Nee, dat klopt. Maar hun beeld van Keegan Brown is denk ik niet briljant.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoewel ik denk dat Wade dit wel wint, is hij ook niet echt in topvorm dit seizoen toch?
Volgens bronnen schijnt HMF irl ook zo'n idioot te zijn ja.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vrees ik ook van psvcl, HMF en noem al die mongolen maar op
PSVCL is een enge jihadifanquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vrees ik ook van psvcl, HMF en noem al die mongolen maar op
LR had hier mooie anekdotes over.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens bronnen schijnt HMF irl ook zo'n idioot te zijn ja.
Elke keer als ik hem zie spelen, speelt hij bijzonder matig. Heb nog niet kunnen zien waarom hij als zo'n groot talent beschouwd wordt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar hun beeld van Keegan Brown is denk ik niet briljant.
Die Scarface is bipolairquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het PSV-topic is een geweldige verzameling van opportunisten en idioten. Echt genieten.
Het WK2015 volgens mij was hij wel goed, maar de afgelopen twee jaar is hij echt niet bijzonder.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Elke keer als ik hem zie spelen, speelt hij bijzonder matig. Heb nog niet kunnen zien waarom hij als zo'n groot talent beschouwd wordt.
Je vergeet ( en )quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal. En jij had het over respect lol
quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het PSV-topic is een geweldige verzameling van opportunisten en idioten. Echt genieten.
Dat topic is altijd opperbest vermaakquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Caland lijkt me ook zo'n iemand die echt hard moet lachen om #Nouriworden en dat soort grollen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens bronnen schijnt HMF irl ook zo'n idioot te zijn ja.
Zomer: ''WEG MET PRÖPPER WEG MET DIE MENTALITEITSLOZE KUTSPELERS''quote:
Is brown die asian uit..zwitserland? Of wie was dat ook alweerquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoorde ze in de studio zeggen dat Wade nog niet zomaar gewonnen heeft van Brown, maar je kan je eerder afvragen of Brown op tijd weer in vorm is want drie weken terug leek het nergens op.
donder opquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:51 schreef Tagliano het volgende:
Figuren, ga even lekker ergens anders dit bespreken
Ik dank u
Dat is Rowby-John Rodriguez maar die is niet aanwezig.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is brown die asian uit..zwitserland? Of wie was dat ook alweer
Nee Brown is een Engelsman. Blank. dik.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is brown die asian uit..zwitserland? Of wie was dat ook alweer
Ik mis Hubberdquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Rowby-John Rodriguez maar die is niet aanwezig.
Oke ik raak in de war. Jon michael ofzo was hetquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Brown is een Engelsman. Blank. dik.
quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke ik raak in de war. Jon michael ofzo was het
quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke ik raak in de war. Jon michael ofzo was het
Nieuwe wereldtopper. Net als Hopp.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, die kon er helemaal niets van. Dat was echt zielig tegen Burnett een paar jaar terug.
Ik mis hamiltonquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis onze dikke Griek wel dit WK
Onze hypetrains zijn beter. Alleen zijn we massaal in de Evetts-hypetrain getrapt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nieuwe wereldtopper. Net als Hopp.
Sjak Nieuwlaat
Zjak heeft samen met Hopp nieuwe pijlen voor hem ontworpen, 2018 wordt een blitzkrieg.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nieuwe wereldtopper. Net als Hopp.
Sjak Nieuwlaat
Deze jongen niet hoorquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze hypetrains zijn beter. Alleen zijn we massaal in de Evetts-hypetrain getrapt.
Die Australier kan wel goed werpen tho.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Je moet je ook niet blindstaren op dat jeugd WK. Dat is een toernooi van 1 dag op de vloer met een kort format.
Ik heb alleen nog de schindler hype lopenquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze hypetrains zijn beter. Alleen zijn we massaal in de Evetts-hypetrain getrapt.
Jongen, vingertje likken en dan een shot van vrouw en dochter. Heerlijk erotisch.quote:
De Rob Cross hypewagon momenteel:quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |