Ja bij PSVquote:
quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dit gedonder is waarom Jelle alleen meisjes date zonder borsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Nope had ik gewoon zo ingevuldquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Iedereen die vanavond de uitslag van Wattimena leest
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:
Was het Van Gerwen wel? In Brabant ziet iedereen er zo uitquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, die zat bij psv op de tribune
Mooi shirtje man. Beter dan die schreeuwende troep van bijv. een Klaasenquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:00 schreef eNGine10 het volgende:
Wel een lelijk Duits shirt van Dekker.
Toch?quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:59 schreef Duveldrinker het volgende:
Dikke kut accent met je Amstel bier
De hele dag totdat ik dood neerval.quote:
Klit het door sperma galore?quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zozo, zelfstandig.
Ik moet mijn beddengoed nog doen
Vies madquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop dat Dekker wint. Al was het maar om van die schijtlollige pedograppen hier af te zijn. Stelletje infantiele schoolpleinpubers
Kan niet. Wereldgozer slikt alles doorquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klit het door sperma galore?
Pedo gespot.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop dat Dekker wint. Al was het maar om van die schijtlollige pedograppen hier af te zijn. Stelletje infantiele schoolpleinpubers
Nee daar heb ik meisjes van 12 voor in mijn kelderquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klit het door sperma galore?
quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan niet. Wereldgozer slikt alles door
Neem je het nou op voor die pedofiel?quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat gaan johquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Metooquote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Komt het te dichtbij?quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ey. Je zou ons geheimpje niet delen man.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan niet. Wereldgozer slikt alles door
Je bent gewoon MAD dat je te oud bent voor Jellequote:Op zaterdag 16 december 2017 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Neem je het nou op voor die pedofiel?
quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De favoriete tv zender van Jelle Klaasen is net5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |