Nounounou, ongesteld?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
leuk liedje voor Cocu nu, go pack your bags and get on the train, oprotten floptrainer![]()
nee hoor, dat kan ik niet worden als man zijndequote:Op woensdag 20 december 2017 18:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Nounounou, ongesteld?
Ik heb liever dat het basisteam zoveel mogelijk samenspeelt en dat ze elkaar makkelijker gaan vinden. Linksom of rechtsom zullen dit toch de jongens blijven die het moeten gaan doen. Daarnaast krijgen de Obispo's en Mauro's hun kans wel bij de aankomende oefenpotjes.
En vooral: we moeten winnen vanavond, het eerste is geen speeltuin
Heb al weken geen goede corner meer gezien. Kan toch allemaal niet zo moeilijk zijn?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:53 schreef TehRocks het volgende:
Wat is dat toch met die korte corners met Bergwijn die een kutbal geeft.
Je weet dat Luuk en Mauro niet op dezelfde plek staan?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee hoor, dat kan ik niet worden als man zijnde
Mauro is veel beter dan een Luuk de jong, en Luckassen miskoop van het jaar met dank aan Marcel Brands
Er zit niet meer echt iemand met een piekfijne traptechniek als Guardado in de selectie. Je ziet Hendrix ze nu nemen..quote:Op woensdag 20 december 2017 18:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heb al weken geen goede corner meer gezien. Kan toch allemaal niet zo moeilijk zijn?
Hendrix?quote:Op woensdag 20 december 2017 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
Als je met dit team kampioen wordt levert Cocu een wereldprestatie. Alleen Zoet, Arias, Van Ginkel, Lozano en enigszins Hendrix en Locadia zijn kampioenswaardig. Rest van de selectie is allemaal pure middelmaat.
He is backquote:Op woensdag 20 december 2017 18:46 schreef PSVCL het volgende:
Luuk begint het voetbal ook weer onder de nie te krijgen.kan weer een mannetje passeren en fatsoenlijk een bal aannemen
Ik zeg ook enigszins, ben wel fan van hem maar vooral die eerste 4 ja.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:20 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hendrix?![]()
Die speelt me een partij kut dit seizoen.
Alsof de andere teams zo goed zijn johquote:Op woensdag 20 december 2017 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
Als je met dit team kampioen wordt levert Cocu een wereldprestatie. Alleen Zoet, Arias, Van Ginkel, Lozano en enigszins Hendrix en Locadia zijn kampioenswaardig. Rest van de selectie is allemaal pure middelmaat.
'Halfzacht ingaan'quote:Op woensdag 20 december 2017 19:28 schreef RipCity het volgende:
Echt exact zo'n goals als die 3-3 van Groningen. Omdat ze er altijd halfzacht ingaan onze verdediging.
Afgetrokken op dat filmpje.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:36 schreef PSVCL het volgende:
Is al jaren een wonderkid op FM , standaard aankoop van de meeste
in geval van brenet en isimat wel jaquote:Op woensdag 20 december 2017 19:30 schreef TehRocks het volgende:
[..]
'Halfzacht ingaan'
Is dat niet gewoon code voor er niets van kunnen?
Bergwijn moet naar rechts volgens Perez..quote:Op woensdag 20 december 2017 19:34 schreef tja77 het volgende:
Eindelijk wat wijze woorden van de Fox analisten.
Lozano moet terug naar links.
Er moeten wel elf man opgesteld worden. Niet iedereen kan banken.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:36 schreef RavenArtus het volgende:
[..]
Bergwijn moet naar rechts volgens Perez..
Bergwijn kan beter op de bank zitten tegenwoordig hetzelfde als Brenet
Luckassen ipv Brenetquote:Op woensdag 20 december 2017 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er moeten wel elf man opgesteld worden. Niet iedereen kan banken.
Je hebt ook geen flikker aan een spits zoquote:Op woensdag 20 december 2017 19:41 schreef tja77 het volgende:
Zet desnoods Mauro op rechts en Lozano op links.
Het mag een godswonder heten dat de Jong überhaupt nog scoort.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Je hebt ook geen flikker aan een spits zo
Logisch ze kennen niets anders van VVVquote:Op woensdag 20 december 2017 19:42 schreef RipCity het volgende:
ik zou als speler met oordoppen inspelen. Hoor al 50minuten een en hetzelfde monotone liedje.
Mijn mening is idd dat je niet zo maar moet gaan experimenteren met jeugdspelers in basisopstellingen in belangrijke wedstrijden. Daar hoef ik idd niemand voor te hebben zien spelen.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan toch een mening klaar hebben
Vind ik ook vrij logischquote:Op woensdag 20 december 2017 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn mening is idd dat je niet zo maar moet gaan experimenteren met jeugdspelers in basisopstellingen in belangrijke wedstrijden. Daar hoef ik idd niemand voor te hebben zien spelen.
Is het ookquote:
Je ziet hem ook met meer lef spelen, vind ik leuk om te zien.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:23 schreef Rabieluh het volgende:
De Jong doet een heleboel goed deze wedstrijd.
Lekker sfeertje tochquote:Op woensdag 20 december 2017 20:08 schreef RipCity het volgende:
Oh staan er nu bij PSV ook al van die malloten met rug naar het veld het publiek te vertellen wat ze moeten zingen![]()
ajax toestanden. Over een maandje zeker ook allemaal in de blote buik te springen met armpje om elkaar heen..
De voorspelbare Luckassen wissel was er weer in de 85ste minuutquote:Op woensdag 20 december 2017 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tenzij we voor staan, dan komt Luckassen erin.
quote:Op woensdag 20 december 2017 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Haha, lekker de Vieze Vlaaien Vereniging helemoal kapot gespeeld jonguh!
Positieve ontwikkeling en gun het hem ook van harte. Ik ben benieuwd of hij vertrekt in de winterstop.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:23 schreef Rabieluh het volgende:
De Jong doet een heleboel goed deze wedstrijd.
Is het slecht omdat het voorspelbaar is?quote:Op woensdag 20 december 2017 20:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De voorspelbare Luckassen wissel was er weer in de 85ste minuut
brenet kan echt niets. behalve zo 1 of 2 keer per wedstijds iets heel grappigs laten zien waar dan het hele publiek van ondersteboven is, om m daarna natuurlijk meteen naar de verkeerde kleur te spelen.quote:Op woensdag 20 december 2017 19:37 schreef TehRocks het volgende:
Je ziet gewoon dat Hendrix en van Ginkel Brenet negeren; compleet terecht.
het is sowieso gewoon heel slechtquote:Op woensdag 20 december 2017 20:34 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Is het slecht omdat het voorspelbaar is?
Ik zou dit weigeren als ik een voetballer was om nog voor een paar minuten in te vallen.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:34 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Is het slecht omdat het voorspelbaar is?
Want?quote:Op woensdag 20 december 2017 20:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
het is sowieso gewoon heel slecht
Hm..ok. Snap ik niet, maar...okquote:Op woensdag 20 december 2017 20:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zou dit weigeren als ik een voetballer was om nog voor een paar minuten in te vallen.
ja dat dus. + altijd een defensieve wissel wanneer we voor staan. dat is gewoon niet om aan te zien. je wilt liever zien dat zo'n Mauro invalt, en daarbij ook nog eens een signaal aan de tegenstander, dan gaan we inzakken. plus ja , toch die voorspelbaarheid. je wilt toch niet altijd precies in de 85'ste minuut gewisseld worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Bij Fox Sports werd woensdagavond gemeld dat de zender begrepen heeft van binnenuit de club dat Maxi Romero donderdag definitief wordt vastgelegd en zijn contract zal gaan ondertekenen bij PSV. Phillip Cocu wilde daar in een reactie nog niet op vooruitlopen. 'Het moet nog afgerond worden.'
Tussen de 12 en 20 wtf...quote:In Nederland wordt er in de media vanuit gegaan dat PSV zo'n 12 miljoen euro moest overmaken voor Hirving Lozano. Mexicaanse media blijven over een bedrag van ongeveer 20 miljoen schrijven. 'De waarheid ligt ergens in het midden', aldus Marco Garcés, de technisch directeur van Pachuca, in de Kersteditie van Voetbal International. 'We kunnen pas achteraf zeggen wat de exacte prijs is die PSV voor hem moet betalen. Het bedrag kan namelijk door bepaalde voorwaarden steeds oplopen.'
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
BREAKING:picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, en spitsen slagen vaak in de Eredivisie. Dat ze er dan geen kut van bakken in het buitenland maakt voor die investeerder geen zak uit.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:26 schreef tja77 het volgende:
Ik denk oprecht dat PSV max. 8 miljoen heeft afgetikt en dat het door bonussen en toekomstig rendement kan oplopen tot 12 miljoen. PSV bezit de volledige rechten van Lozano. PSV gaat echt niet meer dan 10 miljoen voor een speler betalen met het risico dat het bedrag nog hoger kan uitvallen.
Ik denk wel dat er investeerders (sponsors als VDL bijv.) worden betrokken bij de deals. En wellicht is dat ook de reden dat we 3 spitsen hebben en er toch flink wat geld gaat worden uitgegeven aan een spits. Puur vanwege de investering, middenvelders en aanvallers verkoop je nu eenmaal makkelijker voor dik geld. Een back van 10 miljoen die faalt in deze mickey mouse league, raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Jonguh, die gaat eerst een seizoen rijpen bij Jong.quote:Op woensdag 20 december 2017 20:34 schreef TehRocks het volgende:
Wel een flink luxeprobleem zo na de winter met die Romero erbij
O god.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonguh, die gaat eerst een seizoen rijpen bij Jong.
Langzaam brengen, dit dat.quote:
Gewoon meteen in de basis zetten. We zijn toch geen Ajax waar spelers eerst moeten wennen aan het Ajax systeem.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonguh, die gaat eerst een seizoen rijpen bij Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |