schoonmoeder
je moet ergens aan dood gaanquote:Op zondag 17 december 2017 01:15 schreef Haeks het volgende:
[..]
Of dan blijf je toch vrijgezel. Beter dan aids
quote:Op zondag 17 december 2017 01:16 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik heb geen last van mijn schoonmoeder gelukkig! De allerliefste vrouw die ik ken.
opzich niet neequote:Op zondag 17 december 2017 01:16 schreef FlippingCoin het volgende:
aan aids ga je niet meer dood afaik
relativeren....quote:Op zondag 17 december 2017 01:16 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ik heb geen last van mijn schoonmoeder gelukkig! De allerliefste vrouw die ik ken.
whehe thnxquote:Op zondag 17 december 2017 01:18 schreef FlippingCoin het volgende:
aids, clip, alles voor haags en streepje
truste aloaquote:
Ze is zelfs beter dan mijn eigen moeder. Nooit heb ik iets slechts te zeggen over mijn schoonmoeder.quote:
lol heb je geen dampo?quote:Op zondag 17 december 2017 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
lol heb een verstopte neus dus ik snuif aan tijgerbalsem maar had geen zin om het cast te houden dus een beetje in mn neus gedaan en nu brand het elke keer wanneer ik door mn neus adem
je moet voor de grap is je hamstring en quadricep insmeren met tijgerbalsem.quote:Op zondag 17 december 2017 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
lol heb een verstopte neus dus ik snuif aan tijgerbalsem maar had geen zin om het cast te houden dus een beetje in mn neus gedaan en nu brand het elke keer wanneer ik door mn neus adem
Heb letterlijk niks in huisquote:
hebben ze niet denk ikquote:Op zondag 17 december 2017 01:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb letterlijk niks in huisamper paracetamol.. wou zou ff langs een tankstation gaan ofzo
dat is ook weer voor iedereen anders.quote:Op zondag 17 december 2017 01:19 schreef Haeks het volgende:
[..]
Ze is zelfs beter dan mijn eigen moeder. Nooit heb ik iets slechts te zeggen over mijn schoonmoeder.
je moet op je handen gaan zitten totdat ie slaapt en dan gaan fappenquote:
Iddquote:Op zondag 17 december 2017 01:21 schreef aloa het volgende:
[..]
dat is ook weer voor iedereen anders.
Mijn moeder was alles.
beter op iemand anders handenquote:Op zondag 17 december 2017 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moet op je handen gaan zitten totdat ie slaapt en dan gaan fappen
Dat duurt te lang. En bij een zachte bed helpt dat zitten niet.quote:Op zondag 17 december 2017 01:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moet op je handen gaan zitten totdat ie slaapt en dan gaan fappen
ehquote:Op zondag 17 december 2017 01:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
beter op iemand anders handen
like duhquote:Op zondag 17 december 2017 01:23 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat duurt te lang. En bij een zachte bed helpt dat zitten niet.
daar kom ik niet van klaarquote:Op zondag 17 december 2017 01:23 schreef _--_ het volgende:
Kan ik niet beter een slaapliedje zingen?
halloquote:
Willie Wartaalquote:
die jongen is 16, die komt nog van zijn schaduwquote:Op zondag 17 december 2017 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar kom ik niet van klaar
Daan luister ik wel naar Rammsteinquote:Op zondag 17 december 2017 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daar kom ik niet van klaar
quote:Op zondag 17 december 2017 01:26 schreef _--_ het volgende:
Is iemand van jullie ooit klaargekomen in klas?
Ben je feministisch ofzoquote:Op zondag 17 december 2017 01:25 schreef Haeks het volgende:
[..]
Nog 15 zie ik.
Vrouwvrouwvrouw. Hoe kom ik zo veel posten sinds dodetopic.
jepquote:Op zondag 17 december 2017 01:26 schreef Haeks het volgende:
[..]
Idd. Toen in F&L postte ik ook veel, maar dit is erger.
Ik ook niet hoor. Misschien als ik me ooit verveel in een tussenuur in de wc.quote:Op zondag 17 december 2017 01:26 schreef FlippingCoin het volgende:
ehhhhh nee, dat is niet echt gebruikelijk denk ik
publieke wc's zijn viesquote:Op zondag 17 december 2017 01:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Misschien als ik me ooit verveel in een tussenuur in de wc.
zouden mensen best willen zienquote:
hahaha niet aan mij denken als je met je jongeheer speelt viespeukquote:
Weer een typisch feministische post. Gaat de slechte kant op hexx.quote:Op zondag 17 december 2017 01:28 schreef Haeks het volgende:
[..]
Dus daarom zou ik feministisch zijn? Je moet niet zo snel oordelen.
Geen wonder dat FOK!ers zich aan je ergerenquote:Op zondag 17 december 2017 01:28 schreef _--_ het volgende:
[..]
Weer een typisch feministische post. Gaat de slechte kant op hexx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |