quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke ik raak in de war. Jon michael ofzo was het
Nieuwe wereldtopper. Net als Hopp.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, die kon er helemaal niets van. Dat was echt zielig tegen Burnett een paar jaar terug.
Ik mis hamiltonquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis onze dikke Griek wel dit WK
Onze hypetrains zijn beter. Alleen zijn we massaal in de Evetts-hypetrain getrapt.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nieuwe wereldtopper. Net als Hopp.
Sjak Nieuwlaat
Zjak heeft samen met Hopp nieuwe pijlen voor hem ontworpen, 2018 wordt een blitzkrieg.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nieuwe wereldtopper. Net als Hopp.
Sjak Nieuwlaat
Deze jongen niet hoorquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze hypetrains zijn beter. Alleen zijn we massaal in de Evetts-hypetrain getrapt.
Die Australier kan wel goed werpen tho.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Je moet je ook niet blindstaren op dat jeugd WK. Dat is een toernooi van 1 dag op de vloer met een kort format.
Ik heb alleen nog de schindler hype lopenquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze hypetrains zijn beter. Alleen zijn we massaal in de Evetts-hypetrain getrapt.
Jongen, vingertje likken en dan een shot van vrouw en dochter. Heerlijk erotisch.quote:
De Rob Cross hypewagon momenteel:quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan vollerquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Rob Cross hypewagon momenteel:
[ afbeelding ]
Voor mij is het geen hype, maar ik back hem meer omdat Whitlock in een pijlencrisis zit. Schindler kan een figuurtje worden dat tussen 20 en 30 bengelt op de OoM, denk ik.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog de schindler hype lopen
De Van den Bergh-bandwagon is nog wel leeg. Dat komt allemaal door een fucking dansje op het podiumquote:Op zaterdag 16 december 2017 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dan ook wel fucking gay.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Van den Bergh-bandwagon is nog wel leeg. Dat komt allemaal door een fucking dansje op het podium.
Daar doe ik niet aan meequote:Op zaterdag 16 december 2017 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou nooit fan kunnen worden van zo'n hobbit met die gare worp en trilpijlaids.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij is het geen hype, maar ik back hem meer omdat Whitlock in een pijlencrisis zit. Schindler kan een figuurtje worden dat tussen 20 en 30 bengelt op de OoM, denk ik.
Jij wordt wild van een jongen die met een jasje aan naar het podium loopt en denkt dat dat leuk is.quote:
Dat hebben wim en ik hem al afgeleerd.quote:Op zaterdag 16 december 2017 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij wordt wild van een jongen die met een jasje aan naar het podium loopt en denkt dat dat leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |